Gisteren had ik een pigeotto of zo gevangen en toen bleef die vasthangen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:53 schreef firecow het volgende:
Servers hebben het wel zwaar vandaag.... 9 van de 20 pokestops geeft niks uit nu bij mij. Vanmiddag al 2 eieren van 5 km opeens verdwenen. Blijft vaak hangen bij een catch
Algemeen of nu specifiek? Want 's avonds zijn de servers nogal zwaar belast en kan inloggen tricky zijn.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:58 schreef -mosrednA het volgende:
Iemand enig idee hoe ik kan inloggen?
Overal kattenhaar?quote:
weejoquote:
Balen is dat hč. Sommigen hebben hierdoor zo'n grote achterstand, of juist andersom.quote:Op donderdag 14 juli 2016 20:02 schreef RRuben het volgende:
[..]
weejois gewoon niet meer eerlijk. Zit ik hier met 5 pokestops in een straal van 2km
hoe doe je dat? Slepen ofzo?quote:Op donderdag 14 juli 2016 20:09 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Balen is dat hč. Sommigen hebben hierdoor zo'n grote achterstand, of juist andersom.
Hier nog een gymtip:
Strawberry, zou je mij in de OP bij team blauw willen zetten?quote:
Staat erbijquote:Op donderdag 14 juli 2016 20:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Strawberry, zou je mij in de OP bij team blauw willen zetten?
Dank je wel
naar een andere provincie gaanquote:Op donderdag 14 juli 2016 20:09 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Weet iemand in Limburg nog leuke spots (zuid limburg) waar wat leuke pokemon zitten. Word gek van de pidgeys en ratatas:P
Niet zeuren. Ik had een Weedle.quote:Op donderdag 14 juli 2016 20:30 schreef Myraela het volgende:
Ik kreeg een Magmar uit mijn 10k ei.De enige die ik al had.
Uit een 10k? Ik dacht dat je daar alleen die wat betere uit kon krijgen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 20:31 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Niet zeuren. Ik had een Weedle.
Hahaha wat?quote:Op donderdag 14 juli 2016 20:31 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Niet zeuren. Ik had een Weedle.
Uit 5k kwam bij mij ook een zubatquote:Op donderdag 14 juli 2016 20:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Uit een 10k? Ik dacht dat je daar alleen die wat betere uit kon krijgen.
quote:Op donderdag 14 juli 2016 20:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja. Weedle. EEN FCKING WEEDLE. 10KM GELOPEN VOOR EEN FUCKING WEEEDLEquote:
Is ook, je krijgt geen weedle of rattata uit 10.quote:Op donderdag 14 juli 2016 20:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 juli 2016 20:35 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
[..]
Ja. Weedle. EEN FCKING WEEDLE. 10KM GELOPEN VOOR EEN FUCKING WEEEDLE
Tell that to my 485cp Weedle.quote:Op donderdag 14 juli 2016 20:36 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Is ook, je krijgt geen weedle of rattata uit 10.
Hihi.. Hm, wel pechquote:
is wel een hele sterke weedle hequote:
Weedle Evo levert max 50CP op -.-quote:Op donderdag 14 juli 2016 20:47 schreef redboyke het volgende:
[..]
is wel een hele sterke weedle he
als je die powerd upped en evolueert
Letterlijk, ja. De oprichter van Niantic heeft eerder samen met Google een easter egg voor 1 april gemaakt, namelijk dat je Pokémon op Google Maps kon vinden. Zo kwam hij deels op het idee voor dit spel.quote:Op donderdag 14 juli 2016 20:51 schreef KingRadler het volgende:
Pokemon Go is gewoon een uit de hand gelopen 1 april grap van Google
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 juli 2016 20:54 schreef picodealion het volgende:
[..]
Letterlijk, ja. De oprichter van Niantic heeft eerder samen met Google een easter egg voor 1 april gemaakt, namelijk dat je Pokémon op Google Maps kon vinden. Zo kwam hij deels op het idee voor dit spel.
Nog nooit iets in mijn huis (of vlak er bij) gevonden. Voor de eerste pokestop moet ik ook al best een eind lopen/fietsen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 20:45 schreef Maraca het volgende:
Ik heb nu een weedle in m'n woonkamer. Lekker lui vanaf de bank in plaats van 10km lopen
ik had 5km/5km maar toen ik erop klikte stond er 4.96/5kmquote:Op donderdag 14 juli 2016 20:55 schreef liesje1979 het volgende:
Hoe lang kan een ei in een broedmachine zitten? Want ik hoefde nog maar 400 meter maar nou is ie opeens leeg.
Je eerste zin is dan ook vrij logischquote:Op donderdag 14 juli 2016 20:59 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik had 5km/5km maar toen ik erop klikte stond er 4.96/5km
had er ook eentje dat verdwenen was maar die kwam terug toen ik de volgende uitbroeide
Ik zit in een whatsapp groep met 50 Arnhemmers ofzo, maar wel allemaal van mijn team. Komen goeie tips uit.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:00 schreef Isabeau het volgende:
Overigens ben ik lid geworden van de Facebook groep van Pokémon in mijn dorp en daar staan best veel goede tips op. Misschien een idee voor mensen die willen weten waar de spawnplekken van rares oid in hun dorp/stad zitten.
Er zijn ook WhatsApp groepen per team gemaaktquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:01 schreef picodealion het volgende:
Ik zit in een whatsapp groep met 50 Arnhemmers ofzo, maar wel allemaal van mijn team. Komen goeie tips uit.
Zijn er vaste spawnspots voor dezelfde pokemon dan?quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:00 schreef Isabeau het volgende:
Overigens ben ik lid geworden van de Facebook groep van Pokémon in mijn dorp en daar staan best veel goede tips op. Misschien een idee voor mensen die willen weten waar de spawnplekken van rares oid in hun dorp/stad zitten.
Ja.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:03 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Zijn er vaste spawnspots voor dezelfde pokemon dan?
Het schijnt dat die zeldzame toch vaak op dezelfde plek spawnen. Dat wil niet zeggen dat ze daar ook altijd te vinden zijn, maar je kans is dan groter dat je er daar wel één vindt dan elders.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:03 schreef Shadowkid053 het volgende:
Zijn er vaste spawnspots voor dezelfde pokemon dan?
Ik heb gehoord dat er een plek in Arnhem is waar elke 2 uur een Dratini verschijnt. Ga ik nog even verifieren binnenkort.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:05 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik kan het beamen over Pidgys en Weedles. Maar voor de rest is het bij mij vrij divers.
5 minuten later.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:05 schreef Myraela het volgende:
Net ook twee jongetjes die enthousiast vroegen welk team wij waren en wat onze Pokemons waren.
Zo'n plek heb ik op 20 meter afstand van mijn huis.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:06 schreef picodealion het volgende:
Ik heb gehoord dat er een plek in Arnhem is waar elke 2 uur een Dratini verschijnt. Ga ik nog even verifieren binnenkort.
We waren van het goede team, anders hadden ze vast onze telefoon in de sloot gegooid.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:07 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
5 minuten later.
[ afbeelding ]
Hier bij het water altijd dezelfde psyduck op dezelfde plek.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:05 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik kan het beamen over Pidgys en Weedles. Maar voor de rest is het bij mij vrij divers.
hahahaquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:07 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
5 minuten later.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 juli 2016 20:32 schreef Maraca het volgende:
Kun je geen Pokemon ruilen, zoals vroegah?
[ afbeelding ]
CP?quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:21 schreef probeer het volgende:
Charmander uit een 10k ei. Nu baal ik er niet meer zo van dat ik in het begin bulbasaur gekozen heb.
Waardeloos dus. Kut 10k eiquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:22 schreef probeer het volgende:
[..]
80 oid. Best laag, maar kreeg er wel 6 candys bij.
Nee hoor. +7 candy. Ik weet niet hoeveel charmanders jij tegen komt, maar elke candy is er weer 1 ..quote:
Verschilt. Ik heb er 0, vriend van me heeft er al 15 gevondenquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:27 schreef probeer het volgende:
[..]
Nee hoor. +7 candy. Ik weet niet hoeveel charmanders jij tegen komt, maar elke candy is er weer 1 ..
Ik heb zojuist in mijn huis een dratini gevangen. Woon aan het water dus heb al 3 magikarps.. en dus ook 1 dratini.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo'n plek heb ik op 20 meter afstand van mijn huis.
Wat een luxe! Ik wil ook!quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb zojuist in mijn huis een dratini gevangen. Woon aan het water dus heb al 3 magikarps.. en dus ook 1 dratini.
Is nu een 510 CP Kakkuna. Nog 1 weedle en ik kan em een beedril maken.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:36 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ik denk als je daar een beedril van maakt dat het wel echt een beest is..
Ik gok 1000+quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:41 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Is nu een 510 CP Kakkuna. Nog 1 weedle en ik kan em een beedril maken.
quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:44 schreef Fera het volgende:
Ik woon ook dichtbij water. Maar het enige wat ik vang zijn muggen.
Normalquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:47 schreef redboyke het volgende:
kan iemand me vertellen wat voor type een snorlax is
Dikzakquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:47 schreef redboyke het volgende:
kan iemand me vertellen wat voor type een snorlax is
thx heb geen fighting pokemonquote:
Vandaag liep ik door het dorp heen en ik kwam ongeveer 50 mensen tegen die ook aan het pokemon vangen warenquote:
Check ook de moves van je Pokemon. Ze zijn misschien niet zelf Fighting, maar misschien hun aanvallen wel!quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:51 schreef redboyke het volgende:
[..]
thx heb geen fighting pokemon
ben constant een gym met 6000 prestige aan het aanvallen staat nu al op 3500
mijn revive en heal is bijna op
Een paar uur geleden liep het spel wel steeds vast als ik een Pokémon ving. Soms stond hij daarna wel bij gevangen Pokémon, maar soms ook niet. Erg irritant.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:54 schreef Xummon het volgende:
pppffft meer mensen die laatste uren van een haperend spel hebben?
net tot 10 keer toe gereset bij het vangen van een Beedrill
dat gezeik leverde me ook op dat ik een Wigglytuff misliep
Ga lekker naar buiten een rondje lopen ofzo.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Een paar uur geleden liep het spel wel steeds vast als ik een Pokémon ving. Soms stond hij daarna wel bij gevangen Pokémon, maar soms ook niet. Erg irritant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |