Dat is beetje ver voor mij.quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:32 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik zit op de universiteit in Enschede en daar barst het van de stops, vanuit iedere collegeruimte kan je er wel een direct pakken.
Die dingen blijven ook niet 5 jaar rondhangen voor jouquote:Op donderdag 14 juli 2016 15:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
1x gezien, klikte erop gebeurde er niets en was doduo ook ineens weg
Daar dan maar eens heen fietsen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja had ook gehoopt dat er in middelburg meer waren. Rond het topshuis stonden er een stuk of 15. Even een paar van die modules gooien en daar een uurtje chillen.
Rustig aan he blauwequote:Op donderdag 14 juli 2016 15:33 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Die dingen blijven ook niet 5 jaar rondhangen voor jou
Desondanks toch lekker bezig geweest!quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:18 schreef Molurus het volgende:
Pff, het continu crashen van de app (iPhone) is wel een echte marteling. Ik geloof niet dat ik ooit 3 pokemons achter elkaar heb gevangen zonder dat de app een herstart nodig had.
Ik hoop dat dat heeeeeel snel wordt gefixt.
Hoe dan ook, oogst voor vandaag:
Tentacool (140cp, had ik nog niet.. maar lijkt redelijk common)
Mr. Mime (106 cp, 10 km ei)
Electabuzz (141 cp)
En voor het eerst een gym veroverd. Level 1 gym, en was hem direct weer kwijt.. maar het gaat om het idee.
Go Team Mystic!!
Haha, tsja, ben blij dat het nu pas een hype is, anders was het afgelopen collegejaar niets gewordenquote:Op donderdag 14 juli 2016 15:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is beetje ver voor mij.
quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:35 schreef b2py het volgende:
[..]
Haha, tsja, ben blij dat het nu pas een hype is, anders was het afgelopen collegejaar niets geworden
Omdat er ook een vrouwelijk/mannelijke versie isquote:Op donderdag 14 juli 2016 15:36 schreef isax het volgende:
Ey waarom heeft mijn nidoran een geslacht?
Omdat je een Nidoking en Nidoqueen hebt als eindevolutie.quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:36 schreef isax het volgende:
Is die pokemon eigenquote:Op donderdag 14 juli 2016 15:36 schreef isax het volgende:
Omdat dat altijd zo is met die 2quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:36 schreef isax het volgende:
Je hebt Nidoran man en Nidoran vrouw.quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:36 schreef isax het volgende:
zal toevallig net zijn overgenomen. Als je slim bent stop je er snel een pokemon inquote:Op donderdag 14 juli 2016 15:37 schreef FrauMilena het volgende:
Huh, de gym van Laan van NOI (Den Haag) is niet in gebruik/leeg/wit?
Mr. Mime en Electabuzz zien er allebei erg vet uit ieg.quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:35 schreef Unites het volgende:
[..]
Desondanks toch lekker bezig geweest!Leuke, goeie vangst!
Dan komt het helemaal goed.quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:37 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Je hebt Nidoran man en Nidoran vrouw.
Nidoran man evolueert naar Nidorino, later naar Nidoking
Nidoran vrouw naar Nidorina, later naar Nidoqueen
Misgegooide pokeballs kan je weer oppakken door er op te klikken !!quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:36 schreef RRuben het volgende:
Wauw
Ik had nog 6 pokeballen om een Vulpix te vangen (had ik nog nooit gezien) en ik gooi ze alle 6 mis![]()
![]()
Volgens mij werkt dat nietquote:Op donderdag 14 juli 2016 15:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Misgegooide pokeballs kan je weer oppakken door er op te klikken !!
Ben er al voorbij.quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
zal toevallig net zijn overgenomen. Als je slim bent stop je er snel een pokemon in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |