Heb je groot gelijk in. Vind het zelf een hartstikke leuk spel, maar dat het aan sommige mensen blijkbaar nog uitgelegd moet worden dat je niet andermans terrein op gaat (of nog debieler: een treinrails) is wel heel erg treurigquote:Op donderdag 14 juli 2016 12:06 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Er stonden gister mensen in mijn achtertuin, je kan me rug op dat ik actie ga ondernemen naar dat bedrijf toe, ik pleur die mensen gewoon de tuin uit.
dat zullen wel de zolderkamerautistjes zijn die niet weten hoe ze buiten normaal moeten functionerenquote:Op donderdag 14 juli 2016 14:40 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
maar dat het aan sommige mensen blijkbaar nog uitgelegd moet worden dat je niet andermans terrein op gaat (of nog debieler: een treinrails) is wel heel erg treurig
Ze vroegen nog net geen ladder om over de schutting heen te klimmen om zo toch maar op die plek te kunnen komen. Als het je dan toch geen moer uitmaakt, klauter dan lekker door de heg heen opzoek naar je Pikachuquote:Op donderdag 14 juli 2016 14:40 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Heb je groot gelijk in. Vind het zelf een hartstikke leuk spel, maar dat het aan sommige mensen blijkbaar nog uitgelegd moet worden dat je niet andermans terrein op gaat (of nog debieler: een treinrails) is wel heel erg treurig
Godverdomme wat een zombies.quote:Op donderdag 14 juli 2016 12:10 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Veel last of niet, ik hoef geen onbekenden in mijn tuin te hebben en zeker niet ongevraagd. Ze komen mijn tuin in omdat ze 4 stappen richting mijn buren moeten zetten maar die een tuin hebben waar je vanaf de buitenkant niet in kan en het dan via mijn tuin proberen. Nog verontwaardigd kijken ook als er wat van gezegd wordt.
waarom ga je niet naar KLB als je toch een klacht hebt. is dat niet slimmer dan precies dit subforum uitzoeken om te klagen?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Donder op met die hersenloze onzin zegWat is er opeens in mensen gevaren?
Pokémonjagers van het spoor geplukt, Pokémonjagers veroorzaken overlast... NADENKEN
Hoop dat die krankzinnigheid gauw weer over is zeg, de tering
quote:
Mijn verontschuldigingen alvastquote:
echt joh, uit eten met een team managers en er zijn er 3 pokemons aan het vangen... echt tof....quote:
De reclame doet zijn werk.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:01 schreef picodealion het volgende:
[..]
Het spel is sinds vrijdag uit, en blijkbaar slaat het aan.
Inderdaadquote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
Sommige Pokemon fans droomde al van een soortgelijk spel sinds ze 12 waren.
Ah dat is het natuurlijk, die reclame ontgaat me helemaal sinds ik geen tv meer hebquote:
Vechten kan wel, in gyms.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:29 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ah dat is het natuurlijk, die reclame ontgaat me helemaal sinds ik geen tv meer heb![]()
Dus ik stond nogal te kijken dat iedereen om mee heen ineens vanuit het niets aan de Pokemon GO geslingerd isTerwijl die mensen nooit zouden bedenken om eens Ingress te spelen.
Maar als ik het goed begrijp, kun je dus niet vechten met andere pokemon, maar enkel verzamelen. Dat is wel een domper natuurlijk..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |