abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163725324
In de VS vindt bijna de helft van de mensen dat moslims niet toegelaten moeten worden zolang er geen goede manier is om terroristen te weren.

http://www.isidewith.com/poll/1566865877

Ik ben benieuwd hoe mensen op dit forum hier tegenover staan.

Poll: Moslims moeten niet toegelaten worden in Nederland
Eens
Oneens
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Verder ben ik benieuwd hoe je eigenlijk kan bepalen of iemand moslim is of niet?

[ Bericht 1% gewijzigd door Vluchteling op 14-07-2016 01:51:59 ]
Iedereen die mij quote, krijgt een DM van mij :)
pi_163725350
Nee.
Denk wel dat er qua inburgering en overbrenging van normen en waarden wel een flinke inhaalslag gemaakt kan worden.
pi_163725372
De islam is een haatideologie en zou ten allen tijden tegen gehouden moeten worden. Ja dus.
pi_163725385
Lekker duidelijk ook die poll van jou. Is het ja ze moeten inderdaad niet toegelaten worden of nee ze moeten niet toegelaten worden?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_163725394
Ik wil nog wel graag mijn broodje Döner halen.
pi_163725395
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 01:49 schreef delano.888 het volgende:
Lekker duidelijk ook die poll van jou. Is het ja ze moeten inderdaad niet toegelaten worden of nee ze moeten niet toegelaten worden?
Je hebt gelijk, heb het aangepast.
pi_163725403
Liever een moslim dan een pvv-tokkie, ookal mogen er best een stop op illegale immigranten komen.
pi_163725406
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juli 2016 01:38 schreef Monopoly het volgende:
Denk wel dat er qua inburgering en overbrenging van normen en waarden wel een flinke inhaalslag gemaakt kan worden.
Ik vind dat je ze een boek moet voor kunnen leggen met Nederlandse normen en waarden en als ze niet mee eens zijn, dan mogen ze niet blijven. Het is niet ons verantwoordelijkheid om mensen te leren hoe ze normaal moeten doen :P
pi_163725415
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 01:45 schreef Infection het volgende:
De islam is een haatideologie en zou ten allen tijden tegen gehouden moeten worden. Ja dus.
En als het om een ex-moslim gaat, vind jij dat diegene dan wel toegelaten moet worden?
pi_163725439
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 01:54 schreef Vluchteling het volgende:

[..]

Ik vind dat je ze een boek moet voor kunnen leggen met Nederlandse normen en waarden en als ze niet mee eens zijn, dan mogen ze niet blijven. Het is niet ons verantwoordelijkheid om mensen te leren hoe ze normaal moeten doen :P
Hoe wil je het uiteindelijk controleren?
Ik zie weinig heil in een controlestaat eigenlijk :+

Zonder gekheid, lastig onderwerp. Aan de ene kant kan je mensen natuurlijk niet dwingen hun eigen manier van leven radicaal te veranderen (ook al zijn er zat die dat bij 'ons' proberen). Ik denk dat als Nederland dat ook gaat doen, dat we geen haar beter zijn.
Het is complexe materie, en ik denk niet dat er 1 oplossing kan zijn. We blijven allemaal mensen, ieder met andere gedachtes.
pi_163725469
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juli 2016 02:00 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Hoe wil je het uiteindelijk controleren?
Ik zie weinig heil in een controlestaat eigenlijk :+

Zonder gekheid, lastig onderwerp. Aan de ene kant kan je mensen natuurlijk niet dwingen hun eigen manier van leven radicaal te veranderen (ook al zijn er zat die dat bij 'ons' proberen). Ik denk dat als Nederland dat ook gaat doen, dat we geen haar beter zijn.
Het is complexe materie, en ik denk niet dat er 1 oplossing kan zijn. We blijven allemaal mensen, ieder met andere gedachtes.
Een soort van inburgeringstoets zsm na aankomst. De vragen over de Nederlandse normen en waarden en Grondrechten zo duidelijk mogelijk formuleren

Vind jij dat homo's zelfde rechten moeten hebben als hetero's?
Vind jij vrijheid van meningsuiting belangrijk?
Vind jij godsdienstvrijheid belangrijk?

Het zijn de basis dingen en als iemand tegen deze basis dingen is, dan wil ik diegene liever niet in Nederland hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vluchteling op 14-07-2016 02:14:00 ]
pi_163725481
Er zijn ook zat Nederlanders die homo's het uitschot vinden |:(

Maar inderdaad, ik denk dat we wel zo'n kant op moeten gaan.
pi_163725485
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juli 2016 02:11 schreef Monopoly het volgende:
Er zijn ook zat Nederlanders die homo's het uitschot vinden |:(

Die kun je helaas niet uit het land gooien.
pi_163725488
Ben eigenlijk anti religie in t algemeen maar niet voor het weigeren van iemand die moslim is perse. Als iemands leven ermee gered kan worden.
pi_163725495
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 02:12 schreef Vluchteling het volgende:

[..]

Die kun je helaas niet uit het land gooien.
Maar goed, ook dat is vrijheid van meningsuiting. Net als dat iemand aanhanger is van Adolf Hitler en consorten. Zolang het iemand zijn/haar mening is (hoe fout je dat ook kan vinden), blijft het een vrijheid hier.
pi_163725499
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juli 2016 02:15 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Maar goed, ook dat is vrijheid van meningsuiting. Net als dat iemand aanhanger is van Adolf Hitler en consorten. Zolang het iemand zijn/haar mening is (hoe fout je dat ook kan vinden), blijft het een vrijheid hier.
Als het enkel bij mening blijkt ben ik het met je eens.
pi_163725506
Nee. :{
  Forum Admin donderdag 14 juli 2016 @ 03:02:44 #18
35723 crew  GGMM
pi_163725588
Iedereen die op ja stemt is eigenlijk een tokkie.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  donderdag 14 juli 2016 @ 03:08:54 #19
457526 StuntmanPiloot
als ik pull up is het junta
pi_163725596
De meeste terroristische aanslagen worden gepleegd door niet-moslims volgens zowat alle onderzoeken.
pi_163725630
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juli 2016 01:38 schreef Monopoly het volgende:
Nee.
Ah het zit hem gewoon in de 'overbrenging'. Misschien moeten we duidelijker articuleren als we ze vertellen dat het hier heel normaal is om halfnaakt over straat te gaan, homo's te accepteren en varkensvlees te eten, alcohol te drinken, grapjes maken over god en mohammed, etc.
En als we dat maar vaak genoeg herhalen, dan laten ze hun eigen denkbeelden vanzelf wel gaan en veranderen ze!

:')

Dat volwassen mensen, na zoveel jaren bewijs, nog steeds zo kinderlijk naďef kunnen zijn. Daar zakt mijn broek van af. Zoals een pubermeisje een relatie heeft met een agressief figuur die ze blijft vergeven als hij haar voor de 10e keer een blauw oog heeft geslagen. 'Met mijn liefde verander ik hem wel'.

Oh wacht, het heeft natuurlijk allemaal niks met de Islam te maken en iedereen is van binnen eigenlijk hetzelfde. Peace on earth! No borders! Die arme islamietjes hebben gewoon te weinig liefde gehad...

:') x 1000

[ Bericht 19% gewijzigd door matigeuser op 14-07-2016 03:42:39 ]
  donderdag 14 juli 2016 @ 03:54:45 #21
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_163725642
De VS, 320 miljoen mensen, 3 miljoen moslims, iedereen tot de tanden bewapend en báng dat ze zijn, bang! :D.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  donderdag 14 juli 2016 @ 04:35:02 #22
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_163725671
quote:
10s.gif Op donderdag 14 juli 2016 03:54 schreef Dagonet het volgende:
De VS, 320 miljoen mensen, 3 miljoen moslims, iedereen tot de tanden bewapend en báng dat ze zijn, bang! :D.
Gewapend waren ze al voordat die 3 miljoen moslims er waren, he.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  donderdag 14 juli 2016 @ 04:37:53 #23
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_163725674
Discrimineren op geloof lijkt mij onuitvoerbaar maar discrimineren op nationaliteit is wat alle landen nu ook al doen. Als de VS zegt dat ze strenger worden tov immigranten uit landen uit het MO zie ik daarin weinig problemen.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_163725684
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 04:37 schreef SpecialK het volgende:
Discrimineren op geloof lijkt mij onuitvoerbaar maar discrimineren op nationaliteit is wat alle landen nu ook al doen. Als de VS zegt dat ze strenger worden tov immigranten uit landen uit het MO zie ik daarin weinig problemen.
nederland is wel bang in deze
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
  donderdag 14 juli 2016 @ 05:13:21 #25
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_163725699
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 01:54 schreef Vluchteling het volgende:

[..]

Je snapt dat migranten vaak opportunisten zijn, toch? Die gewoon "ja ik ben het hier mee eens" roepen. Daarna hebben ze een paspoort en verdienen ze dezelfde rechten en vrijheden om van de norm af te wijken als elke Nederlander.

Een ceremoniële non-oplossing dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')