In dezelfde plaats als mij toch? DM anders even welke buurt want ik kom nooit voltorbs en magnemite tegen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:52 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Nee, gewoon in een normale buurt met allemaal huizen en een winkelstraat verderop.
Voltorbs en magnemite in overvloed.Af en toe komt er wel een vogel of kat voorbij maar dat is het dan ook.
snel coins binnenhalen dan!quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:00 schreef liesje1979 het volgende:
Heb voor het eerst nu een beest in een gym bij kunnen zetten. Zal hem binnen no time wel gehavend terug krijgen maar gaat om het idee.
Geelquote:Op donderdag 14 juli 2016 16:00 schreef liesje1979 het volgende:
Heb voor het eerst nu een beest in een gym bij kunnen zetten. Zal hem binnen no time wel gehavend terug krijgen maar gaat om het idee.
Naar de shop gaan en op het schildje drukken rechtsboven.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Euhm, wat? Moest ik nog iets doen daar?
Straks met je 2000cp Beedrill op pad gaan en alle gyms pestenquote:Op donderdag 14 juli 2016 15:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heb het eigenlijk wel gehad met het vangen van Pidgey, Rattata en Weedle
Gelukt, 10 coins gekregen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Naar de shop gaan en op het schildje drukken rechtsboven.
Zou dat geen bug zijn dan? Lijkt me niet dat ze het inbouwen in het spel zonder reden zeg maar. Heb sowieso altijd ballen zat. Heb 100+ ballz...quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat heb ik geprobeerd maar er gaat gewoon een Pokéball af.
Ik heb ook meer dan 100quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zou dat geen bug zijn dan? Lijkt me niet dat ze het inbouwen in het spel zonder reden zeg maar. Heb sowieso altijd ballen zat. Heb 100+ ballz...
1 selecteer pokemon uit het menu met de stapjes.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:08 schreef GwaiLow het volgende:
In mijn huis zitten altijd wel pokemon, alleen met 3 voetjes zeg maar. Kan je ook zien waar ze zitten of iig welke richting je op moet lopen? Daar ben ik nog niet achter..
Ik heb binnen paar minuutjes lopen ook een handvol pokestops en 3 gyms ofzoquote:Op donderdag 14 juli 2016 16:12 schreef Amarantha het volgende:
Ik woon echt op een goede plek voor dit spel. Hoorde net al dat in een grote wijk buiten het centrum maar 3 Pokéstops te vinden zijn. Hier zit het vol.
Ik ben aan het kijken voor een nieuw huis maar moet nu toch ook de pokestops in de gaten houden vlakbij het nieuwe huis. Hopelijk kan ik op Funda dadelijk filteren.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:12 schreef Amarantha het volgende:
Ik woon echt op een goede plek voor dit spel. Hoorde net al dat in een grote wijk buiten het centrum maar 3 Pokéstops te vinden zijn. Hier zit het vol.
quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik ben aan het kijken voor een nieuw huis maar moet nu toch ook de pokestops in de gaten houden vlakbij het nieuwe huis. Hopelijk kan ik op Funda dadelijk filteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |