SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Team Valor (rood/Moltres)
44rdbei
AldoTheApache
bagpiper001
Blobje
cherrycoke
DaCybrSrfr
De-Hamster
Delibird
DjUntzUntz
dyonvbaal
Fe2O3
Fera
Friday12
Funzel
Hawaii_Tim
houdjemond
Inaithnir
Jaytje07
K0fferbak
LastPost
Lenny_Leonard
Leonos
Lijnloos
OscarMopperkont
PeeJie_
Pensylvania
picodealion
Rabieluh
RichardRichard
Rockiejj
Sarasi
schuimpjes
Syntos
Tomasso
trein2000
Xummon
Team Mystic (blauw/Articuno)
AF_
Ang3l
Azpilicueta
Badr_Harry
Bootje84
Brammetjuh94 - Nawty94
Ceased2Be
Cici - Ceci2580
Dimachaerus
dimmak
Divje
douche-eendje
Franknfurter
FreekVonk
Fylax
GekkeGerrit-
Hans1988
Helsinki
Ieniminimuis - ufjfsgsy
iBenny
IJsdraakje
Ivw88 - Elveewee88
Joosie200
Koettie
LompeHork
Mishu
Molurus
MrvanTrapZ
Narcotical
o43blondiee
PerryVogelbekdier
Poekie1993 - Linn93
Redbullkid
Reemi
Rruben
Sked
Slimpleton
sweetlady-o
Tjik
Typisch
Voszje
YokiKater
zatoichi
Zelfscanner
Team Instinct (geel/Zapdos)
6star6lord6
Amarantha
borisz
DaMSWer2
DeLuna
deuk.in.een.pakje.boter
Drizzt_DoUrden
D.U.M.A.N.
esv7
Gesloten
Gutanoth
iRemco
jogy
KaBuf
Kwaitnait
liesje1979
MaxC
Mortaxx
nikky
PrisTheShiz
pussycatdoll
rubensanti
rulerofdeath
SebbeSwensje
Shadowkid053
Sick_Little_Monkey
Skysherrif
ThePlaneteer
toekito
Tweek
Items
Hier staat een volledige lijst met items in het spel inclusief vanaf welk level je ze kan krijgen, waar je ze kan krijgen en wat je er mee kunt.
Experience
Pokémon
Je kan elke generatie 1 Pokémon in het spel tot nu toe verkrijgen behalve Ditto en legendarische/mythische Pokémon (Articuno, Zapdos, Moltres, Mew en Mewtwo). Andere generaties zullen later toegevoegd worden.
Pokémon GO Plus
Te koop voor ¤39,99 bij de officiële Nintendo webwinkel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veelgestelde vragen in dit topic
Wat doet item X en hoe krijg ik deze??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik een team kiezen?
Hiervoor moet je eerst level 5 zijn. Dan klik je op een willekeurige gym (hij hoeft alleen zichtbaar te zijn op je kaart) en krijg je een verhaaltje van professor Willow. Hij geeft je de mogelijkheid om een team te kiezen.
Kan ik beďnvloeden welke Eeveelution ik krijg?
Voor zover we weten niet. Een reddituser heeft de volgende data verzameld: Eeveelutions
Wat betekenen die pootjes rechts onderin mijn scherm?
De pootjes geven de afstand aan tot de pokemon die erbij staat. 3 pootjes betekent dat je in de buurt bent maar nog even moet wandelen, 2 betekent dat je er bijna bent, bij 1 ben je heel warm en als er geen pootjes meer onder staan moet de pokémon in je cirkel te vinden zijn.
Wat zijn Pokémon eieren en wat kan ik ermee?
Pokémon Eieren zijn te vinden door Pokéstops te doen. De eieren zijn te verkrijgen in 3 verschillende soorten: 2km, 5km en 10km. Dat betekend dat je 2, 5 óf 10 (pokemon) kilometers moet lopen voor ze uitkomen. Houd er rekening mee dat de teller pas begint wanneer je ze in een incubator stopt. De 2km eieren kun je het beste in de oneindig houdbare incubator doen en de 10km eieren kun je het beste in de gelimiteerde incubator stoppen. Des te hoger het km aantal, des te zeldzamer de pokémon, zie de lijst ter indicatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke type Pokémon zijn sterk en zwak tegen elkaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe zeldzaam is Pokémon X?
http://www.apkmirror.com/(...)ndroid-apk-download/![]()
Maakt het nog verschil of je een Pokemon eerst powerupped en daarna evolueert of andersom? Kom je dan altijd op hetzelfde CP uit?![]()
Dat tweekoppige beest van Virtually Everywhere heb ik nog nooit gezien
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Ik ook nietquote:Op donderdag 14 juli 2016 15:16 schreef DeLuna het volgende:
Dat tweekoppige beest van Virtually Everywhere heb ik nog nooit gezien
Zelfs niet onder 'Nearby'![]()
![]()
Pff, het continu crashen van de app (iPhone) is wel een echte marteling. Ik geloof niet dat ik ooit 3 pokemons achter elkaar heb gevangen zonder dat de app een herstart nodig had.
Ik hoop dat dat heeeeeel snel wordt gefixt.
Hoe dan ook, oogst voor vandaag:
Tentacool (140cp, had ik nog niet.. maar lijkt redelijk common)
Mr. Mime (106 cp, 10 km ei)
Electabuzz (141 cp)
En voor het eerst een gym veroverd. Level 1 gym, en was hem direct weer kwijt.. maar het gaat om het idee.
Go Team Mystic!!
Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
1x gezien, klikte erop gebeurde er niets en was doduo ook ineens wegquote:Op donderdag 14 juli 2016 15:18 schreef Unites het volgende:
[..]
Ik ook niet
![]()
Heb het ook wel een paar keer gehad, best irritant. Zeker bij twee stappen dan zou het logischer zijn als je daarna 3 krijgt ipv foetsiequote:Op donderdag 14 juli 2016 15:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
1x gezien, klikte erop gebeurde er niets en was doduo ook ineens weg![]()
Ja precies, hopelijk zijn dat allemaal kleine bugs die nog gefixed gaan worden. Al hoewel dit soort incidentjes nog altijd wel blijven door een foutje met je internet of locatie bepaling.quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:21 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Heb het ook wel een paar keer gehad, best irritant. Zeker bij twee stappen dan zou het logischer zijn als je daarna 3 krijgt ipv foetsie
Niet zo erg zolang de servers het op den duur goed gaan doen en freezes niet meer voorkomen.![]()
Zou er nog iets als een friendly challenge komen, dat je gevechten onderling kunt oefenen?And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Ik wil het battlesysteem van de gamboy/NDS versiesquote:Op donderdag 14 juli 2016 15:27 schreef Perrin het volgende:
Zou er nog iets als een friendly challenge komen, dat je gevechten onderling kunt oefenen?![]()
![]()
Zojuist besteld. Hopelijk voor zaterdag binnen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 13:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dikke powerbank meenemen dan.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Same. En hier wordt je doodgegooid met Psyduck, Goldeen terwijl een Mankey en Ekans hier slechts één keer gespot zijn, dan zie ik nog frequenter een Epic voorbij komen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:18 schreef Unites het volgende:
[..]
Ik ook niet
![]()
Kga morgen naar de neeltje jans. Aantal pokestops daar is niet normaal. En een gym.quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zojuist besteld. Hopelijk voor zaterdag binnen.![]()
Het spel zou echt niet compleet zijn zonder. Ik ga er vanuit dat het snel wordt toegevoegd.quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:27 schreef Perrin het volgende:
Zou er nog iets als een friendly challenge komen, dat je gevechten onderling kunt oefenen?![]()
Uit het F1 topicquote:Op donderdag 14 juli 2016 15:27 schreef motorbloempje het volgende:
Et tu, Brutetwitter:redbullracing twitterde op donderdag 14-07-2016 om 15:09:02We're being invaded... 😳 @RedBullGames #PokemonGo #F1 https://t.co/rxoeRMCKt2 reageer retweet
![]()
![]()
Misschien daar zodra ik terug ben van vakantie ook eens naar toe fietsen. Vind het aantal pokestops hier in de wijk erg tegenvallen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kga morgen naar de neeltje jans. Aantal pokestops daar is niet normaal. En een gym.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ja had ook gehoopt dat er in middelburg meer waren. Rond het topshuis stonden er een stuk of 15. Even een paar van die modules gooien en daar een uurtje chillen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien daar zodra ik terug ben van vakantie ook eens naar toe fietsen. Vind het aantal pokestops hier in de wijk erg tegenvallen.![]()
Ik moet weten welke goed isquote:Op donderdag 14 juli 2016 15:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zojuist besteld. Hopelijk voor zaterdag binnen.. Heb al 3 kutdingen gehad
![]()
Ik ben benieuwd wat er vandaag op Den Haag centraal zit. Of blijft alles over het algemeen hetzelfde?![]()
![]()
Ik zit op de universiteit in Enschede en daar barst het van de stops, vanuit iedere collegeruimte kan je er wel een direct pakken.quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien daar zodra ik terug ben van vakantie ook eens naar toe fietsen. Vind het aantal pokestops hier in de wijk erg tegenvallen.![]()
Het maakt niet uit geloof ik. Je krijgt namelijk een x aantal stapjes (2 per level erbij)quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:16 schreef Blobje het volgende:
Maakt het nog verschil of je een Pokemon eerst powerupped en daarna evolueert of andersom? Kom je dan altijd op hetzelfde CP uit?Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: