ziggyziggyziggy, houdt niet van treinen, wel van spoorwegen. Dr_Flash, Wereldreiziger. Bordjesknaller. Topografiespecialist. Vraagt zich af hoelang er nog Dieseltractie bij ACTS is. Geilt stiekem op blonde S&V meisjes Scarlet_Dragonfly, random betweter die een hekel heeft aan OV-chipkaart-haters. James1988, geilt op treinenbouwer Alstom, hogesnelheidstreinen, SNCF en Duitsland. En Brabant. Yreal, vindt de infrastructuur/logistiek interessant en wordt sowieso opgewonden van alles met meer dan 1000 pk. greavy, vindt de OV-chipkaart maar niks en ziet i.p.v. het huidige materieel liever overal VIRM's rijden. bork, voor alle mooie plaatjes, kloppende info en kindvriendelijke verhalen. Crientj, Ginger, Servexmeisje en inspiratieloos. Eet graag 714's. Darkwing_Duck, der Nahverkehrsprofi. Parijskenner. Heeft al het spoor van Monaco bereden. Luxemburg op wensenlijstje. Flodder450, Is een keer komen aanlopen en is sindsdien van de partij in deze reeks! b2py, Alcoholist, weersonheilsprofeet en zeurpiet met een spoorhobby. Verliefd op PKP IC. Ireyon, de Baas van Roosendaal, achtbaanspecialist. (Is tenslotte ook rails) Peterselieman, PSM voor intimi, voor al uw kruidvatkaartjes over de grens. dennistd, Fantacolist, civiel vervoer. Zug-Chef, Arrivalover die alle badslipperexpressen hekelt JDude, voor overbodige feitjes over parttime-treinforensen in Brabant ( ) Prins_Pils, relnicht die het allemaal prachtig vindt maar er de ballen verstand van heeft. Lieft metro en S-Bahn. DeaDLocK2K, *Kutjoch* Koplopers fanboy DerLudolf, vindt moderne tupperware-treinen maar niets en vindt dat een echte trein een locomotief moet hebben
• In dit topic vinden we vrijwel alles interessant wat met rails te maken heeft. Goederentreinen, trams en metro's zijn hier ook allemaal welkom, evenals informatie over vervoersbedrijven en materieelsoorten. Twijfel je of iets in dit topic thuishoort? Plaats het gerust en je merkt het vanzelf wel.
• Afkortingen en nummertjes om o.a. stations en treinen aan te duiden, zijn niet wenselijk. Zo heet station Gvc hier Den Haag Centraal en is trein 3626 gewoon de Intercity van Roosendaal naar Zwolle van 07:50 uur. Treinstelnummers mogen gewoon genoemd worden, maar dan wel graag met materieelsoort erbij vermeld.
• Als je hier komt zeiken op het verkeerde bedrijf, lachen we je uit. Een sein- of wisselstoring is vrijwel nooit de schuld van de Nederlandse Spoorwegen en het uitvallen van een IC Direct is niet de schuld van AnsaldoBreda. Terechte klachten kun je natuurlijk wel altijd hier kwijt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier verder! Vanaf nu elk nieuw topic beginnen met frontseinen!
Het ironische is dat ProRail wel iets kan eisen maar dat Nintendo dat spel officieel nog nooit heeft uitgebracht in NL. Ben ook benieuwd of het in andere landen ook zo'n probleem is
Op dinsdag 12 juli 2016 16:07 schreef b2py het volgende: Het ironische is dat ProRail wel iets kan eisen maar dat Nintendo dat spel officieel nog nooit heeft uitgebracht in NL. Ben ook benieuwd of het in andere landen ook zo'n probleem is
Ja, daar wonen geen mensen denk ik Tuurlijk is het daar ook een probleem. Nintendo moet dat gewoon niet doen, simpel zat. Het maakt niet eens uit of het spel al of niet hier of daar is uitgebracht. ZIJ zetten die poppetjes neer.
Ik zag ook al wat verhalen voorbijkomen dat er mensen op afritten van snelwegen op jacht waren naar poppetjes, of zelfs in een politiebureau
Nintendo/Niantic moet dat soort locaties gewoon uitsluiten van waar die krengen verschijnen, simple as that. Spoorlijnen, snelwegen, ziekenhuizen, begraafplaatsen, enz.
Op dinsdag 12 juli 2016 16:21 schreef James1988 het volgende: Ik zag ook al wat verhalen voorbijkomen dat er mensen op afritten van snelwegen op jacht waren naar poppetjes, of zelfs in een politiebureau
Nintendo/Niantic moet dat soort locaties gewoon uitsluiten van waar die krengen verschijnen, simple as that. Spoorlijnen, snelwegen, ziekenhuizen, begraafplaatsen, enz.
Ik snap t spel niet. Er zitten steeds van die beestjes in de buurt, maar als ik dan met AR ga kijken zie ik niks...
Op dinsdag 12 juli 2016 16:21 schreef James1988 het volgende: Ik zag ook al wat verhalen voorbijkomen dat er mensen op afritten van snelwegen op jacht waren naar poppetjes, of zelfs in een politiebureau
Nintendo/Niantic moet dat soort locaties gewoon uitsluiten van waar die krengen verschijnen, simple as that. Spoorlijnen, snelwegen, ziekenhuizen, begraafplaatsen, enz.
Mensen moeten eens zelf nadenken, hun kinderen opvoeden en accepteren dat avontuur ook gevaarlijk kan zijn.
Man man man, stel je voor dat ze hier (ik woon in Duitsland) in de bergen elk wandelpad zouden testen en zouden afkeuren als je er niet met een rolstoel langs kan of bij een misstap van een rotswand dood kan vallen. Nee, buiten zijn is gevaarlijk als je dom doet maar 365 dagen per jaar binnen zitten is ook niet gezond.
En is er op het spoor niet al genoeg veiligheidsfetish? Met de TGV die niet eenmalig naar Valkenburg kon omdat dan misschien één deur niet langs het perron past? Met dat elk weekend het halve spoornet plat moet omdat het te gevaarlijk zou zijn om aan één spoor te werken terwijl het spoor ernaast in gebruik is? Met dat in de winter een ProRail-team met de auto moet komen om een vastgevroren wissel los te bikken omdat het voor een machinist zogenaamd te gevaarlijk is om de cabine te verlaten? Met dat een machinist die een zwaan voor z'n stilstaande trein helpt een berisping krijgt omdat hij zonder toestemming... ?
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2016 18:13:14 ]
Mensen moeten eens zelf nadenken, hun kinderen opvoeden en accepteren dat avontuur ook gevaarlijk kan zijn.
Man man man, stel je voor dat ze hier (ik woon in Duitsland) in de bergen elk wandelpad zouden testen en zouden afkeuren als je er niet met een rolstoel langs kan of bij een misstap van een rotswand dood kan vallen. Nee, buiten zijn is gevaarlijk als je dom doet maar 365 dagen per jaar binnen zitten is ook niet gezond.
dat vind ik een rare vergelijking. Als er mensen op/naast het spoor lopen vanwege ee spelletje hebben duizenden mensen last van omdat treinverkeer wordt platgelegd. Dat iemand van een berg afdondert heeft voor anderen geen gevolgen
dat vind ik een rare vergelijking. Als er mensen op/naast het spoor lopen vanwege ee spelletje hebben duizenden mensen last van omdat treinverkeer wordt platgelegd. Dat iemand van een berg afdondert heeft voor anderen geen gevolgen
During game play, please be aware of your surroundings and play safely. You agree that your use of the App and play of the game is at your own risk, and it is your responsibility to maintain such health, liability, hazard, personal injury, medical, life, and other insurance policies as you deem reasonably necessary for any injuries that you may incur while using the Services. You also agree not to use the App to violate any applicable law, rule, or regulation (including but not limited to the laws of trespass) or the Trainer Guidelines, and you agree not to encourage or enable any other individual to violate any applicable law, rule, or regulation or the Trainer Guidelines.
Without limiting the foregoing, you agree that in conjunction with your use of the App you will not inflict emotional distress on other people, will not humiliate other people (publicly or otherwise), will not assault or threaten other people, will not enter onto private property without permission, will not impersonate any other person or misrepresent your affiliation, title, or authority, and will not otherwise engage in any activity that may result in injury, death, property damage, and/or liability of any kind.
Ofwel: de mensen die gaan spoorlopen, snelweglopen of wat dan ook zijn in overtreding van de EULA en mogen uit het spel worden gegooid.
S-BAHN ÖFFNET SICH ZUR FALSCHEN SEITE, FAHRGAST STÜRZT AUF GLEISE
Dresden / Meißen - Wie konnte das passieren? Ein Rentner (74) war am Sonntagmorgen mit der S-Bahn von Dresden Richtung Meißen unterwegs.
Am Haltepunkt Trachau wollte er aussteigen. Allerdings öffnete die Tür auf der falschen, der bahnsteigabgewandten Seite.
Er trat heraus und stürzte ins Gleisbett. Beim Aufprall verletzte sich der Mann so stark, dass er zur Behandlung ins Krankenhaus gebracht werden musste.
Warum jedoch die Tür auf der falschen Seite aufging, ist noch nicht geklärt.
Die Bundespolizei ermittelt wegen fahrlässiger Körperverletzung und sucht Bahnreisende als Zeugen des Vorfalls.
In het Nederlands: Deur aan de niet-perron-kant van de trein gaat open, bejaarde wil uitstappen, valt uit de trein en moet naar het ziekenhuis, politie doet onderzoek met de verdenking van mishandeling door nalatigheid.
Zoiets overkwam mij wel eens in Antwerpen-Berchem. Ik opende de verkeerde treindeur en wilde uitstappen (ik was met mijn hoofd ergens anders) maar bedacht me wel op tijd dat het 'wel erg donker was voor een perron'. Gelukkig was er aan de andere kant nog een deur.
Dan vind ik vooral mezelf heel erg stom. Het zou niet in me opkomen om dan de spoorwegen aan te klagen.
Waarom moet de wereld ook zo idiot proof gemaakt worden? Als je dom genoeg bent om onder een trein of auto te komen terwijl je naar Pokémon op je telefoon aan het zoeken bent is het wellicht beter als de evolutie gewoon zijn werk doet
In het Nederlands: Deur aan de niet-perron-kant van de trein gaat open, bejaarde wil uitstappen, valt uit de trein en moet naar het ziekenhuis, politie doet onderzoek met de verdenking van mishandeling door nalatigheid.
Is dat laatste nou echt nodig?
mishandeling maak jij ervan. Toebrengen van (zwaar) lichamelijk letsel door schuld, kan het best zijn.
mishandeling maak jij ervan. Toebrengen van (zwaar) lichamelijk letsel door schuld, kan het best zijn.
Ik denk dat de machinist, als die de gevangenis in moet, er heel blij mee is als jij hem komt vertellen dat het niet vanwege mishandeling maar vanwege 'toebrengen van lichamelijk letsel' is.
In het Nederlands: Deur aan de niet-perron-kant van de trein gaat open, bejaarde wil uitstappen, valt uit de trein en moet naar het ziekenhuis, politie doet onderzoek met de verdenking van mishandeling door nalatigheid.
Is dat laatste nou echt nodig?
Volledig terecht, zie je het al voor je met een slechtziende of blinde?
Ik denk dat de machinist, als die de gevangenis in moet, er heel blij mee is als jij hem komt vertellen dat het niet vanwege mishandeling maar vanwege 'toebrengen van lichamelijk letsel' is.
En ik denk dat jij veel te hard van stapel loopt. De politie doet onderzoek naar wat er mis gegaan is, en of er misschien sprake is van verwijtbaar handelen. Daar moeten ze dan een naampje aan hangen en dat wordt dit
Volledig terecht, zie je het al voor je met een slechtziende of blinde?
Een blinde heeft een taststok en voor slechtzienden is er een contraststreep op het perron. Ja, ook op dat ene station waar het hier om gaat. En sowieso moet je oppassen om niet in de spleet tussen trein en perron te stappen.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2016 19:14:29 ]
Op dinsdag 12 juli 2016 22:22 schreef Maegrim het volgende: in duitsland opent het spul toch aan beide kanten, of is dat alleen het spul dat ook hier rijdt?
Alleen het spul wat naar het buitenland gaat voor zover ik weet.
quote:
Op dinsdag 12 juli 2016 22:25 schreef J.B. het volgende: Ontgrendelen bij UIC ook niet beide deuren automatisch bij een snelheid onder de 5 km/u?
Ja, behalve wanneer het spul is uitgerust met Tb0 of een ander extra systeem.