SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Team Valor (rood/Moltres)
44rdbei
Blobje
DaCybrSrfr
De-Hamster
Delibird
DjUntzUntz
Fe2O3
Friday12
Funzel
Hawaii_Tim
houdjemond
Inaithnir
K0fferbak
LastPost
Lenny_Leonard
Lijnloos
OscarMopperkont
PeeJie_
Pensylvania
Picodealion
Rabieluh
RichardRichard
Rockiejj
Sarasi
schuimpjes
Syntos
Tomasso
Xummon
Team Mystic (blauw/Articuno)
AF_
Ang3l
Badr_Harry
Bootje84
Brammetjuh94 - Nawty94
Ceased2Be
Cici - Ceci2580
dimmak
Divje
douche-eendje
Franknfurter
FreekVonk
Fylax
Hans1988
Helsinki
Ieniminimuis - ufjfsgsy
iBenny
IJsdraakje
Ivw88 - Elveewee88
Joosie200
Koettie
LompeHork
Molurus
Narcotical
o43blondiee
PerryVogelbekdier
Poekie1993 - Linn93
Reemi
Rruben
Sked
Slimpleton
sweetlady-o
Tjik
Typisch
YokiKater
Team Instinct (geel/Zapdos)
borisz
DaMSWer2
DeLuna
deuk.in.een.pakje.boter
Drizzt_DoUrden
D.U.M.A.N.
esv7
Gesloten
Gutanoth
KaBuf
Kwaitnait
nikky
PrisTheShiz
pussycatdoll
rubensanti
rulerofdeath
SebbeSwensje
Shadowkid053
Skysherrif
ThePlaneteer
toekito
Items
Hier staat een volledige lijst met items in het spel inclusief vanaf welk level je ze kan krijgen, waar je ze kan krijgen en wat je er mee kunt.
Experience
Pokémon
Je kan elke generatie 1 Pokémon in het spel tot nu toe verkrijgen behalve Ditto en legendarische/mythische Pokémon (Articuno, Zapdos, Moltres, Mew en Mewtwo). Andere generaties zullen later toegevoegd worden.
Pokémon GO Plus
Te koop voor ¤39,99 bij de officiële Nintendo webwinkel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veelgestelde vragen in dit topic
Wat doet item X en hoe krijg ik deze??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik een team kiezen?
Hiervoor moet je eerst level 5 zijn. Dan klik je op een willekeurige gym (hij hoeft alleen zichtbaar te zijn op je kaart) en krijg je een verhaaltje van professor Willow. Hij geeft je de mogelijkheid om een team te kiezen.
Kan ik beďnvloeden welke Eeveelution ik krijg?
Voor zover we weten niet. Een reddituser heeft de volgende data verzameld: Eeveelutions
Wat betekenen die pootjes rechts onderin mijn scherm?
De pootjes geven de afstand aan tot de pokemon die erbij staat. 3 pootjes betekent dat je in de buurt bent maar nog even moet wandelen, 2 betekent dat je er bijna bent, bij 1 ben je heel warm en als er geen pootjes meer onder staan moet de pokémon in je cirkel te vinden zijn.
Wat zijn Pokémon eieren en wat kan ik ermee?
Pokémon Eieren zijn te vinden door Pokéstops te doen. De eieren zijn te verkrijgen in 3 verschillende soorten: 2km, 5km en 10km. Dat betekend dat je 2, 5 óf 10 (pokemon) kilometers moet lopen voor ze uitkomen. Houd er rekening mee dat de teller pas begint wanneer je ze in een incubator stopt. De 2km eieren kun je het beste in de oneindig houdbare incubator doen en de 10km eieren kun je het beste in de gelimiteerde incubator stoppen. Des te hoger het km aantal, des te zeldzamer de pokémon, zie de lijst ter indicatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Brammetjuh94 op 12-07-2016 17:22:05 ]Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:58 schreef De.Marcus het volgende:
[..]
Heb je de maps van google gedownload? als je dat doet dan scheelt dat al enorm!Ik wacht nog steeds op bevestiging en echte tests, allemaal reditters brullen dat het werkt zonder bewijs, iemand van google zegt "nope werkt niet".twitter:samthor twitterde op maandag 11-07-2016 om 08:00:56@taybenlor short answer: no. long answer: nooooo reageer retweet
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Noobquote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:11 schreef Ang3l het volgende:
Als iemand over de energy save modus begint dan denk ik gewoon aan die van m'n telefoon, ja!!!!![]()
Welk team ben je, dan voeg ik je toe aan de OP?Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Ik heb geen idee, boeit mij persoonlijk vrij weinig.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:14 schreef Rabieluh het volgende:
[..]Ik wacht nog steeds op bevestiging en echte tests, allemaal reditters brullen dat het werkt zonder bewijs, iemand van google zegt "nope werkt niet".twitter:samthor twitterde op maandag 11-07-2016 om 08:00:56@taybenlor short answer: no. long answer: nooooo reageer retweet
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Wat een kut hype is dit.
Er zijn mensen van het spoor gehaald!!
Godverdomme man, gelijk die servers plat. Kanslooslekker faxen heel de dag echt genot![]()
Jij vind het niet belangrijk om je batterij minder snel leeg te laten gaan.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:16 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, boeit mij persoonlijk vrij weinig.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Hoe zie je dat?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:16 schreef Max-Westerman het volgende:
Een lure hier in de buurt
Is het de moeite waard om erheen te gaan.
Mag ik nog bij team blauw in de OP?![]()
wolfje, je laat je wel enorm kennen zeg.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:16 schreef wolfrolf het volgende:
Wat een kut hype is dit.
Godverdomme man, gelijk die servers plat. Kansloos
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Dan ziet een pokestop er zo uit.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:17 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Hoe zie je dat?.
Mag ik nog bij team blauw in de OP?
Blauw!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:15 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Noob![]()
Welk team ben je, dan voeg ik je toe aan de OP?
Wel al gekozen, maar nog niet bezig geweest in de gym.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fűt ou le doit ętre.![]()
Gewoon een zure digimon fanquote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
wolfje, je laat je wel enorm kennen zeg.![]()
Oh! Vandaag gespot maar wist niet waarom dat wasquote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:18 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dan ziet een pokestop er zo uit.
[ afbeelding ]. Dank.
![]()
Ik vind het wel een fijne herintroductie van de wet van de sterkste/slimste/oplettendste.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:16 schreef wolfrolf het volgende:
Wat een kut hype is dit.
Godverdomme man, gelijk die servers plat. KansloosIedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
Weet je wat ik wel raar vind?
Voor een pokestop moet je in de buurt zijn. Dan moet dat cirkeltje wat om je heen golft echt de stop raken anders dan kun je 'm niet "hacken" (ingress term).
Maar om een pokemon te vangen hoef ik 'm alleen maar te zien op de kaart. Hoeft ie niet eens in m'n "cirkeltje" te zitten. Aanklikken en hoepla, de vang-modus start.Ik bedoel, handig hoor. Maar wel vreemd. Hoef er niet heen te lopen.
L'Amour menaçant:
Niet echt bepaald. Dat weerhoud mij van te lang door spelenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:16 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Jij vind het niet belangrijk om je batterij minder snel leeg te laten gaan.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Als hij net aan is wellicht.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:16 schreef Max-Westerman het volgende:
Een lure hier in de buurt
Is het de moeite waard om erheen te gaanDan heb je rozenblaadjes die vallen vanaf de pokestop.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:17 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Hoe zie je dat?.
Mag ik nog bij team blauw in de OP?Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Lalala, spuit 11. Never mind.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:18 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dan ziet een pokestop er zo uit.
[ afbeelding ]
Ik wilde net incense gooien (wat ook een lure is, maar dan niet op een poke stop), zegt ie dat ie de locatie niet vinden dan.
L'Amour menaçant:
Ow ja dat is wel een goeie manier om het in te perkenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:20 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Niet echt bepaald. Dat weerhoud mij van te lang door spelen.
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
wolfje, je laat je wel enorm kennen zeg.
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Je moet al vrij dichtbij zijn, en hierdoor kunnen ze soms pokemon plaatsen op onbegaanbaar terrein.quote:Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
zit wat inquote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik vind het wel een fijne herintroductie van de wet van de sterkste/slimste/oplettendste.lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Tip voor iedereen:
Niet incense/pokestops gebruiken tussen 17:00 en 19:00 dan krijgen de servers klappen vanuit Amerika! Kans op offline gaan is dus redelijk groot.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: