Enkel je stappen voor je ei werkt kan niet. Omdat de trein te snel rijdtquote:Op donderdag 14 juli 2016 10:24 schreef Zelfscanner het volgende:
Ik kan in de trein gewoon pokemon vangen, staat dit los van de GPS
Scheelt dat normaal lopen ook brak werkt met de eieren momenteel.quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Enkel je stappen voor je ei werkt kan niet. Omdat de trein te snel rijdt
Staat niet los. Kan wel in de trein, maar gaat soms door slecht bereik te snel.quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:24 schreef Zelfscanner het volgende:
Ik kan in de trein gewoon pokemon vangen, staat dit los van de GPS
je boy Azpilicueta in team blauw uiteraardquote:Op donderdag 14 juli 2016 10:10 schreef picodealion het volgende:
Zelfde als vorige keer, quote me even als je in de OP voor gegarandeerd succes!
Ik heb nog nooit zo'n goede wifi gehad in een treinquote:Op donderdag 14 juli 2016 10:30 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Staat niet los. Kan wel in de trein, maar gaat soms door slecht bereik te snel.
#teamroodquote:Op donderdag 14 juli 2016 10:10 schreef picodealion het volgende:
Zelfde als vorige keer, quote me even als je in de OP voor gegarandeerd succes!
De truuk is juist dat je ze gaat sparen en allemaal laat evolueren terwijl je zo'n dubbel XP egg voor een half uur doet. Dan krijg je 1.000 xp per evolutiequote:Op donderdag 14 juli 2016 10:34 schreef bagpiper001 het volgende:
[..]
#teamrood
Begin nu tegen lvl 11 aan te komen en merk dat ik ballen te kort komZit helaas nergens op een plek dat ik binnen bereik van een stop zit om lekker te kunnen farmen en aangezien ik gewoon moet werken
heb ik nog niet genoeg tijd gehad om rondjes te lopen en zo mijn voorraad op peil te houden. Lvlen gaat dus een stuk langzamer.
Oh en ik word behoorlijk moe van de lvl 10-30 pidgeys/rattata's/weedles die ik onderweg tegenkom. Weinig xp, niet waard om te lvlen en ze kosten me kostbare pokeballs
True that, alleen moet je dan wel voldoende candy hebben -> die krijg je door die beesten te vangen -> daar heb je pokeballs voor nodig -> die zijn opquote:Op donderdag 14 juli 2016 10:35 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
De truuk is juist dat je ze gaat sparen en allemaal laat evolueren terwijl je zo'n dubbel XP egg voor een half uur doet. Dan krijg je 1.000 xp per evolutie
Nice! Sinds wanneer zijn er stopcontacten in de trein?quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:33 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n goede wifi gehad in een treinPlus oplader erin = niks verliezen aan data en stroom
![]()
Jynx binnengeharkt
sommige vrouwen lijken op een (jigglypuff) Pokemon dat is meteen naar links swipen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:34 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Kut is dat, dan gaat je telefoon trillen dan is het weer een suffe match ipv een pokemon
Dubbeldekkers 1e klas. Mn kabel loopt achterlangs naar de 2e klas. Vonden ze geen probleem. Met een ritje van bijna 2 uur is dat wel leuk.quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:37 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nice! Sinds wanneer zijn er stopcontacten in de trein?
Misschien toch maar weer een schimmelpot beginnen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:40 schreef Fopje het volgende:
Ik kom alleen van die kut wormen en vogels tegen. En als ik al een betere tegen kom moet ik er 300 ballen naar goooien, en dan vlucht ie weg.
Heb nog geen razz berries
Nee joh het is nog niet 12 uurquote:Op donderdag 14 juli 2016 09:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
De nietsnutten en uitkeringstrekkers worden nu wakker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |