Waardeloos dus. Kut 10k eiquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:22 schreef probeer het volgende:
[..]
80 oid. Best laag, maar kreeg er wel 6 candys bij.
Nee hoor. +7 candy. Ik weet niet hoeveel charmanders jij tegen komt, maar elke candy is er weer 1 ..quote:
Verschilt. Ik heb er 0, vriend van me heeft er al 15 gevondenquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:27 schreef probeer het volgende:
[..]
Nee hoor. +7 candy. Ik weet niet hoeveel charmanders jij tegen komt, maar elke candy is er weer 1 ..
Ik heb zojuist in mijn huis een dratini gevangen. Woon aan het water dus heb al 3 magikarps.. en dus ook 1 dratini.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo'n plek heb ik op 20 meter afstand van mijn huis.
Wat een luxe! Ik wil ook!quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb zojuist in mijn huis een dratini gevangen. Woon aan het water dus heb al 3 magikarps.. en dus ook 1 dratini.
Is nu een 510 CP Kakkuna. Nog 1 weedle en ik kan em een beedril maken.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:36 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ik denk als je daar een beedril van maakt dat het wel echt een beest is..
Ik gok 1000+quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:41 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Is nu een 510 CP Kakkuna. Nog 1 weedle en ik kan em een beedril maken.
quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:44 schreef Fera het volgende:
Ik woon ook dichtbij water. Maar het enige wat ik vang zijn muggen.
Normalquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:47 schreef redboyke het volgende:
kan iemand me vertellen wat voor type een snorlax is
Dikzakquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:47 schreef redboyke het volgende:
kan iemand me vertellen wat voor type een snorlax is
thx heb geen fighting pokemonquote:
Vandaag liep ik door het dorp heen en ik kwam ongeveer 50 mensen tegen die ook aan het pokemon vangen warenquote:
Check ook de moves van je Pokemon. Ze zijn misschien niet zelf Fighting, maar misschien hun aanvallen wel!quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:51 schreef redboyke het volgende:
[..]
thx heb geen fighting pokemon
ben constant een gym met 6000 prestige aan het aanvallen staat nu al op 3500
mijn revive en heal is bijna op
Een paar uur geleden liep het spel wel steeds vast als ik een Pokémon ving. Soms stond hij daarna wel bij gevangen Pokémon, maar soms ook niet. Erg irritant.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:54 schreef Xummon het volgende:
pppffft meer mensen die laatste uren van een haperend spel hebben?
net tot 10 keer toe gereset bij het vangen van een Beedrill
dat gezeik leverde me ook op dat ik een Wigglytuff misliep
Ga lekker naar buiten een rondje lopen ofzo.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Een paar uur geleden liep het spel wel steeds vast als ik een Pokémon ving. Soms stond hij daarna wel bij gevangen Pokémon, maar soms ook niet. Erg irritant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |