dit dusquote:Op donderdag 14 juli 2016 15:37 schreef BarryOSeven het volgende:
Eerst een club steunen die niet schroomt om zonder pardon elk hoofd af te zagen en dan nu gaan zitten janken. Wat mij betreft flikkeren we de sleutel gewoon weg. Ophoepelen je weet waar je aan begon.
Dat wil ie juist. Sterven voor Allah. Gewoon weg laten rotten tussen 4 half hoge muurtjes.quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Niet naar zulke mongolen luisteren, krijgen ze straks nog wat ze willen ook. Doodstraf moet ie krijgen
Ik heb ook een andere politieke mening dan vele maar ik loop nog vrij rond. Vreemd.quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:35 schreef tong80 het volgende:
omdat hij een andere politieke mening heeft,
ditquote:Op donderdag 14 juli 2016 15:37 schreef BarryOSeven het volgende:
Eerst een club steunen die niet schroomt om zonder pardon elk hoofd af te zagen en dan nu gaan zitten janken. Wat mij betreft flikkeren we de sleutel gewoon weg. Ophoepelen je weet waar je aan begon.
"Ze hebben het altijd wel over de Joden, maar de Duitsers waren ook geen lieverdjes."quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:04 schreef begaaierd het volgende:
[..]
Ik heb ook een andere politieke mening dan vele maar ik loop nog vrij rond. Vreemd.
Enige zelfreflectie ontbreekt weer.
Da's toevallig. Hans Teeuwen-Hard en zielig.quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:41 schreef Glazenmaker het volgende:
Het is wel belangrijk dat de band tussen een wannabe massamoordenaar en zijn kinderen sterk blijft hoor. Sterke rolmodellen zijn belangrijk. Dat je als vrouw niet van zo'n meneer gaan scheiden geeft ook hoop voor jou als moeder. Vaderloos opgroeien is tenslotte erg slecht.
Het zijn nog steeds verdachten.quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Niet naar zulke mongolen luisteren, krijgen ze straks nog wat ze willen ook. Doodstraf moet ie krijgen
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:49 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
[..]
Het zijn nog steeds verdachten.
Veroordeeld en geen verdachte meerquote:Abu Moussa, die in werkelijkheid Azzedine C. (33) heet, was één van de hoofdverdachte in het grote Haagse jihadproces. Hij werd in december tot 6 jaar cel veroordeeld als lid van een criminele organisatie met terroristisch oogmerk.
ahaquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:55 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
[..]
Veroordeeld en geen verdachte meer
Dat men communicatie wil kunnen volgen, en dat er verder niets in of uit gaat.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:57 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
aha
En wat is het doel van hem niet laten knuffelen met z'n vrouw en kinderen?
Zo grof om willen gaan met mensenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:22 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dat men communicatie wil kunnen volgen, en dat er verder niets in of uit gaat.
Zij mogen nog blij zijn dat ze hem nog mogen zien, van mij hadden we die gast van de euromast af mogen smijten.
Je moet dat soort lieden ook niet als menselijk zien, dat maakt het allemaal wat gemakkelijker.quote:
Tokkiequote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:29 schreef hottentot het volgende:
[..]
Je moet dat soort lieden ook niet als menselijk zien, dat maakt het allemaal wat gemakkelijker.
Dat lijkt me veel te ver gaan. Maar ik vind het wel verdomde ernstig dat ze blijkbaar van mening zijn dat het weer allemaal aan de grote boze overheid ligt en hun lieve jongen alleen maar 'een verkeerde politieke mening' had. Geen enkel reflectievermogen. Ik hoop dat de AIVD die hele familie (en iedereen die er zo over denkt) goed in de gaten houdt.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:30 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Beter dat ze die familie ook opsluiten of gewoon deporteren. Stuk voor stuk tikkende tijdbommen.
En 6 jaar voor ronselpraktijken is weer een bijzonder laffe straf. In Oostenrijk is vandaag zo'n haatbaard voor 20 jaar veroordeeld.
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:57 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
aha
Het is wel belangrijk dat de band tussen een wannabe massamoordenaar en zijn kinderen sterk blijft hoor. Sterke rolmodellen zijn belangrijk. Dat je als vrouw niet van zo'n meneer gaan scheiden geeft ook hoop voor jou als moeder. Vaderloos opgroeien is tenslotte erg slecht.
Die varkens kennen geen emoties, overbodige vraag dus.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:57 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
aha
in het paradijselijke kalifaat gooit men homos van gebouwen af omdat ze van een man houden, is dat het islamitische lief met mensen omgaan idee?quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:37 schreef BarryOSeven het volgende:
Eerst een club steunen die niet schroomt om zonder pardon elk hoofd af te zagen en dan nu gaan zitten janken. Wat mij betreft flikkeren we de sleutel gewoon weg. Ophoepelen je wist waar je aan begon.
Dat hij zijn kinderen niet kan opdragen bepaalde dingen te ondernemen, zonder dat de bewaking dat merkt. Bij een knuffel kun je vanalles influisteren.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:57 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
aha
Het is altijd de schuld van anderen bij dit soort lui.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:30 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Tokkie
We hebben het hier zelf naar gemaakt door ze geen stageplek aan te bieden he
linkje naar al die Nederlandse huurlingen die veroordeeld zijn tussen '60 en '90 omdat ze in Afrika gingen vechten?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 03:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
Je mag blij zijn dat je niet direct wordt opgehangen. Vroeger toen Nederlanders nog ballen hadden gebeurde dat wel met landverraders.
Deze man had toch niets gedaan?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:16 schreef Twiitch het volgende:
Had je hem maar van z'n walgelijke denkbeelden af moeten helpen mams. En verder allah op je blote knietjes bedanken dat je gevaarlijke oogappeltje maar zes jaar heeft gekregen. Ik gok namelijk dat de straffen voor dit soort volk in de toekomst rap zullen stijgen.
Multikulti. Wie krijgt daar geen warm gevoel bij.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 10:09 schreef Trashcanman het volgende:
Wel mooi dat deze mensen de rechten van andersdenkenden zo hoog in het vaandel hebben
Nederland is altijd, zeker vanaf het moment dat Willem de Zwijger zich ermee ging bemoeien multikulti geweestquote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:24 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Multikulti. Wie krijgt daar geen warm gevoel bij.
Nee. Daarom zit hij nu ook 6 jaar in een zwaarbewaakte gevangenis.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:22 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Deze man had toch niets gedaan?
Zegt weinig. Er zitten ook veel mensen al enkele jaren in Guantanamo Bay terwijl ze slechts verdacht zijn. Naar mijn weten heeft deze man slechts zijn mening gegeven over bepaalde onderwerpen, maar kan het mis hebben hoor.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:33 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Nee. Daarom zit hij nu ook 6 jaar in een zwaarbewaakte gevangenis.
Neen. Hij heeft actief anderen geronseld.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:38 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Zegt weinig. Er zitten ook veel mensen al enkele jaren in Guantanamo Bay terwijl ze slechts verdacht zijn. Naar mijn weten heeft deze man slechts zijn mening gegeven over bepaalde onderwerpen, maar kan het mis hebben hoor.
okquote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:40 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Neen. Hij heeft actief anderen geronseld.
Ik vind de behandeling nog vrij humaan. In sommige gebieden word je gelijk een kopje kleiner gemaakt zonder enige vorm van proces.quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:35 schreef tong80 het volgende:
Nu hebben ook familieleden een brief geschreven. Daarin vertellen ze over de ellenlange procedures voor het bezoekuur (één uur per de week), waarbij ze meerdere keren door controlepoorten moeten en in een geblindeerde bus over het terrein worden vervoerd.
Azzedine's 3 kinderen (een tiener en 2 van jonger dan 7 jaar) mogen hem alleen een hand geven, dat geldt ook voor zijn vrouw en moeder. Veroordeelde en familie ontmoeten elkaar in een aparte betonnen kamer en worden gescheiden door een halfhoge muur. De gesprekken worden vanuit een aangrenzende kamer bekeken. Voor en na elk bezoek worden de bewoners van de TA gevisteerd: ze moeten zich uitkleden om te kijken of ze geen smokkelwaar bij zich hebben.
,,Wanneer iemand wordt gestraft, omdat hij een andere politieke mening heeft, betekent dat blijkbaar dat ook zijn kinderen, zijn moeder en de rest van zijn geliefden gestraft moeten worden.
IS sympathisant gespot!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:57 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
aha
Based on results is de scholing ook een waste of time + money geweest.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:30 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Tokkie
We hebben het hier zelf naar gemaakt door ze geen stageplek aan te bieden he
Een andere politieke mening?quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:35 schreef tong80 het volgende:
[b]
,,Wanneer iemand wordt gestraft, omdat hij een andere politieke mening heeft,
Ik vind dit nog zacht uitgedruktquote:Op donderdag 14 juli 2016 15:37 schreef BarryOSeven het volgende:
Eerst een club steunen die niet schroomt om zonder pardon elk hoofd af te zagen en dan nu gaan zitten janken. Wat mij betreft flikkeren we de sleutel gewoon weg. Ophoepelen je wist waar je aan begon.
quote:,,Wanneer iemand wordt gestraft, omdat hij een andere politieke mening heeft, betekent dat blijkbaar dat ook zijn kinderen, zijn moeder en de rest van zijn geliefden gestraft moeten worden
Weet je wie ook een andere politieke mening had?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 14:08 schreef schrijfveer het volgende:
''Omdat je een andere politieke mening hebt'
Nu al de eufinistische zin van het jaar
Commodus?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 15:25 schreef LXIV het volgende:
[..]
Weet je wie ook een andere politieke mening had?
Deze mensen moet je executeren om hun gejank.quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:37 schreef BarryOSeven het volgende:
Dat klinkt inderdaad als links-gutmenschend gedrag. Zum kotsenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:47 schreef LXIV het volgende:
Je ziet wel dat deze familie in staat is om de juiste toon aan te slaan. De linkse FOK!ertjes springen meteen de tranen in de ogen bij het lezen van zoveel onrecht.
Het lijkt Joop! wel. Daar lees je dan ook een verontwaardigd verhaal over iemand die na 20 jaar verblijf in NL toch uitgezet wordt naar Marokko, hier kinderen heeft en hoe kan dat dan allemaal, onmenselijk. Die vermelden er dan niet bij dat dit figuur van die 20 jaar NL er 14 in de bak heeft gezeten wegens geweldsmisdrijven. Sommige mensen willen zich gewoon zand in de ogen laten strooien omdat de door hen gecreerde werkelijkheid ondertussen te gruwelijk geworden is.
Ik vermoed dat dat is om smokkel van verboden waren tegen te gaan. Dat is namelijk in een 'normale' penitentiaire inrichting niet anders.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:57 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
aha
Het is niet voor niks dat Isis in een manifest speciale aandacht aan de linksprogressieven besteedt. Ze zien de links-progressieven als bondgenoten waarmee ze samen het verderfelijke westen gaan verslaan.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:39 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad als links-gutmenschend gedrag. Zum kotsen
Misschien is de suiker naar haar hersens geslagen?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 11:04 schreef User8472 het volgende:
Het ergste vind ik nog wel dat het lijkt alsof zij ervan overtuigd is dat haar familie hun andere politieke mening gerechtvaardigd is. Aan die mensen hebben wij als maatschappij echt niets en men moet in de politiek maar eens wat harder worden en zulke mensen simpelweg terugsturen naar de zandbak.
Of nog beter, de zandbak overnemen, ontwapenen en gedwongen medicatie, maak er maar 1 grote inrichting van want dat het is.
Dus hem behandelen alsof hij een homo is?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 01:22 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dat men communicatie wil kunnen volgen, en dat er verder niets in of uit gaat.
Zij mogen nog blij zijn dat ze hem nog mogen zien, van mij hadden we die gast van de euromast af mogen smijten.
Waarom zou ik iets tegen holebi's hebben?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 18:42 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Dus hem behandelen alsof hij een homo is?
Johan de Witt.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 15:25 schreef LXIV het volgende:
[..]
Weet je wie ook een andere politieke mening had?
Anonymous is not your personal army.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 06:05 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het is niet voor niks dat Isis in een manifest speciale aandacht aan de linksprogressieven besteedt. Ze zien de links-progressieven als bondgenoten waarmee ze samen het verderfelijke westen gaan verslaan.
A growing population of left-winged activists (people who are against; human/animal abuses, Zionism, and Austerity measures etc) look upto the Muslims as a force who are strong enough to fight against the injustices of the world. Many of these people (who are sometimes part of Anonymous and Anarchy movements) will ally with the Muslims to fight
against the neo-Nazis’ and rich politicians. They will give intelligence, share weapons and do undercover work for the Muslims to pave the way for the conquest of Rome.
Laat ze maar zien waar hun pappie zit en laat het een waarschuwing voor ze zijn.quote:Op zondag 17 juli 2016 11:58 schreef 2Happy4U het volgende:
Zijn kinderen zouden wmb hem helemaal niet meer mogen opzoeken.
Zoe werkt dat dus niet in die cultuur. Die kinderen kotsen nu al op Nederland, want dat klote Nederland heeft hun vader volkomen onterecht vastgezet. Terroristen/jihadisten in spe.quote:Op zondag 17 juli 2016 12:33 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Laat ze maar zien waar hun pappie zit en laat het een waarschuwing voor ze zijn.
Best verdraaid om te lezen hoe mensen dergelijke massamoordenaars zielig blijven vinden, het zelfs nog toejuichen dat ze de kans krijgen om hun misselijkmakende ideologie aan de volgende generatie door te geven, terwijl ze claimen dat gewelddadige gedrag en gedachtegoed te verafschuwen.quote:Op zondag 17 juli 2016 12:49 schreef Baconbus het volgende:
Best verdraaid om te lezen hoe mensen kunnen genieten van andermans leed en het zelfs nog niet genoeg vinden, terwijl ze claimen bepaalde mensen juist te verafschuwen vanwege dergelijk geweldadig gedrag en gedachten.
Nou Baconbus, ga maar even in het hoekje zitten.quote:Op zondag 17 juli 2016 14:24 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Best verdraaid om te lezen hoe mensen dergelijke massamoordenaars zielig blijven vinden, het zelfs nog toejuichen dat ze de kans krijgen om hun misselijkmakende ideologie aan de volgende generatie door te geven, terwijl ze claimen dat gewelddadige gedrag en gedachtegoed te verafschuwen.
Je moet maar lef hebben....
+quote:Op zondag 17 juli 2016 14:24 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Best verdraaid om te lezen hoe mensen dergelijke massamoordenaars zielig blijven vinden, het zelfs nog toejuichen dat ze de kans krijgen om hun misselijkmakende ideologie aan de volgende generatie door te geven, terwijl ze claimen dat gewelddadige gedrag en gedachtegoed te verafschuwen.
Je moet maar lef hebben....
Denk dat dat al te laat is. Die hebben de haat met de paplepel ingegoten gekregen en worden klaargestoomd om in papa's voetsporen te treden. Triest.quote:Op maandag 18 juli 2016 11:57 schreef Nobu het volgende:
Waarom mag die gek zijn kinderen überhaupt nog zien? Waarom zijn die niet al lang door jeugdzorg in veiligheid gebracht?
Het trieste is dat deze families helemaal niet lijken te beseffen waar ze mee bezig zijn. Als een Westers 'verward persoon' begint te schieten dan zie je de familie vaak afstand nemen van zijn daden. Hier is daar nooit sprake van.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk dat dat al te laat is. Die hebben de haat met de paplepel ingegoten gekregen en worden klaargestoomd om in papa's voetsporen te treden. Triest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |