SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Team Valor (rood/Moltres)
44rdbei
AldoTheApache
Blobje
cherrycoke
DaCybrSrfr
De-Hamster
Delibird
DjUntzUntz
Fe2O3
Fera
Friday12
Funzel
Hawaii_Tim
houdjemond
Inaithnir
Jaytje07
K0fferbak
LastPost
Lenny_Leonard
Leonos
Lijnloos
OscarMopperkont
PeeJie_
Pensylvania
picodealion
Rabieluh
RichardRichard
Rockiejj
Sarasi
schuimpjes
Syntos
Tomasso
Xummon
Team Mystic (blauw/Articuno)
AF_
Ang3l
Badr_Harry
Bootje84
Brammetjuh94 - Nawty94
Ceased2Be
Cici - Ceci2580
Dimachaerus
dimmak
Divje
douche-eendje
Franknfurter
FreekVonk
Fylax
GekkeGerrit-
Hans1988
Helsinki
Ieniminimuis - ufjfsgsy
iBenny
IJsdraakje
Ivw88 - Elveewee88
Joosie200
Koettie
LompeHork
Molurus
MrvanTrapZ
Narcotical
o43blondiee
PerryVogelbekdier
Poekie1993 - Linn93
Redbullkid
Reemi
Rruben
Sked
Slimpleton
sweetlady-o
Tjik
Typisch
Voszje
YokiKater
zatoichi
Team Instinct (geel/Zapdos)
borisz
DaMSWer2
DeLuna
deuk.in.een.pakje.boter
Drizzt_DoUrden
D.U.M.A.N.
esv7
Gesloten
Gutanoth
iRemco
KaBuf
Kwaitnait
MaxC
Mortaxx
nikky
PrisTheShiz
pussycatdoll
rubensanti
rulerofdeath
SebbeSwensje
Shadowkid053
Skysherrif
ThePlaneteer
toekito
Items
Hier staat een volledige lijst met items in het spel inclusief vanaf welk level je ze kan krijgen, waar je ze kan krijgen en wat je er mee kunt.
Experience
Pokémon
Je kan elke generatie 1 Pokémon in het spel tot nu toe verkrijgen behalve Ditto en legendarische/mythische Pokémon (Articuno, Zapdos, Moltres, Mew en Mewtwo). Andere generaties zullen later toegevoegd worden.
Pokémon GO Plus
Te koop voor ¤39,99 bij de officiële Nintendo webwinkel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veelgestelde vragen in dit topic
Wat doet item X en hoe krijg ik deze??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik een team kiezen?
Hiervoor moet je eerst level 5 zijn. Dan klik je op een willekeurige gym (hij hoeft alleen zichtbaar te zijn op je kaart) en krijg je een verhaaltje van professor Willow. Hij geeft je de mogelijkheid om een team te kiezen.
Kan ik beďnvloeden welke Eeveelution ik krijg?
Voor zover we weten niet. Een reddituser heeft de volgende data verzameld: Eeveelutions
Wat betekenen die pootjes rechts onderin mijn scherm?
De pootjes geven de afstand aan tot de pokemon die erbij staat. 3 pootjes betekent dat je in de buurt bent maar nog even moet wandelen, 2 betekent dat je er bijna bent, bij 1 ben je heel warm en als er geen pootjes meer onder staan moet de pokémon in je cirkel te vinden zijn.
Wat zijn Pokémon eieren en wat kan ik ermee?
Pokémon Eieren zijn te vinden door Pokéstops te doen. De eieren zijn te verkrijgen in 3 verschillende soorten: 2km, 5km en 10km. Dat betekend dat je 2, 5 óf 10 (pokemon) kilometers moet lopen voor ze uitkomen. Houd er rekening mee dat de teller pas begint wanneer je ze in een incubator stopt. De 2km eieren kun je het beste in de oneindig houdbare incubator doen en de 10km eieren kun je het beste in de gelimiteerde incubator stoppen. Des te hoger het km aantal, des te zeldzamer de pokémon, zie de lijst ter indicatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke type Pokémon zijn sterk en zwak tegen elkaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe zeldzaam is Pokémon X?
Gooi deze update even in de op
http://www.apkmirror.com/(...)ndroid-apk-download/They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Inderdaad. Ik heb ook niet voor niets de quotes van Lissandra erbij gezetquote:Op woensdag 13 juli 2016 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Achteraf wel de geode gekozen denk ik. Deze is t meest engelachtig![]()
Plus ik ben wel een icequeen. Articuno is de perfect combo!Weet je al wat het gaat woden?quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vrijdag pas weer thuis dan kan ik een nieuwe aanschaffen.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Had ik ook. Onnozel suf ding ook, tot ie in Gyarados kan evolven. Dan wordt het pas leukquote:
mag het weten![]()
"Close your eyes and let the cold take you."quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:13 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb ook niet voor niets de quotes van Lissandra erbij gezetL'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fűt ou le doit ętre.![]()
Gooi deze update even in de opquote:Op woensdag 13 juli 2016 17:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
9/13612310_1185792184805435_3177649206825080941_n.png?oh=e0aefff448d625e6327ebcf5664c608c&oe=58261EE8]afbeelding[/url] ]
http://www.apkmirror.com/(...)ndroid-apk-download/![]()
Ik snap James zijn neiging wel het ding uit frustratie het water in te trappen. Zou hetzelfde doenquote:Op woensdag 13 juli 2016 17:15 schreef ieniminimuis het volgende:
ik kies jouw Magikarp zei niemand ooit.
mag het weten![]()
Ik vind het wel balen dat de kilometers niet goed worden geregristreerd. Volgens m'n telefoon 9,6 km gelopen, maar in PoGo staat 5.1/10km.![]()
![]()
Heb je voor de incubator niet gelopen?quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:17 schreef FrauMilena het volgende:
Ik vind het wel balen dat de kilometers niet goed worden geregristeerd. Volgens m'n telefoon 9,6 km gelopen, maar in PoGo staat 5.1/10km.![]()
Ik heb MicroG beta geďnstalleerd en de GPS werkt nu in Pokemon Go.
Wat moet ik nu doen? (Na het oneindig uitproberen van namen)![]()
Nee.quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:17 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Heb je voor de incubator niet gelopen?Ik begon met een 5 en 10km ei toen ik vanaf huis wegging vanmorgen.
![]()
Die had ik er vanmiddag al op gezet.quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Gooi deze update even in de op
http://www.apkmirror.com/(...)ndroid-apk-download/Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Close your eyes and let the cold take you."![]()
![]()
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Dus je heb vandaag 10km gelopen?quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:18 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nee.Ik begon met een 5 en 10km ei toen ik vanaf huis wegging vanmorgen.
![]()
Hij staat er niet inquote:Op woensdag 13 juli 2016 17:18 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Die had ik er vanmiddag al op gezet.
Onderin ja.. maar niet bij de downloads![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:20 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
9,6 kilometer volgens de gezondheids app van iPhone.Halve stadswandeling.
Ja het werkt niet altijd evengoed![]()
![]()
Ik heb de Google Playstore button gewoon aangepastquote:De meeste mensen zoeken naar grote knoppen om in te drukken.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Vooral omdat ze denken dat het nog niet op de playstore isquote:Op woensdag 13 juli 2016 17:20 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik heb de Google Playstore button gewoon aangepastDe meeste mensen zoeken naar grote knoppen om in te drukken.
![]()
![]()
Gewoon 20km lopen voor een 10km ei dus.![]()
Wel heel veel pokemon gevangen. Straks thuis even inventariseren.Had wel telkens een "full bag", meh.
![]()
twitter:GoogleTrends twitterde op woensdag 13-07-2016 om 17:15:53Netherlands and Costa Rica are the top countries searching for #PokemonGO ahead of international release
reageer retweet
![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:23 schreef iBenny het volgende:
twitter:GoogleTrends twitterde op woensdag 13-07-2016 om 17:15:53Netherlands and Costa Rica are the top countries searching for #PokemonGO ahead of international release [ afbeelding ] reageer retweet
Die mag ook wel in de op! Voor een klein land zoals deze is dit wel top natuurlijk![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:23 schreef iBenny het volgende:
twitter:GoogleTrends twitterde op woensdag 13-07-2016 om 17:15:53Netherlands and Costa Rica are the top countries searching for #PokemonGO ahead of international release [ afbeelding ] reageer retweet
Tijd dus dat het In NL en CR wordt gereleased.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Als ik Niantic was zou ik deze lijst nemen om te bepalen waar je het eerst gaat releasen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Tijd dus dat het In NL en CR wordt gereleased.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Wat is dit? Houdt deze je scherm aan?quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:24 schreef Mortaxx het volgende:
Heb stayalive app geďnstalleerd. Iemand anders dit heeft?Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Vandaag telefoon aan hond gebonden en hem lekker door de tuin laten rennen, EI was in 2 uur uitgebroed.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Jongen ik ben nu lid geworden van Team Rocket. Ik spoof gewoon mijn gps locaties zodat ik niet hoef te lopen de hele dag![]()
![]()
Even he
Hoe kom ik snel aan 25 xp zonder mijn kamer uit te lopen?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2016 17:33:41 ]![]()
Ik geloof je ook nogquote:Op woensdag 13 juli 2016 17:29 schreef raptorix het volgende:
Vandaag telefoon aan hond gebonden en hem lekker door de tuin laten rennen, EI was in 2 uur uitgebroed..
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
pokemon upgraden met je sterrenstof? Pokemon naar de professor sturen?quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:33 schreef isax het volgende:
Even he
Hoe kom ik snel aan 25 xp zonder mijn kamer uit te lopen?Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
Evolueer ietsquote:Op woensdag 13 juli 2016 17:33 schreef isax het volgende:
Even he
Hoe kom ik snel aan 25 xp zonder mijn kamer uit te lopen?![]()
Goed plan dat laatste.quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:34 schreef jogy het volgende:
[..]
pokemon upgraden met je sterrenstof? Pokemon naar de professor sturen?![]()
hahaha geniaalquote:Op woensdag 13 juli 2016 17:29 schreef raptorix het volgende:
Vandaag telefoon aan hond gebonden en hem lekker door de tuin laten rennen, EI was in 2 uur uitgebroed.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
ja maar werkt nietquote:Op woensdag 13 juli 2016 17:28 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wat is dit? Houdt deze je scherm aan?
Maar m'n telefoon heeft gewoon een optie om scherm aan te houden![]()
![]()
Heb je zoveel gyms bij je in de buurt?quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:38 schreef Sjemmert het volgende:
Gister 7 gyms gepakt vanuit mijn woonkamer en uitbetaald![]()
Elke gym die ik hier overneem is een uur later al weer door iemand anders overgenomen.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Hopelijk wordt je snel gebanned!quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:38 schreef Sjemmert het volgende:
Gister 7 gyms gepakt vanuit mijn woonkamer en uitbetaald
Forum Opties Forumhop: Hop naar: