Op fok hier, zit een pokemon subforum POK, kun je zien dat je niet de enige bentquote:Op donderdag 21 juli 2016 09:20 schreef Wantie het volgende:
he, dat had ik vannacht ook, eindelijk een leuke pokemon gevangen en het spel bleef in een oneindige loop zitten... Spel opnieuw gestart, maar pokemon is kwijt....
Kijk maar naar whats app, behoorlijk bescheiden die fotobestanden qua MB'squote:Op donderdag 21 juli 2016 09:21 schreef jogy het volgende:
Waar men dan wel omheen moet is het versturen van beeldmateriaal zonder dat het echt de databundel leeg trekt. Ik heb het nu 10 dagen aan staan en amper 80 mb verbruikt. Maar daar kunnen redelijk gecomprimeerde foto's wel in mee gestuurd worden misschien. Geen idee.
Je denkt toch niet dat data die je verstuurd naar de NSA/CIA/ATF via je bundel gaat?quote:Op donderdag 21 juli 2016 09:21 schreef jogy het volgende:
Waar men dan wel omheen moet is het versturen van beeldmateriaal zonder dat het echt de databundel leeg trekt. Ik heb het nu 10 dagen aan staan en amper 80 mb verbruikt. Maar daar kunnen redelijk gecomprimeerde foto's wel in mee gestuurd worden misschien. Geen idee.
Dan gaat het konijnenhol nog een stukje dieper dusquote:Op donderdag 21 juli 2016 09:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat data die je verstuurd naar de NSA/CIA/ATF via je bundel gaat?.
Dit dus. Zelfs een gelockede telefoon kan 112 bellen. Terwijl er geen signaal overheen zou moeten mogen gaan.quote:Op donderdag 21 juli 2016 09:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat data die je verstuurd naar de NSA/CIA/ATF via je bundel gaat?.
Maar wat is daar interessant aan? Die beelden heeft eigenlijk iedereen al, pokemon gebruikt gewoon Google maps of Bing maps en daar staat alles al.quote:Op donderdag 21 juli 2016 09:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, zie de schermafbeeldingen van jogy. Het is niet recht voor je, dat geef ik gelijk toe, maar toch wel hoog genoeg om met massale groepen een aardig beeld van een 'moment' te kunnen vormen.
Beelden van binnen een gebouw bijvoorbeeld. Die google maps wandelaars ( Dezequote:Op donderdag 21 juli 2016 11:40 schreef Chewie het volgende:
[..]
Maar wat is daar interessant aan? Die beelden heeft eigenlijk iedereen al, pokemon gebruikt gewoon Google maps of Bing maps en daar staat alles al.
Je maakt er standaard volgens mij geen foto van maar kan er wel ééntje van nemen. Lokatie en tijd worden wel opgeslagen. Je kan altijd terugzien wáár je een pokemon vandaan hebt.quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:45 schreef Chewie het volgende:
hoe kun je eigenlijk je gevangen pokemons terugzien? Je neemt er een foto van maar zie nergens waar die opgeslagen worden lokaal
Ja in je journal kan je dat zien, maar ging er eigenlijk van uit dat er standaard een foto van gemaakt werd.quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Je maakt er standaard volgens mij geen foto van maar kan er wel ééntje van nemen. Lokatie en tijd worden wel opgeslagen. Je kan altijd terugzien wáár je een pokemon vandaan hebt.
streetview is alleen straat en paar winkels en wat overbekende trails in de grand canyon.quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:40 schreef Chewie het volgende:
[..]
Maar wat is daar interessant aan? Die beelden heeft eigenlijk iedereen al, pokemon gebruikt gewoon Google maps of Bing maps en daar staat alles al.
Al tijden niet meer lambiekje, je hoeft je stoel niet meer uit om door de rimboe te lopen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 07:42 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
streetview is alleen straat en paar winkels en wat overbekende trails in de grand canyon.
Bospaden, grasvelden en indoor bij bedrijven niet
Ze hebben de 2011 map van ingress gebruikt dus dat kan wel kloppenquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:42 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja in je journal kan je dat zien, maar ging er eigenlijk van uit dat er standaard een foto van gemaakt werd.
Wel grappig bij een klant van mij proberen de hele tijd mensen het terrein op te komen, er loopt een weg doorheen die tot enkele jaren geleden nog openbare weg was maar staat blijkbaar nog zo op de maps die pokemon go gebruikt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |