SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sIn verband met een storing zijn de DJ's van Radio49 tijdelijk niet via radio49.nl te beluisteren.
Via de links hieronder kun je luisteren naar Radio 49 Backup
Radio49 Backup Luisterlink 1 (directe link voor mediaspeler)
Radio49 Backup Luisterlink 2 (webbased)
Of volg de informatie die DJ's in dit topic geven.
Was wat eerder ff aan het proberen om gup als externe server te laten draaien op mijn nu dode eigen stream.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die is in geen velden of wegen te zien.
Is vast met z'n DJ desk bezig...
Maak het niet te gek...quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Was wat eerder ff aan het proberen om gup als externe server te laten draaien op mijn nu dode eigen stream.
Helaas nog niet gelukt.
prachtig nummer is datquote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
New York Mining Disaster 1941 had ook nog gekund...
Plus Subway...quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:56 schreef Elfletterig het volgende:
Dat subtiele saxofoontje aan het begin deed het 'm....
Jij ookquote:
quote:
Je hebt nu stoflongen?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jij ook![]()
Ben terwijl ik aan het luisteren ben, wat handmatig huiswerk aan het doen![]()
Stofzuiger zoog net zijn laatste adem in.
Oh ja, ik ook net. Wilde ik ook net zeggen, maar had al verzondenquote:
Roosteraars gonna roosterquote:
Ik wil binnenkort ook meer interactie in mijn show gaan toepassen. Om te beginnen: jullie de keuze tussen bepaalde nummers geven. Maar geleidelijk aan ook verzoekjes. Zal vaak wel betekenen dat je mij het nummer moet toesturen, want mijn mp3-collectie is niet zo imposant, zeker niet wanneer alles onder de 192 kb/s afvalt.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van alleen maar wat songs selecteren en niet via een vooraf gemaakt lijstje draaien...
echt leukquote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wil binnenkort ook meer interactie in mijn show gaan toepassen. Om te beginnen: jullie de keuze tussen bepaalde nummers geven. Maar geleidelijk aan ook verzoekjes. Zal vaak wel betekenen dat je mij het nummer moet toesturen, want mijn mp3-collectie is niet zo imposant, zeker niet wanneer alles onder de 192 kb/s afvalt.
Ben volop aan het grabben, rippen en opnemen de laatste tijd. En heb een enorme waslijst aan ideeën voor de komende shows
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |