SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sIn verband met een storing zijn de DJ's van Radio49 tijdelijk niet via radio49.nl te beluisteren.
Via de links hieronder kun je luisteren naar Radio 49 Backup
Radio49 Backup Luisterlink 1 (directe link voor mediaspeler)
Radio49 Backup Luisterlink 2 (webbased)
Of volg de informatie die DJ's in dit topic geven.
quote:Op woensdag 13 juli 2016 00:11 schreef Elfletterig het volgende:
ToT heeft mij al het gras voor de voeten weggemaaid met zijn TT.
Ik luister gewoon via XiiaLivequote:Op woensdag 13 juli 2016 00:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik gok dat je niet vroeg gaat slapen.
Na een kroegentocht is dit wel heftig, truste.quote:Op woensdag 13 juli 2016 00:22 schreef Fogel het volgende:
Ik ben net terug van een kroegentocht, wilde nog even zitten met wat muziek maar merk dat mijn bed roept
Bedankt voor het ca half uur met muziek
quote:Op woensdag 13 juli 2016 00:22 schreef Fogel het volgende:
Ik ben net terug van een kroegentocht, wilde nog even zitten met wat muziek maar merk dat mijn bed roept
whehehe slaap lekkerquote:Op woensdag 13 juli 2016 00:22 schreef Fogel het volgende:
Dat bed moet gewoon niet zo drammerig doen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 00:22 schreef Fogel het volgende:
quote:
quote:Best not to say more. Bedways is rightways now, so best we go homeways and get a bit of spatchka. Right, right?
quote:Op woensdag 13 juli 2016 00:27 schreef knokkels het volgende:
* knokkels heeft XiiaLive goed afgericht en kan met een gerust hart in bed genieten van Piraterijtjes op de Radio49 Backup stream
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje lenen is normaal toch in muziek.quote:Op woensdag 13 juli 2016 01:01 schreef Elfletterig het volgende:
Deze track had wat weg van Fade To Grey.
Dat sowieso. Pet Shop Boys hebben in 2013 ook nog een track uitgebracht die een beetje leent van Fade To Grey... (Fluorescent heet dat nummer).quote:Op woensdag 13 juli 2016 01:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Beetje lenen is normaal toch in muziek.
Al die noten en akkoorden achter elkaar is na vele eeuwen ook een keer al gedaan ooit.quote:Op woensdag 13 juli 2016 01:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat sowieso. Pet Shop Boys hebben in 2013 ook nog een track uitgebracht die een beetje leent van Fade To Grey... (Fluorescent heet dat nummer).
Dit is het jaren 80 origineelquote:Op woensdag 13 juli 2016 01:30 schreef Elfletterig het volgende:
In mijn herinnering klonk dit nummer anders, meer synthpop-achtig.
Doelde op het vorige nummer, voor de goede orde. Die Israëlische zangeres.quote:
Thanksquote:Op woensdag 13 juli 2016 01:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat was Ofra Haza in de 1e versie.
Toen was er nog geen beat onder gezet.quote:Op woensdag 13 juli 2016 01:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
ThanksKlonk.... anders... - laten we het daar op houden
Vind de versie met beat veel beter, eerlijk gezegd. Maar aardig om het origineel eens gehoord te hebben.quote:Op woensdag 13 juli 2016 01:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Toen was er nog geen beat onder gezet.
Ben van alle markten thuis, nu even in de meest vage map.quote:Op woensdag 13 juli 2016 01:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vind de versie met beat veel beter, eerlijk gezegd. Maar aardig om het origineel eens gehoord te hebben.
Komt er net een ijsbeer langs.quote:Op woensdag 13 juli 2016 02:28 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ga er voor vandaag een punt achter zetten. Piet, bedankt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |