Er mag gedanst worden...quote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:21 schreef knokkels het volgende:
Dit klonk ergens als Lemon Jelly.
Chemical Brothers
* knokkels gaat uit zijn dakquote:
kan je vragen of ie een stofzuiger meeneemt?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
* MadMaster belt dakdekker in Den Helder...
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
kan je vragen of ie een stofzuiger meeneemt?![]()
Ik heb vroeger afspraken ingepland voor die zaak die stofzuigers thuis aan de man bracht.
Zuigt alles!@
En dan zeg je na de demo. "Nah, laat toch maar."
Die zaak kan ik nu wel gebruiken
quote:
Handig zo'n wap/mopquote:
Krimsonquote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ [url=http://suskeenwiske.ophetwww.net/albums/verhalen/d(...)ofiel.gif]afbeelding[/url] ]
Ow ja..quote:
DDM moet rustig blijven hèquote:
Dat klinkt niet best...quote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is in bed gebeurd, maar ik ben onschuldig
jajaquote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is in bed gebeurd, maar ik ben onschuldig
Ik heb ervan genotenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:50 schreef MadMaster het volgende:
En we eindigen weer een live performance van Underworld...
het was errug tofquote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:50 schreef MadMaster het volgende:
En we eindigen weer een live performance van Underworld...
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:57 schreef robdriessen het volgende:
Ik ben niet zo denken als je dronkt dat ik ben.
Mooi, net op tijd voor de Auto DJ...quote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:57 schreef robdriessen het volgende:
Ik ben niet zo denken als je dronkt dat ik ben.
Frosty/Gup nog steeds kaduuk?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi, dan kan je de backup stream bemannen...
Uhuh. Wie bielief joe.quote:
Ik heb onderdanen voor de dagelijkse gang van zaken....quote:
Nog even en je zit zonderdanen...quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:04 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik heb onderdanen voor de dagelijkse gang van zaken....
Een van uw onderdanen schijnt u net een erg relevante DM te hebben gestuurd, El Presidente. En ook alsmede hoiquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:04 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik heb onderdanen voor de dagelijkse gang van zaken....
Krijgt ie dan Arnolden?quote:
Die is dood qua live draaien, dus ik heb net 3,5 uur live via de backup gedraaid.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:07 schreef robdriessen het volgende:
Ik dacht ik haak effe in, maar volgens mij luistert er geen hond naar de oude stream
wacht wat. doet ie het weer dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:07 schreef robdriessen het volgende:
Ik dacht ik haak effe in, maar volgens mij luistert er geen hond naar de oude stream
*kuch*quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die is dood qua live draaien, dus ik heb net 3,5 uur live via de backup gedraaid.
Piet voor President!
Ik was er ook bijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |