SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Team Valor (rood/Moltres)
44rdbei
AldoTheApache
Blobje
cherrycoke
DaCybrSrfr
De-Hamster
Delibird
DjUntzUntz
Fe2O3
Fera
Friday12
Funzel
Hawaii_Tim
houdjemond
Inaithnir
Jaytje07
K0fferbak
LastPost
Lenny_Leonard
Leonos
Lijnloos
OscarMopperkont
PeeJie_
Pensylvania
picodealion
Rabieluh
RichardRichard
Rockiejj
Sarasi
schuimpjes
Syntos
Tomasso
Xummon
Team Mystic (blauw/Articuno)
AF_
Ang3l
Badr_Harry
Bootje84
Brammetjuh94 - Nawty94
Ceased2Be
Cici - Ceci2580
Dimachaerus
dimmak
Divje
douche-eendje
Franknfurter
FreekVonk
Fylax
GekkeGerrit-
Hans1988
Helsinki
Ieniminimuis - ufjfsgsy
iBenny
IJsdraakje
Ivw88 - Elveewee88
Joosie200
Koettie
LompeHork
Molurus
MrvanTrapZ
Narcotical
o43blondiee
PerryVogelbekdier
Poekie1993 - Linn93
Redbullkid
Reemi
Rruben
Sked
Slimpleton
sweetlady-o
Tjik
Typisch
Voszje
YokiKater
zatoichi
Team Instinct (geel/Zapdos)
borisz
DaMSWer2
DeLuna
deuk.in.een.pakje.boter
Drizzt_DoUrden
D.U.M.A.N.
esv7
Gesloten
Gutanoth
iRemco
KaBuf
Kwaitnait
MaxC
Mortaxx
nikky
PrisTheShiz
pussycatdoll
rubensanti
rulerofdeath
SebbeSwensje
Shadowkid053
Skysherrif
ThePlaneteer
toekito
Items
Hier staat een volledige lijst met items in het spel inclusief vanaf welk level je ze kan krijgen, waar je ze kan krijgen en wat je er mee kunt.
Experience
Pokémon
Je kan elke generatie 1 Pokémon in het spel tot nu toe verkrijgen behalve Ditto en legendarische/mythische Pokémon (Articuno, Zapdos, Moltres, Mew en Mewtwo). Andere generaties zullen later toegevoegd worden.
Pokémon GO Plus
Te koop voor ¤39,99 bij de officiële Nintendo webwinkel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veelgestelde vragen in dit topic
Wat doet item X en hoe krijg ik deze??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik een team kiezen?
Hiervoor moet je eerst level 5 zijn. Dan klik je op een willekeurige gym (hij hoeft alleen zichtbaar te zijn op je kaart) en krijg je een verhaaltje van professor Willow. Hij geeft je de mogelijkheid om een team te kiezen.
Kan ik beďnvloeden welke Eeveelution ik krijg?
Voor zover we weten niet. Een reddituser heeft de volgende data verzameld: Eeveelutions
Wat betekenen die pootjes rechts onderin mijn scherm?
De pootjes geven de afstand aan tot de pokemon die erbij staat. 3 pootjes betekent dat je in de buurt bent maar nog even moet wandelen, 2 betekent dat je er bijna bent, bij 1 ben je heel warm en als er geen pootjes meer onder staan moet de pokémon in je cirkel te vinden zijn.
Wat zijn Pokémon eieren en wat kan ik ermee?
Pokémon Eieren zijn te vinden door Pokéstops te doen. De eieren zijn te verkrijgen in 3 verschillende soorten: 2km, 5km en 10km. Dat betekend dat je 2, 5 óf 10 (pokemon) kilometers moet lopen voor ze uitkomen. Houd er rekening mee dat de teller pas begint wanneer je ze in een incubator stopt. De 2km eieren kun je het beste in de oneindig houdbare incubator doen en de 10km eieren kun je het beste in de gelimiteerde incubator stoppen. Des te hoger het km aantal, des te zeldzamer de pokémon, zie de lijst ter indicatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke type Pokémon zijn sterk en zwak tegen elkaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe zeldzaam is Pokémon X?
Gooi deze update even in de op
http://www.apkmirror.com/(...)ndroid-apk-download/They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Inderdaad. Ik heb ook niet voor niets de quotes van Lissandra erbij gezetquote:Op woensdag 13 juli 2016 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Achteraf wel de geode gekozen denk ik. Deze is t meest engelachtig![]()
Plus ik ben wel een icequeen. Articuno is de perfect combo!Weet je al wat het gaat woden?quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vrijdag pas weer thuis dan kan ik een nieuwe aanschaffen.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Had ik ook. Onnozel suf ding ook, tot ie in Gyarados kan evolven. Dan wordt het pas leukquote:
mag het weten![]()
"Close your eyes and let the cold take you."quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:13 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb ook niet voor niets de quotes van Lissandra erbij gezetL'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fűt ou le doit ętre.![]()
Gooi deze update even in de opquote:Op woensdag 13 juli 2016 17:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
9/13612310_1185792184805435_3177649206825080941_n.png?oh=e0aefff448d625e6327ebcf5664c608c&oe=58261EE8]afbeelding[/url] ]
http://www.apkmirror.com/(...)ndroid-apk-download/![]()
Ik snap James zijn neiging wel het ding uit frustratie het water in te trappen. Zou hetzelfde doenquote:Op woensdag 13 juli 2016 17:15 schreef ieniminimuis het volgende:
ik kies jouw Magikarp zei niemand ooit.
mag het weten![]()
Ik vind het wel balen dat de kilometers niet goed worden geregristreerd. Volgens m'n telefoon 9,6 km gelopen, maar in PoGo staat 5.1/10km.![]()
![]()
Heb je voor de incubator niet gelopen?quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:17 schreef FrauMilena het volgende:
Ik vind het wel balen dat de kilometers niet goed worden geregristeerd. Volgens m'n telefoon 9,6 km gelopen, maar in PoGo staat 5.1/10km.![]()
Ik heb MicroG beta geďnstalleerd en de GPS werkt nu in Pokemon Go.
Wat moet ik nu doen? (Na het oneindig uitproberen van namen)![]()
Nee.quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:17 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Heb je voor de incubator niet gelopen?Ik begon met een 5 en 10km ei toen ik vanaf huis wegging vanmorgen.
![]()
Die had ik er vanmiddag al op gezet.quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Gooi deze update even in de op
http://www.apkmirror.com/(...)ndroid-apk-download/Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Close your eyes and let the cold take you."![]()
![]()
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Dus je heb vandaag 10km gelopen?quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:18 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nee.Ik begon met een 5 en 10km ei toen ik vanaf huis wegging vanmorgen.
![]()
Hij staat er niet inquote:Op woensdag 13 juli 2016 17:18 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Die had ik er vanmiddag al op gezet.
Onderin ja.. maar niet bij de downloads![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:20 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
9,6 kilometer volgens de gezondheids app van iPhone.Halve stadswandeling.
Ja het werkt niet altijd evengoed![]()
![]()
Ik heb de Google Playstore button gewoon aangepastquote:De meeste mensen zoeken naar grote knoppen om in te drukken.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Vooral omdat ze denken dat het nog niet op de playstore isquote:Op woensdag 13 juli 2016 17:20 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik heb de Google Playstore button gewoon aangepastDe meeste mensen zoeken naar grote knoppen om in te drukken.
![]()
![]()
Gewoon 20km lopen voor een 10km ei dus.![]()
Wel heel veel pokemon gevangen. Straks thuis even inventariseren.Had wel telkens een "full bag", meh.
![]()
twitter:GoogleTrends twitterde op woensdag 13-07-2016 om 17:15:53Netherlands and Costa Rica are the top countries searching for #PokemonGO ahead of international release
reageer retweet
![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:23 schreef iBenny het volgende:
twitter:GoogleTrends twitterde op woensdag 13-07-2016 om 17:15:53Netherlands and Costa Rica are the top countries searching for #PokemonGO ahead of international release [ afbeelding ] reageer retweet
Die mag ook wel in de op! Voor een klein land zoals deze is dit wel top natuurlijk![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:23 schreef iBenny het volgende:
twitter:GoogleTrends twitterde op woensdag 13-07-2016 om 17:15:53Netherlands and Costa Rica are the top countries searching for #PokemonGO ahead of international release [ afbeelding ] reageer retweet
Tijd dus dat het In NL en CR wordt gereleased.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Als ik Niantic was zou ik deze lijst nemen om te bepalen waar je het eerst gaat releasen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Tijd dus dat het In NL en CR wordt gereleased.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Wat is dit? Houdt deze je scherm aan?quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:24 schreef Mortaxx het volgende:
Heb stayalive app geďnstalleerd. Iemand anders dit heeft?Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Vandaag telefoon aan hond gebonden en hem lekker door de tuin laten rennen, EI was in 2 uur uitgebroed.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Jongen ik ben nu lid geworden van Team Rocket. Ik spoof gewoon mijn gps locaties zodat ik niet hoef te lopen de hele dag![]()
![]()
Even he
Hoe kom ik snel aan 25 xp zonder mijn kamer uit te lopen?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2016 17:33:41 ]![]()
Ik geloof je ook nogquote:Op woensdag 13 juli 2016 17:29 schreef raptorix het volgende:
Vandaag telefoon aan hond gebonden en hem lekker door de tuin laten rennen, EI was in 2 uur uitgebroed..
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
pokemon upgraden met je sterrenstof? Pokemon naar de professor sturen?quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:33 schreef isax het volgende:
Even he
Hoe kom ik snel aan 25 xp zonder mijn kamer uit te lopen?Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
Evolueer ietsquote:Op woensdag 13 juli 2016 17:33 schreef isax het volgende:
Even he
Hoe kom ik snel aan 25 xp zonder mijn kamer uit te lopen?![]()
Goed plan dat laatste.quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:34 schreef jogy het volgende:
[..]
pokemon upgraden met je sterrenstof? Pokemon naar de professor sturen?![]()
hahaha geniaalquote:Op woensdag 13 juli 2016 17:29 schreef raptorix het volgende:
Vandaag telefoon aan hond gebonden en hem lekker door de tuin laten rennen, EI was in 2 uur uitgebroed.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
ja maar werkt nietquote:Op woensdag 13 juli 2016 17:28 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wat is dit? Houdt deze je scherm aan?
Maar m'n telefoon heeft gewoon een optie om scherm aan te houden![]()
![]()
Heb je zoveel gyms bij je in de buurt?quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:38 schreef Sjemmert het volgende:
Gister 7 gyms gepakt vanuit mijn woonkamer en uitbetaald![]()
Elke gym die ik hier overneem is een uur later al weer door iemand anders overgenomen.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Hopelijk wordt je snel gebanned!quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:38 schreef Sjemmert het volgende:
Gister 7 gyms gepakt vanuit mijn woonkamer en uitbetaald![]()
Hou er rekening mee dat je gebanned wordt!quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:41 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Leg uit, word een beetje gek van het lopen![]()
Dan is de lol er toch helemaal vanaf?Ik baal wel dat ik in een gat woon, maar dan ga ik nog niet valsspelen
Dan is de lol er toch vanaf...quote:Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"![]()
Moet je maar op YT uitzoeken ga het niet helemaal uitleggen. In ieder geval moet je telefoon geroot zijn (ik zit op android).quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:41 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Leg uit, word een beetje gek van het lopen![]()
Maarja de lol raakte er toch al een beetje af. De grind is hard en op de fiets of scooter is het best gevaarlijk en lopend gaat het te langzaam.quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:43 schreef DeLuna het volgende:
Dan is de lol er toch helemaal vanaf?Ik baal wel dat ik in een gat woon, maar dan ga ik nog niet valsspelen
![]()
Als ik verbannen wordt boeit me dat niet echt.![]()
Dus daar hebben ze wel tijd voor maar auschwitz Pokemon vrij maken niet?quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:43 schreef raptorix het volgende:
Location spoofing kan gedetecteerd worden.![]()
![]()
Waarom stop je er dan niet gewoon mee?quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:46 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Maarja de lol raakte er toch al een beetje af. De grind is hard en op de fiets of scooter is het best gevaarlijk en lopend gaat het te langzaam.
Als ik verbannen wordt boeit me dat niet echt.Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"![]()
Dus dan is er een populair spel waarbij het de bedoeling is dat je naar buiten gaat, lekker op pad, bewegen en medespelers tegenkomen en dan denk je LEUK! Maar ik ben lui dus ga ik maar cheaten. Wat voor eer haal je daar aan? Als je er ook nog eens voor uit komt dat je cheat..
Kansloos.![]()
Ik denk dat er al snel 10.000 verzoeken komen voor verwijdering.quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:47 schreef isax het volgende:
[..]
Dus daar hebben ze wel tijd voor maar auschwitz Pokemon vrij maken niet?🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Dit ja.quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:47 schreef YokiKater het volgende:
Dus dan is er een populair spel waarbij het de bedoeling is dat je naar buiten gaat, lekker op pad, bewegen en medespelers tegenkomen en dan denk je LEUK! Maar ik ben lui dus ga ik maar cheaten. Wat voor eer haal je daar aan? Als je er ook nog eens voor uit komt dat je cheat..
Kansloos.
Vanmorgen in een half uurtje/tram metro 15 pokestops en 4 pokemons gevangenquote:Op woensdag 13 juli 2016 17:46 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Maarja de lol raakte er toch al een beetje af. De grind is hard en op de fiets of scooter is het best gevaarlijk en lopend gaat het te langzaam.
Als ik verbannen wordt boeit me dat niet echt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Mweh ik kom gewoon jullie gyms pakken tot ik verbannen wordt. Misch nog wat pokecoins collecten om modules te kopen voor als we wel echt chillen op een pokestop.quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waarom stop je er dan niet gewoon mee?![]()
Over zulke toestanden hadden ze ook beter moeten nadenken voordat ze zelfs de beta uitrolde.quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:48 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik denk dat er al snel 10.000 verzoeken komen voor verwijdering.![]()
Of mensen zeiken niet zo hard om allesquote:Op woensdag 13 juli 2016 17:51 schreef isax het volgende:
[..]
Over zulke toestanden hadden ze ook beter moeten nadenken voordat ze zelfs de beta uitrolde.![]()
Iemand anders noemde je al kansloos. En na deze reactie kan ik hem alleen maar gelijk gevenquote:Op woensdag 13 juli 2016 17:50 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Mweh ik kom gewoon jullie gyms pakken tot ik verbannen wordt. Misch nog wat pokecoins collecten om modules te kopen voor als we wel echt chillen op een pokestop.
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:47 schreef YokiKater het volgende:
Kansloos.![]()
![]()
Ik zou het wel tof vinden om met een groepje te gaan lopen. Maar waarom zou je met zoveel mensen naar één plek gaan?![]()
Mij ook niet. Maar ik vind het wel leuk wat het allemaal los maakt, en ik vind het ook wel grappig om wat mensen tegen te komen maar naar zo'n grote meet zou ik nooit gaan.quote:![]()
Is dat nou Foppe de Haan daar links voor !quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat vind ik ook wel weer overkill. Met een groepje rondlopen en wat vangen en gyms kapen is wel lachen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 18:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mij ook niet. Maar ik vind het wel leuk wat het allemaal los maakt, en ik vind het ook wel grappig om wat mensen tegen te komen maar naar zo'n grote meet zou ik nooit gaan.![]()
![]()
Lure plaatsen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 18:03 schreef Myraela het volgende:
Ik zou het wel tof vinden om met een groepje te gaan lopen. Maar waarom zou je met zoveel mensen naar één plek gaan?
Hier zit een plek met 4 pokestops. Op alle vier zit constant een lure.Order! Ordeeeeeeeeer!![]()
Dan is je level te laag.quote:Op woensdag 13 juli 2016 18:13 schreef Allures het volgende:
Waarom kan ik mijn gele rat niet meer sterker maken? Ik heb genoeg sterrenspul en candy
Je moet zelf ook levelen.Order! Ordeeeeeeeeer!![]()
Waar is dat kom ik ook "langs" ?quote:Op woensdag 13 juli 2016 18:12 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Lure plaatsen.
Hier zit een plek met 4 pokestops. Op alle vier zit constant een lure.![]()
Pikachu? Misschien kan die niet sterker en moet je 'm evolueren? Geen idee hoor.quote:Op woensdag 13 juli 2016 18:13 schreef Allures het volgende:
Waarom kan ik mijn gele rat niet meer sterker maken? Ik heb genoeg sterrenspul en candy![]()
Ohhh.quote:Op woensdag 13 juli 2016 18:13 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dan is je level te laag.
Je moet zelf ook levelen.![]()
Raticate denk ikquote:Op woensdag 13 juli 2016 18:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Pikachu? Misschien kan die niet sterker en moet je 'm evolueren? Geen idee hoor.![]()
![]()
Ah makes sensequote:Op woensdag 13 juli 2016 18:13 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dan is je level te laag.
Je moet zelf ook levelen.Haha die kan ik nog wel herkennenquote:Op woensdag 13 juli 2016 18:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Pikachu? Misschien kan die niet sterker en moet je 'm evolueren? Geen idee hoor.
Nee die gele rat die je kunt maken uit die paarse![]()
Uit 10km eieren komen wel goede pokemon!quote:Op woensdag 13 juli 2016 18:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Magikarp in het ei.
Nu die van 10 km proberen.![]()
![]()
Kans op ja, kan ook gewoon een weedle zijn.quote:Op woensdag 13 juli 2016 18:19 schreef Fleauris het volgende:
[..]
Uit 10km eieren komen wel goede pokemon!
[ afbeelding ]No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Vandaag eerste wandeling gemaakt (vandaag niet veel tijd voor). Wat is het toch geniaal
Your beauty never ever scared me.![]()
ben lvl 11 effe genoeg voor vandaag. niet teveel willen doen want anders ben ik het snel beu en stop ik met spelen.![]()
Heeft er al iemand een Kangaskhan gezien?No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Starters zijn ook wel leuk.quote:Op woensdag 13 juli 2016 18:19 schreef Fleauris het volgende:
[..]
Uit 10km eieren komen wel goede pokemon!
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik heb net Charmander uit een 5km ei gekregen. En natuurlijk een Magikarp uit een 2km eiBeide had ik al, ik wilde nog Bulbasar en Pika om de starters compleet te hebben
mag het weten![]()
2 maal een 10km ei uitgebroed, kwam een Electrabuzz en een Cubone uit.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
die candy die je krijgt is lekker voor de evolutiequote:Op woensdag 13 juli 2016 18:26 schreef Joosie200 het volgende:
En natuurlijk een Magikarp uit een 2km ei![]()
In de blender, snoep van maken, snoep gebruiken om andere Pokemon te evolven of CP te verhogen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 18:27 schreef Amarantha het volgende:
N00b vraag. Wat kan ik precies met de dubbele Pokémon doen?Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
naar de professor sturen in ruil voor candyquote:Op woensdag 13 juli 2016 18:27 schreef Amarantha het volgende:
N00b vraag. Wat kan ik precies met de dubbele Pokémon doen?![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2016 18:28 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
In de blender, snoep van maken, snoep gebruiken om andere Pokemon te evolven of CP te verhogen.Oh nicequote:Op woensdag 13 juli 2016 18:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
naar de professor sturen in ruil voor candyEven checken hoe ik dat doe. Heb er een paar dubbel nml.
Your beauty never ever scared me.![]()
Het is de manier om snel veel XP te verzamelen, vooral als je een Lucky Egg activeert vlak voor je tig pokemon gaat levelen krijg je nog eens dubbele XP ook.quote:Op woensdag 13 juli 2016 18:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Oh niceEven checken hoe ik dat doe. Heb er een paar dubbel nml.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
hou gewoon die met de sterkste CP maar paar dubbel hebben is mss niet slecht als traden binnenkort komt.quote:Op woensdag 13 juli 2016 18:27 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb er ook al aan zitten denken, maar de zeldzame Pokémon zitten hier te weinig om er je kost van te maken.quote:Op woensdag 13 juli 2016 18:31 schreef Oberkullie het volgende:
Ik ga mijn baan opzeggen om de hele dag Pokemon te zoekenUitvinder van de biersmiley.![]()
Ik heb al 20 Magikarp candy. Nog 380 te gaanquote:Op woensdag 13 juli 2016 18:27 schreef Friday12 het volgende:
[..]
die candy die je krijgt is lekker voor de evolutie
mag het weten![]()
Als je bij de slechte op transfer drukt dan krijg je er een candy voor. Zo krijg je weer candy van die specifieke pokemon waardoor je dan de sterkste sterker kunt maken.quote:Op woensdag 13 juli 2016 18:27 schreef Amarantha het volgende:
Jammer, niet origineel.quote:Op woensdag 13 juli 2016 18:31 schreef Oberkullie het volgende:
Ik ga mijn baan opzeggen om de hele dag Pokemon te zoeken![]()
je heb er 400 nodigquote:Op woensdag 13 juli 2016 18:31 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik heb al 20 Magikarp candy. Nog 380 te gaan![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2016 18:28 schreef FrauMilena het volgende:
Vandaag 15 Drowzees gevangen... en eentje uit een ei.![]()
![]()
Dat hele incense doet ook niks. Eerst kwam ik van alles tegen, activeer dat ding en niks meer tegen gekomen.![]()
Maaar gary is vetquote:Op woensdag 13 juli 2016 18:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En tot dat moment issie de meest nutteloze Pokémon, trollface avant la lettre![]()
![]()
Ah dit is een goede uitleg, thanks!quote:Op woensdag 13 juli 2016 18:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je bij de slechte op transfer drukt dan krijg je er een candy voor. Zo krijg je weer candy van die specifieke pokemon waardoor je dan de sterkste sterker kunt maken.Your beauty never ever scared me.![]()
Hoef alleen niet in de regen te lopenquote:Op woensdag 13 juli 2016 18:40 schreef KingRadler het volgende:
betaald krijgen om Pokemon te gaan zoeken. Dat is echt een droom.![]()
Ja die wel. Maar dan heb ik liever Lapras of Blastoise of Vapareonquote:Die zijn iig al in de pre-evolv fase nuttig
mag het weten![]()
Charizard is all i wantquote:Op woensdag 13 juli 2016 18:44 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja die wel. Maar dan heb ik liever Lapras of Blastoise of VapareonDie zijn iig al in de pre-evolv fase nuttig
![]()
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Tweede Squirtle, eindelijk. Dat duurt nog wel even voordat het een Blastoise is
+1 Daarom heb ik voor Charmander gekozen. Squirtle heb ik al in het wild gevangen (pas na de achtste pokeball bleef ie binnenquote:Nu nog Bulbasar en Pika
mag het weten![]()
Mijn beste is 808 flareon.quote:Op woensdag 13 juli 2016 18:42 schreef kdricklamar het volgende:
Post jullie beste Pokémon ik begin xoxo
[ afbeelding ]![]()
Mijn beste is een cp141 Raticate.quote:Op woensdag 13 juli 2016 18:42 schreef kdricklamar het volgende:
[ afbeelding ]
Fuck the EBU.![]()
Mijn beste is een cp175 Raticatequote:Op woensdag 13 juli 2016 18:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn beste is een cp141 Raticate.Daarna een cp162 Goldeen
En als derde Slowpoke cp144
mag het weten![]()
Mijn sterkste is een Fearow van 339Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"![]()
535 Pidgeot is de beste. Gevolgd door 337 Raticate geloof ik.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
CP 123 Drowzee en CP 114 Raticate hier. Wel maar even erbij zeggen dat ik nog geen zoektochten oid heb gedaan.![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2016 18:42 schreef kdricklamar het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hier ook een flareon van 739, naast een pidgeot van 505.quote:
In de buurt hier een gym met een lvl 1028 snorlax die daar al 2 dagen domineert.
Vechttypes zijn schaars hier helaas.![]()
Respectquote:Op woensdag 13 juli 2016 18:55 schreef Schuimpjes het volgende:
Mijn top 3:
1027 Hypno
1009 Electabuzz
894 Pidgeot![]()
![]()
wou een gym overnemen met 3 tegenstanders maar dat ging niet zo goed daarom heeft die geen health hahaquote:
die heb ik trouwens allemaal met pokelure gevangen![]()
Mijn seel is maar cp14. Ik heb nu eindelijk een tweede Eevee. De eerste ving ik met cp44, de tweede op cp86quote:Hopelijk ontpoppen ze zich tot Vapareon en Flareon
mag het weten![]()
mijn top 3 naast dus mijn Raticate van cp141, een Pidgeotto van cp82 en een Spearow (net gevangen) van cp65.quote:Op woensdag 13 juli 2016 18:53 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mijn beste is een cp175 RaticateDaarna een cp162 Goldeen
En als derde Slowpoke cp144
Fuck the EBU.![]()
Bij mij in de buurt staat een staat een lvl 1700 snorlax. Hier wordt juist veel gevochten. Gyms veranderen constant van team.quote:Op woensdag 13 juli 2016 18:57 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Hier ook een flareon van 739, naast een pidgeot van 505.
In de buurt hier een gym met een lvl 1028 snorlax die daar al 2 dagen domineert.
Vechttypes zijn schaars hier helaas.![]()
Dan vind je vanzelf betere omdat je trainer level ook omhoog gaat.quote:Op woensdag 13 juli 2016 18:59 schreef Myraela het volgende:
Cp maakt me eigenlijk niet zoveel uit, ik wil ze gewoon allemaal verzamelen.![]()
![]()
Vermaak me geweldig met die lures plaatsen tegenover mijn huis![]()
je ziet ze van alle kanten aankomen rijden, geen enkel kind en alleen maar volwassenen met scooters , honden of auto's
![]()
![]()
en een verdomd lekker wijfje die tot 2 keer toe bleef staan voor de pokestops/lures en gym
![]()
![]()
Mijn batterij gaat er wel hard door, hoop dat ze daar nog wat aan kunnen verbeteren.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ik voor het eerst lopen, 3 uur lang gedaan. Kom ik thuis moet je blijkbaar die eier ergens in doen en maar een te gelijk.
Laatste anderhalf uur niks gezien ook niet met incense, tot dat er eentje bij mijn huis kwam maar dubbel klikken deed niks. Start het spel opnieuw maar unable to login...
Leuk spel...![]()
Nice ontvang geen SMS van Google meer.. dus kan mijn account niet meer in.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Elke 21 of 22 uur een defender bonus. Die bestaat uit 10 pokecoins en 100 (?) Stardust per gym waar je een Pokémon in hebt staan, met een maximum van 10x.quote:Op woensdag 13 juli 2016 19:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat krijg je nou precies voor dingen als je een gym overneemt?Your opinion of me is none of my business.![]()
Oh en volgens dat ding heb ik maar 4 km gelopen -_- ja tuurlijk.quote:Op woensdag 13 juli 2016 19:08 schreef t4rt4rus het volgende:
Ik voor het eerst lopen, 3 uur lang gedaan. Kom ik thuis moet je blijkbaar die eier ergens in doen en maar een te gelijk.
Laatste anderhalf uur niks gezien ook niet met incense, tot dat er eentje bij mijn huis kwam maar dubbel klikken deed niks. Start het spel opnieuw maar unable to login...
Leuk spel...![]()
dacht dat het 500 dust was.quote:Op woensdag 13 juli 2016 19:11 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Elke 21 of 22 uur een defender bonus. Die bestaat uit 10 pokecoins en 100 (?) Stardust per gym waar je een Pokémon in hebt staan, met een maximum van 10x.
zie ik mensen met pokemons die ik niet heb denk ik van waarom kom ik die krengen nooit tegen.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2016 19:13:39 ]![]()
Ik kan me zo voorstellen dat je met incense juist stil moet staan zodat ze naar je toe kunnen komen. Thuis op de bank kwamen ze wel daardoor.quote:Op woensdag 13 juli 2016 19:08 schreef t4rt4rus het volgende:
Leuk spel...![]()
Maak je een nieuwe?quote:Op woensdag 13 juli 2016 19:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Nice ontvang geen SMS van Google meer.. dus kan mijn account niet meer in.![]()
Had ik net met een 386 bulbasaurquote:Op woensdag 13 juli 2016 19:12 schreef Sjemmert het volgende:
Lvl 257 charmander net aan mij ontsnapt ondanks berrys en great balls![]()
Hoe kom je aan great balls?quote:Op woensdag 13 juli 2016 19:12 schreef Sjemmert het volgende:
Lvl 257 charmander net aan mij ontsnapt ondanks berrys en great balls![]()
Ah okay. Pokecoins zijn wel nice.quote:Op woensdag 13 juli 2016 19:11 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Elke 21 of 22 uur een defender bonus. Die bestaat uit 10 pokecoins en 100 (?) Stardust per gym waar je een Pokémon in hebt staan, met een maximum van 10x.![]()
Heb ook een tijd stil gezeten buiten, maar niks kwam.quote:Op woensdag 13 juli 2016 19:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik kan me zo voorstellen dat je met incense juist stil moet staan zodat ze naar je toe kunnen komen. Thuis op de bank kwamen ze wel daardoor.
En thuis heb ik last van GPS interferentie waardoor hij denkt dat ik de hele tijd rond loop.![]()
![]()
Hoop dat dit een troll is
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Nou dan wacht je op ei in de incubater en gwn aan laten komt die vanzelf uit. Als je niks tegenkomt ligt het aan de servers. Opnieuw opstarten helpt wel eens.quote:Op woensdag 13 juli 2016 19:17 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Heb ook een tijd stil gezeten buiten, maar niks kwam.
En thuis heb ik last van GPS interferentie waardoor hij denkt dat ik de hele tijd rond loop.![]()
dat is ook het doel van het spelquote:Op woensdag 13 juli 2016 18:59 schreef Myraela het volgende:
Cp maakt me eigenlijk niet zoveel uit, ik wil ze gewoon allemaal verzamelen.![]()
Mag ook wel met die username.quote:
Welkom bij het rode leger.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Tumblr mensen zeker.quote:Op woensdag 13 juli 2016 19:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Twee Jynxen en drie Hypno's hoe danquote:Op woensdag 13 juli 2016 19:19 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Echt zo'n plaag.
Zelfs hier aan te zien:
[ afbeelding ]
thxquote:Op woensdag 13 juli 2016 19:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Mag ook wel met die username.
Welkom bij het rode leger.![]()
![]()
Sowieso tumblerina'squote:
Jynx is wel erg zeldzaam. Misschien maar een tripje Rotterdam doen binnenkort.quote:Op woensdag 13 juli 2016 19:24 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Zijn die goed, want ik heb 6 JynxWaarvan 5 uit Rotterdam, net zoals al die Drowzees.
Die zijn hier niet te vinden. Ik heb 1 Drowzee en dat vond ik echt bijzonderquote:Op woensdag 13 juli 2016 19:24 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Zijn die goed, want ik heb 6 JynxWaarvan 5 uit Rotterdam, net zoals al die Drowzees.
Hier ook best zeldzaam ja. Drowzee kom ik af en toe nog wel tegen maar jynx nog niet gezien.quote:Op woensdag 13 juli 2016 19:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Jynx is wel erg zeldzaam. Misschien maar een tripje Rotterdam doen binnenkort.![]()
Jynx spawnt bij mijn voordeurquote:Op woensdag 13 juli 2016 19:27 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Hier ook best zeldzaam ja. Drowzee kom ik af en toe nog wel tegen maar jynx nog niet gezien.![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2016 19:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Jynx is wel erg zeldzaam. Misschien maar een tripje Rotterdam doen binnenkort.Oh serieusquote:Op woensdag 13 juli 2016 19:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die zijn hier niet te vinden. Ik heb 1 Drowzee en dat vond ik echt bijzonderIk vond ze vervelend worden.
Hier een wijk verderop zit een Dratini, maar hij blijft altijd op 3 voetjes staan.![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2016 19:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Wauw.![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2016 19:28 schreef Oberkullie het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Laat maar ik ga tv kijken![]()
![]()
Ga sparen voor die Gyarados dan.quote:Op woensdag 13 juli 2016 19:28 schreef Oberkullie het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Laat maar ik ga tv kijkenA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik heb eerlijk gezegd nog niet echt gemerkt dat Pokemon aan omgeving gebonden zijn. Ik kom overal van alles tegenquote:Op woensdag 13 juli 2016 19:28 schreef Silverdigger2 het volgende:
iemand nog tips om lightning pokemons te vinden?![]()
Alles hier in de buurt is water of fearow/pidgeot![]()
Hier in het dorp zijn ook veel Magikarps dus misschien ga ik die morgen ook maar eens binnenhalen❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Wacht sowieso wel even. Ik woon naast een basisschool wat ook nog een gym is. Als die kinderen allemaal slapen neem ik hem overquote:![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2016 19:30 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Wacht sowieso wel even. Ik woon naast een basisschool wat ook nog een gym is. Als die kinderen allemaal slapen neem ik hem over
Ik wil met een Pokemon Go webshop gaan beginnen. Iemand die hier vooral tijd voor heeft om mee te helpen? Ik heb al een mooie domeinnaam en een leuke start. Maar met de aanstaande release moet het dit weekend staan. Anders hoor ik t wel via PM/DM.Of saté?![]()
Welke is die grijze?quote:Op woensdag 13 juli 2016 19:28 schreef Oberkullie het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Laat maar ik ga tv kijkenKwam ik laatst ook tegen maar kan hem niet plaatsen.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Wat ga je verkopen dan?quote:Op woensdag 13 juli 2016 19:33 schreef De-Hamster het volgende:
Ik wil met een Pokemon Go webshop gaan beginnen. Iemand die hier vooral tijd voor heeft om mee te helpen? Ik heb al een mooie domeinnaam en een leuke start. Maar met de aanstaande release moet het dit weekend staan. Anders hoor ik t wel via PM/DM.![]()
T-Shirts, Tanlktopjes, Boxers, Petten, Etuis, Telefoonhoesjes. Je kunt tegenwoordig alles laten bedrukken, custom made laten maken etc. Genoeg content binnen het Pokemon terrein wat van toepassing kan zijn.quote:Of saté?![]()
Goldeen toch?quote:Op woensdag 13 juli 2016 19:33 schreef esv7 het volgende:
[..]
Welke is die grijze?Kwam ik laatst ook tegen maar kan hem niet plaatsen.
mag het weten![]()
Hoe zit het dan met de rechten en dergelijke? Mag je zomaar Pokémon content drukken en in een shop verkopen?quote:Op woensdag 13 juli 2016 19:37 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
T-Shirts, Tanlktopjes, Boxers, Petten, Etuis, Telefoonhoesjes. Je kunt tegenwoordig alles laten bedrukken, custom made laten maken etc. Genoeg content binnen het Pokemon terrein wat van toepassing kan zijn.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Tof idee maar Nintendo gaat je sowieso aanklagen dan. Iets met copyright enzo.quote:Op woensdag 13 juli 2016 19:33 schreef De-Hamster het volgende:
Ik wil met een Pokemon Go webshop gaan beginnen. Iemand die hier vooral tijd voor heeft om mee te helpen? Ik heb al een mooie domeinnaam en een leuke start. Maar met de aanstaande release moet het dit weekend staan. Anders hoor ik t wel via PM/DM.![]()
Oo haha ik zie het nu, vond het op een soort vlieg lijken.quote:
Het moment dat er een grimer in de buurt is en je thuis moet blijven omdat je kind ligt te slapen...
quote:Op woensdag 13 juli 2016 19:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met de rechten en dergelijke? Mag je zomaar Pokémon content drukken en in een shop verkopen?Dit, dit is een slecht idee als je geen rechtzaak van een paar miljoen aan je broek wilquote:Op woensdag 13 juli 2016 19:38 schreef Drankster het volgende:
[..]
Tof idee maar Nintendo gaat je sowieso aanklagen dan. Iets met copyright enzo.![]()
![]()
Wordt Pokemon eigenlijk nog op tv uitgezonden? Er is geen FOXkids meer dus geen idee waar dat tegenwoordig zit❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Volgens mij wel, maar dan op DisneyNogwatquote:Op woensdag 13 juli 2016 19:44 schreef DeLuna het volgende:
Wordt Pokemon eigenlijk nog op tv uitgezonden? Er is geen FOXkids meer dus geen idee waar dat tegenwoordig zit![]()
Volgens mij kan je beter naar de binnenstad van een grote stad gaan.quote:Op woensdag 13 juli 2016 19:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Zo even naar het bos.Mits het droog blijft.
Denk je daar iets te gaan vinden dan?quote:Op woensdag 13 juli 2016 19:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Zo even naar het bos.Mits het droog blijft.
![]()
![]()
Ja, maar daar heb ik geen zin in. Ga gewoon een stukje fietsen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 19:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Volgens mij kan je beter naar de binnenstad van een grote stad gaan.![]()
Geen idee.quote:Op woensdag 13 juli 2016 19:46 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Denk je daar iets te gaan vinden dan?Zien we dan wel weer.
![]()
Ik heb ook de hele tijd het gevoel dat er meer Pokemon in de natuur zitten.Maar volgens mij is de stad toch beter.
![]()
DisneyXD ja, ze hebben zelfs Gemist dus je kunt het terugkijkenquote:Op woensdag 13 juli 2016 19:45 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar dan op DisneyNogwat
hoe drukker het is hoe meer Pokemon lijkt het welquote:Op woensdag 13 juli 2016 19:47 schreef Myraela het volgende:
Ik heb ook de hele tijd het gevoel dat er meer Pokemon in de natuur zitten.Maar volgens mij is de stad toch beter.
Was net in een dorp. Kwartier lopen, niets tegengekomen. Zelfs niet in de buurt![]()
Haha okay, veel plezier in ieder geval.quote:Op woensdag 13 juli 2016 19:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geen idee.Zien we dan wel weer.
![]()
![]()
Godverdomme ja, ik was in de buurt van een Pokemon die ik nog niet heb en opeens gaat die server vervelend doenquote:Op woensdag 13 juli 2016 19:51 schreef -Strawberry- het volgende:
De server is nu wel aan het kutten lijkt het.![]()
![]()
Hoe minder voetjes, hoe dichter je bij een pokemon in de buurt bent. Als er geen voetjes staan zou je 'm al moeten kunnen zien.quote:![]()
Hoe dichtbij de pokemon in kwestie is. 3 voetjes is meer dan 150 meter. 0 voetjes betekent heeeeel dichtbij, dan zul je hem na een paar stappen op je scherm moeten zienquote:
Ik heb er al 3 en ben nog niet van mijn stoel af!
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Net een gym over aan het nemen.. Gevecht gewonnen gaat die server spacen.. kon niet claimen zit er alweer iemand inen nu kan ik helemaal niets meer doen
![]()
Oh jongens ik ben zo tevreden. Er was en blauwe gym met een vaporeon van bijna 1000. Helaas was deze gym 2000 punten verwijderd van de volgende lv. Dus liep ik al door. Zie ik opeens dat er gevochten wordt en dat die lv keihard naar beneden gaat. Dus ik wacht af...
Uiteindelijk gaf die tegenstander op en kon ik mijn 1010 Golduck voor maar 500 xp meer in die gym zetten. Tenzij iemand met een nette elektrische of gras type komt is dit de meest beestachtige gym die ik tot nu toe heb gezien.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.![]()
Ok, over die tracker ...
men heeft inmiddels die afstand qua voetjes wel door ..? Maar als je dus een pokemon in de tracker selecteert (en vervolgens op de kaart zijn icoontje plus die voetjes ziet), en je draait langzaam een rondje, dan geeft de tracker een groene puls af wanneer je de goede kant op wijst. Erg handig om de goede richting te bepalen waar je heen moet lopen.
Zojuist even getest, en lijkt te werken. Wellicht handig voor in de OP."Pools are perfect for holding water"![]()
Er zit een gym op een paar meter afstand van mijn bureaustoel
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2016 19:31 schreef Mishu het volgende:
Ik zit nu aan het strand en de server ligt eruit
Ik las je post van eerder ik moet echt lachen nu![]()
Gewoon een paar keer spammen met inloggen. Werkt bij mij altijd na een paar keer.quote:Op woensdag 13 juli 2016 19:31 schreef Mishu het volgende:
Ik zit nu aan het strand en de server ligt eruit"Pools are perfect for holding water"![]()
Oh dat wist ik ook niet. Handig wel.quote:Op woensdag 13 juli 2016 20:01 schreef probeer het volgende:
Ok, over die tracker ...
men heeft inmiddels die afstand qua voetjes wel door ..? Maar als je dus een pokemon in de tracker selecteert (en vervolgens op de kaart zijn icoontje plus die voetjes ziet), en je draait langzaam een rondje, dan geeft de tracker een groene puls af wanneer je de goede kant op wijst. Erg handig om de goede richting te bepalen waar je heen moet lopen.
Zojuist even getest, en lijkt te werken. Wellicht handig voor in de OP.![]()
Vond ik ook. Hoef ik geen kruis of spiraal meer te lopen om te checken wanneer het aantal voetjes verminderen. Je wilt wel vrij langzaam ronddraaien, want die groene puls herhaalt zich niet heel snel.quote:Op woensdag 13 juli 2016 20:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh dat wist ik ook niet. Handig wel."Pools are perfect for holding water"![]()
Ik zie nu ineens allemaal mensen voor me die op straat langzaam rondjes draaienquote:Op woensdag 13 juli 2016 20:05 schreef probeer het volgende:
[..]
Vond ik ook. Hoef ik geen kruis of spiraal meer te lopen om te checken wanneer het aantal voetjes verminderen. Je wilt wel vrij langzaam ronddraaien, want die groene puls herhaalt zich niet heel snel.![]()
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Awesome!quote:Op woensdag 13 juli 2016 20:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik zie nu ineens allemaal mensen voor me die op straat langzaam rondjes draaien![]()
![]()
![]()
OO dit had ik moeten weten toen ik achter magmar aanzat lolquote:Op woensdag 13 juli 2016 20:01 schreef probeer het volgende:
Ok, over die tracker ...
Zojuist even getest, en lijkt te werken. Wellicht handig voor in de OP.. Goed om te weten wel
Ik zag wel eens wat pulseren, maar had geen idee dat het zo werkte.quote:Op woensdag 13 juli 2016 20:01 schreef probeer het volgende:
Ok, over die tracker ...
Zojuist even getest, en lijkt te werken. Wellicht handig voor in de OP.Bedankt voor de tip.
Ik ben ooit 5 seconden gym leader geweest.quote:Op woensdag 13 juli 2016 20:12 schreef Friday12 het volgende:
Even serieus.. gym battle gewonjnen... 2x egg hatch en dan achievement spam -> weer overgenomen
Had zoiets gehoord, maar kreeg het zelf niet voor elkaar, maar is me nu wel gelukt.quote:Op woensdag 13 juli 2016 20:01 schreef probeer het volgende:
Ok, over die tracker ...
Zojuist even getest, en lijkt te werken. Wellicht handig voor in de OP.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Dat is hier constant zo, best goed verdeelt qua kleuren hier maar er blijft geen gym een dag hetzelfde.quote:Op woensdag 13 juli 2016 20:12 schreef Friday12 het volgende:
Even serieus.. gym battle gewonjnen... 2x egg hatch en dan achievement spam -> weer overgenomenNo citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Dat is toch niet eens nodig, je kan gewoon een rondje op de app draaien.quote:Op woensdag 13 juli 2016 20:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik zie nu ineens allemaal mensen voor me die op straat langzaam rondjes draaien![]()
Fuck the EBU.![]()
Dat is het punt niet! Ik ben met 3 van die gastjes aan het vechten solo... ik win elke keer maar die kut servers verneuken hetquote:Op woensdag 13 juli 2016 20:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben ooit 5 seconden gym leader geweest.![]()
![]()
Oh dat wist ik niet.quote:Op woensdag 13 juli 2016 20:01 schreef probeer het volgende:
Ok, over die tracker ...
Zojuist even getest, en lijkt te werken. Wellicht handig voor in de OP.Vond het al zo vreemd dat je ze wel aan kon klikken maar dat er niets gebeurde. Zal het binnenkort eens testen.
![]()
Wel coins geďnd?quote:Op woensdag 13 juli 2016 20:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben ooit 5 seconden gym leader geweest.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Dat is wel balen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 20:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dat is het punt niet! Ik ben met 3 van die gastjes aan het vechten solo... ik win elke keer maar die kut servers verneuken hetNee.quote:Maar dat is pas na 21 uur toch?
O. Dat is kut dan.quote:![]()
Je kan ze gelijk innen, maar daarna moet je wel 21 uur wachten.quote:Op woensdag 13 juli 2016 20:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is wel balen.
[..]
Nee.Maar dat is pas na 21 uur toch?
Fuck the EBU.![]()
Niet dat ik het verdiend had. Was een rode gym die verslagen werd, maar ik wilde dat hij rood bleef dus toen heb ik hem gejat.
Klote server.. Eerst een ponyta van 500+ en de server knalt eruit. Alle eieren kwamen caterpies en pidgeys uit en dan kom je thuis, dratini op 1 voetstap. Klaar om te vangen.. Knalt die server er weer uit!!![]()
![]()
Hadden we maar een hond, dan kon ik die gebruiken als excuus om door de wijk te wandelen.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Wat een graf spel is het ook soms. Ben wel aangemeld maarja, de poketops hebben kuren.
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!![]()
Disney XD. Nieuwe aflevering morgen 17:10 - 17:35 Pokemon XYZquote:Op woensdag 13 juli 2016 19:44 schreef DeLuna het volgende:
Wordt Pokemon eigenlijk nog op tv uitgezonden? Er is geen FOXkids meer dus geen idee waar dat tegenwoordig zitgraag op anoniem![]()
En weer een nieuwe update uit voor iOS met Pokémon Trainer Club fixes..How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Pff, net even een half uur rondgelopen in een ander deel van het dorp. HE-LE-MAAL leeggeroofd door horden tieners die bij elkaar stonden of rondfietsten
Bedacht me net ook al of ik niet iemand ken met een hond die ik kan meenemenquote:Op woensdag 13 juli 2016 20:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hadden we maar een hond, dan kon ik die gebruiken als excuus om door de wijk te wandelen.![]()
![]()
Alternatieve inlog als je je Google account niet wil gebruiken. En een site waar je allemaal Pokémon meuk kan bekijken en kopen..How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Ik hoor dat schoolpleinen ook vaak stops zijn laat ik nou net naast een school wonen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kun je dingen leegroven dan? Als ik samen met m'n vriend loop zien en vangen we gewoon beide dezelfde Pokemons.quote:Op woensdag 13 juli 2016 20:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pff, net even een half uur rondgelopen in een ander deel van het dorp. HE-LE-MAAL leeggeroofd door horden tieners die bij elkaar stonden of rondfietsten![]()
ik had een 2KM egg maar die is verdwenen als ik naar de andere eggs kijk van 5KM zie ik dat ik op 2.3 zit. waar komt die ei dan terecht?volgens mij zie je ze wel maar als iemand een pokemon vangt en jij restart de app dan is ie er nietmeerquote:Op woensdag 13 juli 2016 21:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kun je dingen leegroven dan? Als ik samen met m'n vriend loop zien en vangen we gewoon beide dezelfde Pokemons.
[ Bericht 70% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2016 21:03:53 ]![]()
Ah, kan ik daar een Pikachupak kopen?quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
Alternatieve inlog als je je Google account niet wil gebruiken. En een site waar je allemaal Pokémon meuk kan bekijken en kopen..![]()
![]()
En eigenlijk houd ik helemaal niet van honden.quote:Op woensdag 13 juli 2016 20:58 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Bedacht me net ook al of ik niet iemand ken met een hond die ik kan meenemen
Fuck the EBU.![]()
Ik kwam iig geen enkele pokemon tegen. Zag ze wel op de "nearby" staan, maar zodra ik dichterbij kwam waren ze ineens foetsie.quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kun je dingen leegroven dan? Als ik samen met m'n vriend loop zien en vangen we gewoon beide dezelfde Pokemons.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Ik was een poging aan het wagen om een Raticate met CP??? te vangen als lvl7. Gooi er verdorie 8 pokebals tegenaan, de 8e lijkt eindelijk de Raticate gevangen te houden. Zie ik nog alleen het laadicoontje en voor de rest loopt de animatie vast. Geen beeld met: gotcha! Dus ik forceclose de app, start hem opnieuw op met het idee: die ben ik kwijtquote:Op woensdag 13 juli 2016 19:52 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Godverdomme ja, ik was in de buurt van een Pokemon die ik nog niet heb en opeens gaat die server vervelend doenZie ik in mijn journal gewoon staat: caught a CP242 Raticate
Even verderop kom ik voorbij een pokestop en gym gefietst waar ik een groepje jongeren zie staan: gezichten op hun smartphones gefocust. Zij zagen mij voorbij fietsen terwijl ik mijn smartphone in de gaten hield. Dus meteen de vraag: welke heb jij net gevangen?
Bleek het ook nog eens teamBlauw te zijn, die gaan met zijn drieën de gyms in de buurt af en allemaal TeamMystic maken
mag het weten![]()
Geloof dat ie maar door een aantal mensen gevangen kan worden, alvorens hij weer verdwijnt.quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik kwam iig geen enkele pokemon tegen. Zag ze wel op de "nearby" staan, maar zodra ik dichterbij kwam waren ze ineens foetsie.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: