ziggyziggyziggy, houdt niet van treinen, wel van spoorwegen. Dr_Flash, Wereldreiziger. Bordjesknaller. Topografiespecialist. Vraagt zich af hoelang er nog Dieseltractie bij ACTS is. Geilt stiekem op blonde S&V meisjes Scarlet_Dragonfly, random betweter die een hekel heeft aan OV-chipkaart-haters. James1988, geilt op treinenbouwer Alstom, hogesnelheidstreinen, SNCF en Duitsland. En Brabant. Yreal, vindt de infrastructuur/logistiek interessant en wordt sowieso opgewonden van alles met meer dan 1000 pk. greavy, vindt de OV-chipkaart maar niks en ziet i.p.v. het huidige materieel liever overal VIRM's rijden. bork, voor alle mooie plaatjes, kloppende info en kindvriendelijke verhalen. Crientj, Ginger, Servexmeisje en inspiratieloos. Eet graag 714's. Darkwing_Duck, der Nahverkehrsprofi. Parijskenner. Heeft al het spoor van Monaco bereden. Luxemburg op wensenlijstje. Flodder450, Is een keer komen aanlopen en is sindsdien van de partij in deze reeks! b2py, Alcoholist, weersonheilsprofeet en zeurpiet met een spoorhobby. Verliefd op PKP IC. Ireyon, de Baas van Roosendaal, achtbaanspecialist. (Is tenslotte ook rails) Peterselieman, PSM voor intimi, voor al uw kruidvatkaartjes over de grens. dennistd, Fantacolist, civiel vervoer. Zug-Chef, Arrivalover die alle badslipperexpressen hekelt JDude, voor overbodige feitjes over parttime-treinforensen in Brabant ( ) Prins_Pils, relnicht die het allemaal prachtig vindt maar er de ballen verstand van heeft. Lieft metro en S-Bahn. DeaDLocK2K, *Kutjoch* Koplopers fanboy DerLudolf, vindt moderne tupperware-treinen maar niets en vindt dat een echte trein een locomotief moet hebben
• In dit topic vinden we vrijwel alles interessant wat met rails te maken heeft. Goederentreinen, trams en metro's zijn hier ook allemaal welkom, evenals informatie over vervoersbedrijven en materieelsoorten. Twijfel je of iets in dit topic thuishoort? Plaats het gerust en je merkt het vanzelf wel.
• Afkortingen en nummertjes om o.a. stations en treinen aan te duiden, zijn niet wenselijk. Zo heet station Gvc hier Den Haag Centraal en is trein 3626 gewoon de Intercity van Roosendaal naar Zwolle van 07:50 uur. Treinstelnummers mogen gewoon genoemd worden, maar dan wel graag met materieelsoort erbij vermeld.
• Als je hier komt zeiken op het verkeerde bedrijf, lachen we je uit. Een sein- of wisselstoring is vrijwel nooit de schuld van de Nederlandse Spoorwegen en het uitvallen van een IC Direct is niet de schuld van AnsaldoBreda. Terechte klachten kun je natuurlijk wel altijd hier kwijt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier verder! Vanaf nu elk nieuw topic beginnen met frontseinen!
Het ironische is dat ProRail wel iets kan eisen maar dat Nintendo dat spel officieel nog nooit heeft uitgebracht in NL. Ben ook benieuwd of het in andere landen ook zo'n probleem is
Op dinsdag 12 juli 2016 16:07 schreef b2py het volgende: Het ironische is dat ProRail wel iets kan eisen maar dat Nintendo dat spel officieel nog nooit heeft uitgebracht in NL. Ben ook benieuwd of het in andere landen ook zo'n probleem is
Ja, daar wonen geen mensen denk ik Tuurlijk is het daar ook een probleem. Nintendo moet dat gewoon niet doen, simpel zat. Het maakt niet eens uit of het spel al of niet hier of daar is uitgebracht. ZIJ zetten die poppetjes neer.
Ik zag ook al wat verhalen voorbijkomen dat er mensen op afritten van snelwegen op jacht waren naar poppetjes, of zelfs in een politiebureau
Nintendo/Niantic moet dat soort locaties gewoon uitsluiten van waar die krengen verschijnen, simple as that. Spoorlijnen, snelwegen, ziekenhuizen, begraafplaatsen, enz.
Op dinsdag 12 juli 2016 16:21 schreef James1988 het volgende: Ik zag ook al wat verhalen voorbijkomen dat er mensen op afritten van snelwegen op jacht waren naar poppetjes, of zelfs in een politiebureau
Nintendo/Niantic moet dat soort locaties gewoon uitsluiten van waar die krengen verschijnen, simple as that. Spoorlijnen, snelwegen, ziekenhuizen, begraafplaatsen, enz.
Ik snap t spel niet. Er zitten steeds van die beestjes in de buurt, maar als ik dan met AR ga kijken zie ik niks...
Op dinsdag 12 juli 2016 16:21 schreef James1988 het volgende: Ik zag ook al wat verhalen voorbijkomen dat er mensen op afritten van snelwegen op jacht waren naar poppetjes, of zelfs in een politiebureau
Nintendo/Niantic moet dat soort locaties gewoon uitsluiten van waar die krengen verschijnen, simple as that. Spoorlijnen, snelwegen, ziekenhuizen, begraafplaatsen, enz.
Mensen moeten eens zelf nadenken, hun kinderen opvoeden en accepteren dat avontuur ook gevaarlijk kan zijn.
Man man man, stel je voor dat ze hier (ik woon in Duitsland) in de bergen elk wandelpad zouden testen en zouden afkeuren als je er niet met een rolstoel langs kan of bij een misstap van een rotswand dood kan vallen. Nee, buiten zijn is gevaarlijk als je dom doet maar 365 dagen per jaar binnen zitten is ook niet gezond.
En is er op het spoor niet al genoeg veiligheidsfetish? Met de TGV die niet eenmalig naar Valkenburg kon omdat dan misschien één deur niet langs het perron past? Met dat elk weekend het halve spoornet plat moet omdat het te gevaarlijk zou zijn om aan één spoor te werken terwijl het spoor ernaast in gebruik is? Met dat in de winter een ProRail-team met de auto moet komen om een vastgevroren wissel los te bikken omdat het voor een machinist zogenaamd te gevaarlijk is om de cabine te verlaten? Met dat een machinist die een zwaan voor z'n stilstaande trein helpt een berisping krijgt omdat hij zonder toestemming... ?
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2016 18:13:14 ]