irritant en stom idd, maar goed ieder zijn dingquote:Op maandag 18 juli 2016 22:20 schreef Psychopaatje het volgende:
[..]
Ik heb altijd al een hekel gehad aan dat Pokémon gebeurenvind het irritant en stom!
Preciesquote:Op maandag 18 juli 2016 22:25 schreef aloa het volgende:
[..]
irritant en stom idd, maar goed ieder zijn ding
quote:Op donderdag 28 juli 2016 05:35 schreef Oerbeer het volgende:
zielige hoopjes mens gehad die in al hun zure sneuheid perse opmerkingen moesten plaatsen
Ik had het vanochtend in de trein. 2 oudere vrouwen (rond de 50 gok ik) met hun E-readertje.quote:Op donderdag 28 juli 2016 05:35 schreef Oerbeer het volgende:
Drie keer hoongelach mogen ontvangen, een aantal keer zielige hoopjes mens gehad die in al hun zure sneuheid perse opmerkingen moesten plaatsen over een pokémon speurtocht waar ik op dit moment plezier aan beleef en wel wat tijd voor over heb.
Waar ik normaal in m'n vrije tijd binnen achter de laptop zit te kutten ben ik in die paar weken al meer naar buiten geweest dan menig zolderkamerbewonende vetklep of zure azijnzeiker hier.
Die zuurpruimerij staat mij echt totaal niet aan. Maar laat vooral zien dat je zo anders bent omdat je niet mee doet met de hype, lekker rechts lopen als de rest van de schapen links lopen. Wat ben je uniek, steek die veer in je reet. Zolang je maar niet je smoel opentrekt als je er weer een van de gehypte spelers ziet, want dat kennen we nu wel.
Het spel is niets mis mee, hebben ze leuk gemaakt. Maar al die spelers die echt als zombies over straat wandelen, ik heb er in de stad al meermaals eentje moeten ontwijken omdat ze niet van hun scherm meer kijken. Het zijn er veel zo. We moeten er verder niet al te dramatisch over doen, maar een beetje ermee lachen mag toch wel?quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:47 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ik had het vanochtend in de trein. 2 oudere vrouwen (rond de 50 gok ik) met hun E-readertje.
"ben je ook al met dat stomme spel bezig? Hihi" Samen beetje giechelend.
Toen heb ik MIJN ongezouten mening gegeven. "Het feit dat u op mijn scherm mee zit te turen, zegt meer iets over u. U heeft niks anders te doen dan een blijkbaar zo saai boek lezen dat u bij anderen moet gluren om de tijd te doden? Val IK U lastig?"Nee!"
Toen was het akelig stil.
Het is een spel, zoals er duizenden van zijn. Laat ieder in zijn waarde en klaar. Behalve die zombies die midden op een oversteekplaats tot stilstand komen om een Rattata te vangen. Die mogen subiet geruimd worden. Evenals primaten die onder de noemer van Pokemon begraafplaatsen, tuinen en andere verboden plekken bezoeken of al fietsend of überhaupt verkeersdeelnemend alleen aandacht voor hun scherm hebben.
Ik heb al 2 mensen tegen een fucking lantaarnpaal zien klappen, of het whatsapp was of Pokemon weet ik niet, maar voordat Go uitkwam heb ik het nooit gezien.
Ik speel het met plezier maar niet op de fiets oid. Het is aan de spelers om verantwoord te spelen en aan de non-spelers om anderen lekker te laten doen wat ze willen.
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 15:55 schreef HSG het volgende:
Raar vinden dat mensen door een spel naar buiten komen en elkaar ontmoeten maar zelf ook hele avonden tv kijken.
of
Raar vinden dat mensen door een spel naar buiten komen en elkaar ontmoeten maar zelf in de kroeg dronken worden en overlast veroorzaken.
of
Raar vinden dat mensen door een spel naar buiten komen en elkaar ontmoeten maar zelf de hele dag op je telefoon zitten loeren en allerlei onzin op Facebook lopen plempen.
of
*vul maar aan*
Ja dat is jammer inderdaad. Ik loop regelmatig met vrienden of mijn broertje een eindje Pokémon te jagen, maar dan houden we 'm gewoon in de hand op trilstand en stoppen even met praten als er iets te vinden valt. Dat heeft nog niet iedereen ontdekt blijkbaar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 18:32 schreef MadMaster het volgende:
Hier op Fok heb je al jaren de Fok stok: GC / FOK!STOK door Nederland #232 - Opsporing verzocht...
Als die in de buurt ligt, pik ik 'm sinds een tijdje ook op en verplaats ik 'm weer.
Maar net als wat Fritz hierboven zegt, rustig aan en zonder massa hysterie.
Heb onlangs mijn neefje in Duitsland meegemaakt op zoek naar Pokemon daar en die bleef met z'n telefoon voor z'n hoofd lopen. Dat was tamelijk irritant, om me zacht uit te drukken...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |