SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Team Valor (rood/Moltres)
44rdbei
AldoTheApache
bagpiper001
Blobje
cherrycoke
DaCybrSrfr
De-Hamster
Delibird
DjUntzUntz
dyonvbaal
Fe2O3
Fera
Friday12
Funzel
Hawaii_Tim
houdjemond
Inaithnir
Jaytje07
K0fferbak
LastPost
Lenny_Leonard
Leonos
Lijnloos
OscarMopperkont
PeeJie_
Pensylvania
picodealion
Rabieluh
RichardRichard
Rockiejj
Sarasi
schuimpjes
Syntos
Tomasso
trein2000
Xummon
Team Mystic (blauw/Articuno)
AF_
Ang3l
Azpilicueta
Badr_Harry
Bootje84
Brammetjuh94 - Nawty94
Ceased2Be
Cici - Ceci2580
Dimachaerus
dimmak
Divje
douche-eendje
Franknfurter
FreekVonk
Fylax
GekkeGerrit-
Hans1988
Helsinki
Ieniminimuis - ufjfsgsy
iBenny
IJsdraakje
Ivw88 - Elveewee88
Joosie200
Koettie
LompeHork
Mishu
Molurus
MrvanTrapZ
Narcotical
o43blondiee
PerryVogelbekdier
Poekie1993 - Linn93
Redbullkid
Reemi
Rruben
Sked
Slimpleton
sweetlady-o
Tjik
Typisch
Voszje
YokiKater
zatoichi
Zelfscanner
Team Instinct (geel/Zapdos)
6star6lord6
Amarantha
borisz
DaMSWer2
DeLuna
deuk.in.een.pakje.boter
Drizzt_DoUrden
D.U.M.A.N.
esv7
Gesloten
Gutanoth
iRemco
jogy
KaBuf
Kwaitnait
liesje1979
MaxC
Mortaxx
nikky
PrisTheShiz
pussycatdoll
rubensanti
rulerofdeath
SebbeSwensje
Shadowkid053
Sick_Little_Monkey
Skysherrif
ThePlaneteer
toekito
Tweek
Items
Hier staat een volledige lijst met items in het spel inclusief vanaf welk level je ze kan krijgen, waar je ze kan krijgen en wat je er mee kunt.
Experience
Pokémon
Je kan elke generatie 1 Pokémon in het spel tot nu toe verkrijgen behalve Ditto en legendarische/mythische Pokémon (Articuno, Zapdos, Moltres, Mew en Mewtwo). Andere generaties zullen later toegevoegd worden.
Pokémon GO Plus
Te koop voor ¤39,99 bij de officiële Nintendo webwinkel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veelgestelde vragen in dit topic
Wat doet item X en hoe krijg ik deze??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik een team kiezen?
Hiervoor moet je eerst level 5 zijn. Dan klik je op een willekeurige gym (hij hoeft alleen zichtbaar te zijn op je kaart) en krijg je een verhaaltje van professor Willow. Hij geeft je de mogelijkheid om een team te kiezen.
Kan ik beďnvloeden welke Eeveelution ik krijg?
Voor zover we weten niet. Een reddituser heeft de volgende data verzameld: Eeveelutions
Wat betekenen die pootjes rechts onderin mijn scherm?
De pootjes geven de afstand aan tot de pokemon die erbij staat. 3 pootjes betekent dat je in de buurt bent maar nog even moet wandelen, 2 betekent dat je er bijna bent, bij 1 ben je heel warm en als er geen pootjes meer onder staan moet de pokémon in je cirkel te vinden zijn.
Wat zijn Pokémon eieren en wat kan ik ermee?
Pokémon Eieren zijn te vinden door Pokéstops te doen. De eieren zijn te verkrijgen in 3 verschillende soorten: 2km, 5km en 10km. Dat betekend dat je 2, 5 óf 10 (pokemon) kilometers moet lopen voor ze uitkomen. Houd er rekening mee dat de teller pas begint wanneer je ze in een incubator stopt. De 2km eieren kun je het beste in de oneindig houdbare incubator doen en de 10km eieren kun je het beste in de gelimiteerde incubator stoppen. Des te hoger het km aantal, des te zeldzamer de pokémon, zie de lijst ter indicatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke type Pokémon zijn sterk en zwak tegen elkaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe zeldzaam is Pokémon X?
http://www.apkmirror.com/(...)ndroid-apk-download/
[ Bericht 0% gewijzigd door picodealion op 14-07-2016 11:14:27 ]![]()
Iets ouder nog wel. Ben er ook mee opgegroeid, maar wel enkel met de eerste generatie, volgens mij.quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:07 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Iedereen die het nu speelt is er mee opgegroeid... Het is ook echt niet gericht op jonge kinderen. Ik denk dat de demografie zo ongeveer 16-27 is.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hoho, wacht even. Er zijn ook oudere jongeren die spelen hoorIk was kind toen Pokémon uitkwam. Mijn broer zat op het randje qua leeftijdsgrens en was 7 jaar ouder. Maar ik heb het over het gross van de leeftijdscategorie die ik zie lopen, zeg niet dat het niet cool is als je mee speelt op je 30ste hoorquote:Op donderdag 14 juli 2016 10:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Iets ouder nog wel. Ben er ook mee opgegroeid, maar wel enkel met de eerste generatie, volgens mij.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Van de week een 60+er gespot. Vond ik wel cool tbh.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Ik werk op de Waalhaven en krijg alsnog enkel dezelfde standaard troep.quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan moet je op pad. Bij een haven gaan zitten voor wat andere Pokemon bijvoorbeeld.
Soms een keer een zeldzamere, maar dat is vrij weinig![]()
Ik ga eens naar een naastgelegen dorp naar de winkel, misschien kom ik onderweg nog wat leuks tegen qua pokemon en pokestops.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Dan moet je even bij mij op kantoor komen zitten. Is nu al de 2e keer dat ik er 1 vang. De eerste was alleen level 47quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:09 schreef Fera het volgende:
[..]
O wauw. Die zou ik zo graag willen hebben.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
I have 2 apps on my phone: Grindr and Pokémon Go.quote:Op donderdag 14 juli 2016 09:40 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik had vandaag geen tijd, anders had ik even alles gepakt
One is used for throwing your balls at a stranger, while catching all kinds of losers and hoping to catch that one great thing! The other one is Pokémon Go.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fűt ou le doit ętre.![]()
Mag ik er ook bij?quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:10 schreef picodealion het volgende:
Zelfde als vorige keer, quote me even als je in de OP voor gegarandeerd succes!zit bij team geel
![]()
Wat is grinden?![]()
En ik begrijp dat je met evoluaties beter kan wachten tot een hoog level?De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I have 2 apps on my phone: Grindr and Pokémon Go.
One is used for throwing your balls at a stranger, while catching all kinds of losers and hoping to catch that one great thing! The other one is Pokémon Go.![]()
![]()
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Ik had gisteren bijna een Dratini. Maar hij was helaas gevlucht.quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan moet je even bij mij op kantoor komen zitten. Is nu al de 2e keer dat ik er 1 vang. De eerste was alleen level 47
Hoeveel candy's heeft Dratini nodig om te evolueren? Zullen er wel veel zijn, gok ik.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:13 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Mag ik er ook bij?zit bij team geel
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Team Blauwquote:Op donderdag 14 juli 2016 10:10 schreef picodealion het volgende:
Zelfde als vorige keer, quote me even als je in de OP voor gegarandeerd succes!
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!![]()
Grinden is vaak een handeling herhalen ter behoefte van progressie.quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:13 schreef Zelfscanner het volgende:
Wat is grinden?![]()
En ik begrijp dat je met evoluaties beter kan wachten tot een hoog level?Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
25, en dragonair 100quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had gisteren bijna een Dratini. Maar hij was helaas gevlucht.
Hoeveel candy's heeft Dratini nodig om te evolueren? Zullen er wel veel zijn, gok ik.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
O, die 25 valt nog wel mee.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Als je een Pokémon hatcht krijg je sowieso al wat meer candy.quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:15 schreef byah het volgende:
Pikachu lvl 101 uit een ei, hoe ga ik die ooit evolven
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Oh, regenbuitje, dan wacht ik wel even met naar de winkel gaan.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ja, maar Dratini komt wat minder vaak voor als Pidgey natuurlijk.quote:
Ik heb dan wel weer de mazzel dat ze zo nu en dan in de buurt van mijn huis opduiken![]()
![]()
Ja, alleen weet niet wat ik zal doen. Dratini laten evolueren zodat ik een sterkere dragonair heb of mijn dragonair laten evolueren. (tegen de tijd dan ik 100 candy heb dan)quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dat is zeker zo, maar ik had 50 verwacht. Aangezien je Dratini in andere games tot level 30 moet brengen en hij per level ook veel exp. nodig heeft.quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:18 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ja, maar Dratini komt wat minder vaak voor als Pidgey natuurlijk.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: