Zeker een Haunterquote:Op woensdag 13 juli 2016 08:35 schreef MisterMaster het volgende:
Gisteren was ik bij mijn opa op de begraafplaats had er ééntje zich in zijn graf verstopt. Die heb ik opgegraven. Echt alles voor dat spel!!.
Rutger Haunterquote:
Jazeker! Hij heet 'Lickitung'.quote:
Ik kon niks met computers. Een vriend meldde me aan bij Napster. Ik heette dus Kutbefjekut.quote:
Ficacunnilinginafica.quote:Op woensdag 13 juli 2016 09:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kon niks met computers. Een vriend meldde me aan bij Napster. Ik heette dus Kutbefjekut.
Vroeg een meisje uit Italië wat het betekende. Leg dat maar eens uit.
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, moet je even naar "settings" gaan.
Tong zou zeker weten ook een Shellder hebben.quote:Op woensdag 13 juli 2016 09:07 schreef Unites het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk al begonnen met Pokémon GO, tong?
[ afbeelding ]
hoiquote:
Jij gelukkig nietquote:
Vraag het aan Prorail, AMC, Sauna van Egmond etc etc etcquote:
Ik kan niet ontkennen dat sommige mensen iets te fanatiek zijn inderdaad. Maar mensen en bedrijven kunnen doorgeven aan de ontwikkelaar van het spel, Niantic, dat ze er last van ondervinden. Deze locaties worden dan weggehaald.quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Vraag het aan Prorail, AMC, Sauna van Egmond etc etc etc
Blijkbaar is een hype een vrijbrief om iedere vorm van logisch denken en fatsoen te laten varen.
Beetje omgekeerde wereld. Er wordt zomaar een of andere 'speelplek' binnen je bedrijf o.i.d. neergezet en dan moet je zelf aktie ondernemen om het weg te halen...quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:50 schreef Unites het volgende:
Maar mensen en bedrijven kunnen doorgeven aan de ontwikkelaar van het spel, Niantic, dat ze er last van ondervinden. Deze locaties worden dan weggehaald.
Die mensen had je voor dit spel ook al. Voor dit spel er was, zag ik al regelmatig mensen in de auto of op de fiets met hun mobiel in de hand.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:02 schreef Gutmensch het volgende:
Ik vind het niet zo erg, maar denk wel dat er ongelukken gaan gebeuren.
Ik erger me vooral aan mensen die zichzelf en anderen in gevaar brengen door een dom kutspelletje.
Geheel mee eens. Het zou mooi zijn als die dingen alleen verschijnen op openbaar toegankelijke plaatsen waar het veilig en respectvol is om het spel te spelen. Maar vergeet niet dat het spel nog niet uit is, mogelijk zit het voor NL nu nog in de testfase en wordt er de komende dagen een hoop aangepast.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje omgekeerde wereld. Er wordt zomaar een of andere 'speelplek' binnen je bedrijf o.i.d. neergezet en dan moet je zelf aktie ondernemen om het weg te halen...
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:54 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Stijgt het gemiddelde IQ in Nederland weer
my point exactlyquote:Op woensdag 13 juli 2016 11:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje omgekeerde wereld. Er wordt zomaar een of andere 'speelplek' binnen je bedrijf o.i.d. neergezet en dan moet je zelf aktie ondernemen om het weg te halen...
En nee ik haat het spel niet maar het lijkt me geen reet aan. Beetje op straat in de rondte lopen en kijken of je op je telefoonscherm een beestje zietDeze hype laat ik graag langs me heen gaan.
Dat is veel jaquote:Op woensdag 13 juli 2016 08:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
aantal posts: 51.129 (gemiddeld 34 per dag)
Heel de dag op een forum zitten is idd veel betere dagbesteding dan buiten zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |