Ja ditquote:Op woensdag 13 juli 2016 19:11 schreef Michielos het volgende:
ik schopte vroeger ook lekker overal tegenaan.. maar toen werd ik 15
Jank niet zo man, mensen hebben plezier en het is een leuke manier om erop uit te gaan

Ingress was al aardig.quote:Op woensdag 13 juli 2016 16:43 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren. Sorry.
Het spel is gemaakt door niantic en zij hebben hiervoor ingress gemaakt. De gehele database van Pokemon Go stops is gelinkt aan Ingress. Waarschijnlijk gaan ze nu niet plots nog veel aanpassen. Qua locaties wordt er namelijk al jaren aan het spel gewerkt.

Grappen recyclen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 08:35 schreef MisterMaster het volgende:
Gisteren was ik bij mijn opa op de begraafplaats had er ééntje zich in zijn graf verstopt. Die heb ik opgegraven. Echt alles voor dat spel!!.

Wat lul jij nu weerquote:

quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:26 schreef Unites het volgende:
Stiekem niet al een ommetje gemaakt met de Pokémon GO-app aan? Probeer het anders gewoon eens joh! Het is hartstikke leuk!

Er stonden gister mensen in mijn achtertuin, je kan me rug op dat ik actie ga ondernemen naar dat bedrijf toe, ik pleur die mensen gewoon de tuin uit.quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:50 schreef Unites het volgende:
[..]
Ik kan niet ontkennen dat sommige mensen iets te fanatiek zijn inderdaad. Maar mensen en bedrijven kunnen doorgeven aan de ontwikkelaar van het spel, Niantic, dat ze er last van ondervinden. Deze locaties worden dan weggehaald.

Groot gelijk heb je. Dat hoort inderdaad niet. Sommige spelers gaan te ver in hun zoektocht.quote:Op donderdag 14 juli 2016 12:06 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Er stonden gister mensen in mijn achtertuin, je kan me rug op dat ik actie ga ondernemen naar dat bedrijf toe, ik pleur die mensen gewoon de tuin uit.

Veel last of niet, ik hoef geen onbekenden in mijn tuin te hebben en zeker niet ongevraagd. Ze komen mijn tuin in omdat ze 4 stappen richting mijn buren moeten zetten maar die een tuin hebben waar je vanaf de buitenkant niet in kan en het dan via mijn tuin proberen. Nog verontwaardigd kijken ook als er wat van gezegd wordt.quote:Op donderdag 14 juli 2016 12:08 schreef Unites het volgende:
[..]
Groot gelijk heb je. Dat hoort inderdaad niet. Sommige spelers gaan te ver in hun zoektocht.
Heb je er veel last van?

Begrijpelijk. Slaat inderdaad nergens op dat mensen dan ook nog verontwaardigd staan te kijken. Sommige spelers lijken ineens geen grenzen meer te kennen, maar dat noemen ze tegenwoordig volgens mij 'verslaving'.quote:Op donderdag 14 juli 2016 12:10 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Veel last of niet, ik hoef geen onbekenden in mijn tuin te hebben en zeker niet ongevraagd. Ze komen mijn tuin in omdat ze 4 stappen richting mijn buren moeten zetten maar die een tuin hebben waar je vanaf de buitenkant niet in kan en het dan via mijn tuin proberen. Nog verontwaardigd kijken ook als er wat van gezegd wordt.

Geen idee of je het een verslaving kan noemen, misschien wel. Aan doorzettingsvermogen ontbreekt het ze niet, maar andersmans terrein op..quote:Op donderdag 14 juli 2016 12:13 schreef Unites het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Slaat inderdaad nergens op dat mensen dan ook nog verontwaardigd staan te kijken. Sommige spelers lijken ineens geen grenzen meer te kennen, maar dat noemen ze tegenwoordig volgens mij 'verslaving'.
Ik vind je opmerking trouwens wel interessant. Misschien dat we vanuit FOK! ook nogmaar eens een fatsoenstopic moeten aanmaken voor dit spel.

Ja dat is wel ernstig. Kan je niet een goedkope sprinkler ergens vandaan trekken en die in de tuin leggen voor de volgende groep.quote:Op donderdag 14 juli 2016 13:20 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Geen idee of je het een verslaving kan noemen, misschien wel. Aan doorzettingsvermogen ontbreekt het ze niet, maar andersmans terrein op..

Heb je groot gelijk in. Vind het zelf een hartstikke leuk spel, maar dat het aan sommige mensen blijkbaar nog uitgelegd moet worden dat je niet andermans terrein op gaat (of nog debieler: een treinrails) is wel heel erg treurigquote:Op donderdag 14 juli 2016 12:06 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Er stonden gister mensen in mijn achtertuin, je kan me rug op dat ik actie ga ondernemen naar dat bedrijf toe, ik pleur die mensen gewoon de tuin uit.

dat zullen wel de zolderkamerautistjes zijn die niet weten hoe ze buiten normaal moeten functionerenquote:Op donderdag 14 juli 2016 14:40 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
maar dat het aan sommige mensen blijkbaar nog uitgelegd moet worden dat je niet andermans terrein op gaat (of nog debieler: een treinrails) is wel heel erg treurig

Ze vroegen nog net geen ladder om over de schutting heen te klimmen om zo toch maar op die plek te kunnen komen. Als het je dan toch geen moer uitmaakt, klauter dan lekker door de heg heen opzoek naar je Pikachuquote:Op donderdag 14 juli 2016 14:40 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Heb je groot gelijk in. Vind het zelf een hartstikke leuk spel, maar dat het aan sommige mensen blijkbaar nog uitgelegd moet worden dat je niet andermans terrein op gaat (of nog debieler: een treinrails) is wel heel erg treurig

Godverdomme wat een zombies.quote:Op donderdag 14 juli 2016 12:10 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Veel last of niet, ik hoef geen onbekenden in mijn tuin te hebben en zeker niet ongevraagd. Ze komen mijn tuin in omdat ze 4 stappen richting mijn buren moeten zetten maar die een tuin hebben waar je vanaf de buitenkant niet in kan en het dan via mijn tuin proberen. Nog verontwaardigd kijken ook als er wat van gezegd wordt.

waarom ga je niet naar KLB als je toch een klacht hebt. is dat niet slimmer dan precies dit subforum uitzoeken om te klagen?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Donder op met die hersenloze onzin zegWat is er opeens in mensen gevaren?
Pokémonjagers van het spoor geplukt, Pokémonjagers veroorzaken overlast... NADENKEN
Hoop dat die krankzinnigheid gauw weer over is zeg, de tering

quote:

Mijn verontschuldigingen alvastquote:

echt joh, uit eten met een team managers en er zijn er 3 pokemons aan het vangen... echt tof....quote:

De reclame doet zijn werk.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:01 schreef picodealion het volgende:
[..]
Het spel is sinds vrijdag uit, en blijkbaar slaat het aan.

Inderdaadquote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
Sommige Pokemon fans droomde al van een soortgelijk spel sinds ze 12 waren.

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |