Als je buigt voor team rood.quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jij hebt een lapras!!! ruilen tegen flareon??
Fera buigt wel voor team rood hoorquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is goed, is wel zo eerlijk om die deal op gelijke hoogte te sluiten.
Waarom zou ik moeten buigen voor mijn eigen team?quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Fera buigt wel voor team rood hoor
JE hoort al bij rood doelde ik opquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom zou ik moeten buigen voor mijn eigen team?
Of is dit een vunzige grap?
Hij bedoelde dat we laag aan de grond zitten. Met gelijke hoogte enz.quote:
Al spijt dat je bij dit ordinaire groepje bent gegaan.quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom zou ik moeten buigen voor mijn eigen team?
Of is dit een vunzige grap?
Red or dead.quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Al spijt dat je bij dit ordinaire groepje bent gegaan.
Mooi verkopen voor het dubbele straksquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:49 schreef redboyke het volgende:
ben het spel nu al wa beu pfff en ik hen die pokemon go plus gepeorderd
Jaquote:
Hmmm zit me af te vragen of ik nog wel moet gaan dan vanavond.quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:58 schreef Amarantha het volgende:
Waardeloze ronde. Spel deed hele tijd moeilijk
Bij ons groepje liep die steeds vast en op het laatst kwamen we er niet meer eens in. Kreeg ook server foutmelding.quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hmmm zit me af te vragen of ik nog wel moet gaan dan vanavond.
Mwuah ik moet toch even de gym veroveren op 400m afstand. Homegym kan niet langer dan 24 uur geen yellow eigenaar hebben. Hopen dat de servers een beeetje meewerken.quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bij ons groepje liep die steeds vast en op het laatst kwamen we er niet meer eens in. Kreeg ook server foutmelding.
Die incense deed meer dan een loopje in de buurt wat vangen betreftquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:58 schreef Amarantha het volgende:
Dan slaapt 'murica.quote:Op donderdag 14 juli 2016 23:04 schreef Amarantha het volgende:
Vanmiddag deed het spel het de hele tijd perfect trouwens
Mja. Frustrerend dat ie de hele tijd vastloopt als je vangt. Scherm freezed op de bal als ie er in zitquote:Op donderdag 14 juli 2016 22:58 schreef Amarantha het volgende:
Bulbagodquote:Op donderdag 14 juli 2016 23:11 schreef Spaghettivreter het volgende:
Heb vanavond 1,5 uur gelopen door de wijk en iets daarbuiten om Pokemon te vangen hahaO.a. een Gastly, Magicarp, een Bulbasaur en nog wat Psyducs en Pigeys gevangen
Die incubator kan ik helemaal niet pakken.quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
er staat een getal achter, wandel dat aantal kilometer en het ei komt uit. Hoe verder, hoe beter de pokemon.
je moet hem wel eerst in een incubator stoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |