SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Team Valor (rood/Moltres)
44rdbei
AldoTheApache
bagpiper001
Blobje
cherrycoke
DaCybrSrfr
De-Hamster
Delibird
DjUntzUntz
dyonvbaal
Fe2O3
Fera
Friday12
Funzel
Hawaii_Tim
houdjemond
Inaithnir
Jaytje07
K0fferbak
LastPost
Lenny_Leonard
Leonos
Lijnloos
OscarMopperkont
PeeJie_
Pensylvania
picodealion
Rabieluh
RichardRichard
Rockiejj
Sarasi
schuimpjes
Syntos
Tomasso
trein2000
Xummon
Team Mystic (blauw/Articuno)
AF_
Ang3l
Azpilicueta
Badr_Harry
Bootje84
Brammetjuh94 - Nawty94
Ceased2Be
Cici - Ceci2580
Debsterr
Dimachaerus
dimmak
Divje
douche-eendje
Franknfurter
FreekVonk
Fylax
GekkeGerrit-
Hans1988
Helsinki
Ieniminimuis - ufjfsgsy
iBenny
IJsdraakje
Ivw88 - Elveewee88
Joosie200
Koettie
LompeHork
Mishu
Molurus
MrvanTrapZ
Murmeli
Narcotical
o43blondiee
PerryVogelbekdier
Poekie1993 - Linn93
Redbullkid
Reemi
Rruben
Sked
Slimpleton
sweetlady-o
Tjik
Typisch
Voszje
YokiKater
zatoichi
Zelfscanner
Team Instinct (geel/Zapdos)
6star6lord6
Amarantha
borisz
DaMSWer2
DeLuna
deuk.in.een.pakje.boter
Drizzt_DoUrden
D.U.M.A.N.
esv7
Gesloten
Gutanoth
iRemco
jogy
KaBuf
Kwaitnait
liesje1979
MaxC
Mortaxx
nikky
PrisTheShiz
pussycatdoll
rubensanti
rulerofdeath
SebbeSwensje
Shadowkid053
Sick_Little_Monkey
Skysherrif
ThePlaneteer
toekito
Tweek
Items
Hier staat een volledige lijst met items in het spel inclusief vanaf welk level je ze kan krijgen, waar je ze kan krijgen en wat je er mee kunt.
Experience
Pokémon
Je kan elke generatie 1 Pokémon in het spel tot nu toe verkrijgen behalve Ditto en legendarische/mythische Pokémon (Articuno, Zapdos, Moltres, Mew en Mewtwo). Andere generaties zullen later toegevoegd worden.
Pokémon GO Plus
Te koop voor ¤39,99 bij de officiële Nintendo webwinkel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veelgestelde vragen in dit topic
Wat doet item X en hoe krijg ik deze??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik een team kiezen?
Hiervoor moet je eerst level 5 zijn. Dan klik je op een willekeurige gym (hij hoeft alleen zichtbaar te zijn op je kaart) en krijg je een verhaaltje van professor Willow. Hij geeft je de mogelijkheid om een team te kiezen.
Kan ik beďnvloeden welke Eeveelution ik krijg?
Voor zover we weten niet. Een reddituser heeft de volgende data verzameld: Eeveelutions
Wat betekenen die pootjes rechts onderin mijn scherm?
De pootjes geven de afstand aan tot de pokemon die erbij staat. 3 pootjes betekent dat je in de buurt bent maar nog even moet wandelen, 2 betekent dat je er bijna bent, bij 1 ben je heel warm en als er geen pootjes meer onder staan moet de pokémon in je cirkel te vinden zijn.
Wat zijn Pokémon eieren en wat kan ik ermee?
Pokémon Eieren zijn te vinden door Pokéstops te doen. De eieren zijn te verkrijgen in 3 verschillende soorten: 2km, 5km en 10km. Dat betekend dat je 2, 5 óf 10 (pokemon) kilometers moet lopen voor ze uitkomen. Houd er rekening mee dat de teller pas begint wanneer je ze in een incubator stopt. De 2km eieren kun je het beste in de oneindig houdbare incubator doen en de 10km eieren kun je het beste in de gelimiteerde incubator stoppen. Des te hoger het km aantal, des te zeldzamer de pokémon, zie de lijst ter indicatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke type Pokémon zijn sterk en zwak tegen elkaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe zeldzaam is Pokémon X?
http://www.apkmirror.com/(...)ndroid-apk-download/
[ Bericht 0% gewijzigd door picodealion op 14-07-2016 20:53:53 ]![]()
Wie is jullie? Wie doet dat dan? Ik ga het niet proberen,voor je het weet krijg je een ban.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Zijn er een paar die er de hele tijd over praten. Haalt het hele idee van het spel onderuit vind ikquote:Op donderdag 14 juli 2016 18:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wie is jullie? Wie doet dat dan? Ik ga het niet proberen,voor je het weet krijg je een ban.![]()
Ja, als je op die manier allemaal stops af gaat en gyms wel idd. Maar als je gewoon je zelf bij 1 stop neerzet als je thuis zit of op kantoor vind ik het nog wel meevallen. Aangezien genoeg mensen het geluk hebben dat er een stop bij hun huis is.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:33 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Zijn er een paar die er de hele tijd over praten. Haalt het hele idee van het spel onderuit vind ik
Maarja niet zo zin in een ban.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Klopt dit?quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:24 schreef DenS het volgende:
[..]
Kan wel, als je mis gooit, rolt de pokeball verder weg... Klik erop en je krijgt het terug.![]()
Net in het bos ook mensen tegen gekomen die speelden
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.![]()
Soms blijft het aantal bij mij dan wel op hetzelfde nummer staan, maar de volgende bal is dan twee lagerquote:Op donderdag 14 juli 2016 18:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je kan erop klikken maar ik heb er nooit eentje terug gekregen
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.![]()
Ditquote:Op donderdag 14 juli 2016 18:36 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Het is mij nog nooit gelukt. Volgens mij skipt het alleen de animatie.![]()
Spotte net een Eevee verderop in de straat, dus ik met het neefje van mijn vriend de straat opMaar ze verdween ineens!? Wel weer een Zubat gevangen met hem
![]()
![]()
Thx, ga het meteen proberen!quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:38 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Als je 200x op eevee spuugt op het scherm krijg je een vaporeon![]()
Wel hoor.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Topic is geen reeks!! Wat heb je gedaan![]()
Dan kun je beter zeggen;quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Kwam niet als reeks in my active topics en ik zie de knopjes niet
What the fuck heb ik gedaan, het werkt allemaal niet meer.![]()
Eerder wtf heeft fok nou weer gedaanquote:Op donderdag 14 juli 2016 18:44 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dan kun je beter zeggen;
What the fuck heb ik gedaan, het werkt allemaal niet meer.![]()
![]()
Wel hoor.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Topic is geen reeks!! Wat heb je gedaan![]()
Drama die update. Spel zoekt niet meer naar GPS. Lege spelkaart
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: