Hier juist eindelijk een aantal km kunnen lopen zonder dat ie vastloopt en met frequent updatende Pokemon op m'n scherm.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:47 schreef Zelfscanner het volgende:
Drama die update. Spel zoekt niet meer naar GPS. Lege spelkaart
ahaquote:Op donderdag 14 juli 2016 18:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, geen idee wat je daarmee bedoelt of hoe dat werkt. Ik heb sinds eergisteren een smartphone
Samsung Galaxy A3 2016.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:58 schreef Inaithnir het volgende:
aha
Geen idee welke je hebt, maar Google kan je vast helpen!
Met die telefoon is niks mis. Waarschijnlijk een van de honderd settings.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Samsung Galaxy A3 2016.
Dus het kan aan mijn telefoon liggen dat de gps zo brak is?
Instellingen-> Locatie-> boven aan klikken en dan heb je als het goed is drie keuzes zeer nauwkeurig, energie besparend en alleen gps. Daar is mee spelen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Samsung Galaxy A3 2016.
Dit helpt misschien: http://deviceguides.vodaf(...)n/turn-gps-on-or-offquote:Op donderdag 14 juli 2016 19:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Samsung Galaxy A3 2016.
Mazzelquote:Op donderdag 14 juli 2016 18:58 schreef Debsterr het volgende:
Gisteren begonnen met spelen, had vandaag op het werk 3 stops die ik vanaf de werkplek net kon gebruiken
Location method staat nu op GPS, Wi-Fi and mobile networks.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:01 schreef Tweek het volgende:
Instellingen-> Locatie-> boven aan klikken en dan heb je als het goed is drie keuzes zeer nauwkeurig, energie besparend en alleen gps. Daar is mee spelen.
Dat zou toch het beste resultaat moeten gevenquote:Op donderdag 14 juli 2016 19:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Location method staat nu op GPS, Wi-Fi and mobile networks.
quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja toch? Zit biiijna op level 6 nu.
Hier ook ja. Hopeloos.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:03 schreef rubensanti het volgende:
In de gym vlak bij mijn huis staat een snorlax van 1883 cp. Die kan ik over een jaar hopelijk wel aan
echt he die snorlaxen hebben echt absurd hoge CPquote:Op donderdag 14 juli 2016 19:03 schreef rubensanti het volgende:
In de gym vlak bij mijn huis staat een snorlax van 1883 cp. Die kan ik over een jaar hopelijk wel aan
De plek die ik specifiek bedoel zit wel redelijk aan de rand van de stad.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:05 schreef Inaithnir het volgende:
Dat zou toch het beste resultaat moeten geven
Als ik mn snorlax up krijgt die er 40-50 CP bijquote:Op donderdag 14 juli 2016 19:06 schreef redboyke het volgende:
[..]
echt he die snorlaxen hebben echt absurd hoge CP
geen idee wat voor damage die doen.
die andere gym hier in de buurt heeft er ook een
Ik heb juist het idee dat je in een binnenstad alleen ratatas en pidgeys vindtquote:Op donderdag 14 juli 2016 19:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De plek die ik specifiek bedoel zit wel redelijk aan de rand van de stad.
Overigens, vanmorgen door het platteland en een stuk bos gefietst en daar vind je bijna niks hč. Ze moedigen vooral aan om in de bebouwde kom te blijven.
Net in binnenstad deventer;quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:14 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat je in een binnenstad alleen ratatas en pidgeys vindt
Ik zag wel zo'n pony op 3 voetprintjes afstand (bij weilanden, heel toepasselijk) en die heb ik nog niet, maar het regende hard en dus maar niet gaan zoeken. En ik begrijp nog steeds niet hoe je kan bepalen welke kant je op moet lopen, want hoe ik ook draai, maakt niets uit.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:14 schreef Azpilicueta het volgende:
Ik heb juist het idee dat je in een binnenstad alleen ratatas en pidgeys vindt
Had ik gister ook. Bugje denk ik?quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:14 schreef Zelfscanner het volgende:
Uhm, 1 ei is verdwenen. Krijg je geen melding als je alles gelopen hebt? Zie ook geen nieuwe pokemon in mijn lijstje
Soms zie je de animatie net dat een ei uitkomt.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:14 schreef Zelfscanner het volgende:
Uhm, 1 ei is verdwenen. Krijg je geen melding als je alles gelopen hebt? Zie ook geen nieuwe pokemon in mijn lijstje
heb ik ook gehad. maar toen mijn volgende ei uitkwam kwamer er opeens 2 eieren uitbroeien.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:14 schreef Zelfscanner het volgende:
quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:16 schreef redboyke het volgende:
[..]
heb ik ook gehad. maar toen mijn volgende ei uitkwam kwamer er opeens 2 eieren uitbroeien.
Moet wel zeggen dat ik nog niet echt gelopen heb in het centrum. Voornamelijk op mijn werk en vanmiddag dichtbij mijn werk op een plek met 3 pokestops en waar alle 3 lures warenquote:Op donderdag 14 juli 2016 19:15 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Net in binnenstad deventer;
Pikachu
HitmonLee
Dratini
Kadabra
Slopoke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |