SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Team Valor (rood/Moltres)
44rdbei
Blobje
DaCybrSrfr
De-Hamster
Delibird
DjUntzUntz
Fe2O3
Friday12
Funzel
Hawaii_Tim
houdjemond
Inaithnir
K0fferbak
LastPost
Lenny_Leonard
Lijnloos
PeeJie_
Pensylvania
Picodealion
Rabieluh
RichardRichard
Rockiejj
Sarasi
schuimpjes
Syntos
Tomasso
Xummon
Team Mystic (blauw/Articuno)
AF_
Badr_Harry
Bootje84
Brammetjuh94 - Nawty94
Ceased2Be
Cici - Ceci2580
dimmak
Divje
douche-eendje
Franknfurter
FreekVonk
Hans1988
Ieniminimuis - ufjfsgsy
iBenny
IJsdraakje
Ivw88 - Elveewee88
Joosie200
Koettie
LompeHork
Molurus
Narcotical
o43blondiee
Poekie1993 - Linn93
Reemi
Rruben
Sked
Slimpleton
sweetlady-o
Tjik
Typisch
Team Instinct (geel/Zapdos)
borisz
DaMSWer2
DeLuna
deuk.in.een.pakje.boter
D.U.M.A.N.
esv7
Gesloten
Gutanoth
KaBuf
Kwaitnait
nikky
PrisTheShiz
pussycatdoll
rubensanti
rulerofdeath
SebbeSwensje
Shadowkid053
Skysherrif
ThePlaneteer
toekito
Items
Hier staat een volledige lijst met items in het spel inclusief vanaf welk level je ze kan krijgen, waar je ze kan krijgen en wat je er mee kunt.
Experience
Pokémon
Je kan elke generatie 1 Pokémon in het spel tot nu toe verkrijgen behalve Ditto en legendarische/mythische Pokémon (Articuno, Zapdos, Moltres, Mew en Mewtwo). Andere generaties zullen later toegevoegd worden.
Pokémon GO Plus
Te koop voor ¤39,99 bij de officiële Nintendo webwinkel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veelgestelde vragen in dit topic
Wat doet item X en hoe krijg ik deze??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik een team kiezen?
Hiervoor moet je eerst level 5 zijn. Dan klik je op een willekeurige gym (hij hoeft alleen zichtbaar te zijn op je kaart) en krijg je een verhaaltje van professor Willow. Hij geeft je de mogelijkheid om een team te kiezen.
Kan ik beïnvloeden welke Eeveelution ik krijg?
Voor zover we weten niet. Een reddituser heeft de volgende data verzameld: Eeveelutions
Wat betekenen die pootjes rechts onderin mijn scherm?
De pootjes geven de afstand aan tot de pokemon die erbij staat. 3 pootjes betekent dat je in de buurt bent maar nog even moet wandelen, 2 betekent dat je er bijna bent, bij 1 ben je heel warm en als er geen pootjes meer onder staan moet de pokémon in je cirkel te vinden zijn.
Wat zijn Pokémon eieren en wat kan ik ermee?
Pokémon Eieren zijn te vinden door Pokéstops te doen. De eieren zijn te verkrijgen in 3 verschillende soorten: 2km, 5km en 10km. Dat betekend dat je 2, 5 óf 10 (pokemon) kilometers moet lopen voor ze uitkomen. Houd er rekening mee dat de teller pas begint wanneer je ze in een incubator stopt. De 2km eieren kun je het beste in de oneindig houdbare incubator doen en de 10km eieren kun je het beste in de gelimiteerde incubator stoppen. Des te hoger het km aantal, des te zeldzamer de pokémon, zie de lijst ter indicatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Brammetjuh94 op 12-07-2016 13:55:28 ]Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Het is vrij random, bepaalde regio's hebben een hogere spawnrate voor bepaalde pokemons. Bij mij in de buurt zitten er vaak Staryu's bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:25 schreef peterkailey het volgende:
En hoe wordt er bepaald waar de pokemons verschijnen? Ik hoorde dat er bvb water pokemons bij water worden gezet, hoe wordt dit bepaald? En raken de pokemons ook op naarmate meer mensen mee gaan spelen?Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Haha kijk, ik heb nog nooit Pokemon gespeeld/gekeken (hoogstens kaarten op school geruild), dus ik ben er niet echt bekend mee. Is het spel op zich zelf wel leuk (en voor iemand die er niet bekend mee is)?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nostalgie denk ik. Althans, dat is het voor mij.Op donderdag 12 augustus 2014 19:17 schreef yvonne het volgende:
peterkailey is de baas en jullie moeten allemaal buigen voor zijn grootheid.![]()
Vind ik wel, maar ik denk niet meer dat ik daar nu objectief over kan zijnquote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:27 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Haha kijk, ik heb nog nooit Pokemon gespeeld/gekeken (hoogstens kaarten op school geruild), dus ik ben er niet echt bekend mee. Is het spel op zich zelf wel leuk (en voor iemand die er niet bekend mee is)?
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Ik kan die andere user niet meer quoten maar dat van die Pokemon dude worden en zelf buiten de wereld veroveren klinkt wel lachen
Op donderdag 12 augustus 2014 19:17 schreef yvonne het volgende:
peterkailey is de baas en jullie moeten allemaal buigen voor zijn grootheid.![]()
Tevens komen er nu allemaal pokemon in mij op die ik wel heel graag zou willen hebben. zoals die evolutie van Ponyta
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
En hoe wordt er bepaald waar de pokemons verschijnen? Ik hoorde dat er bvb water pokemons bij water worden gezet, hoe wordt dit bepaald? En raken de pokemons niet op naarmate meer mensen mee gaan spelen?Op donderdag 12 augustus 2014 19:17 schreef yvonne het volgende:
Zo fucking irritant dat er in mijn dorp bijna niks zit. Maar 4 pokestops als ik een rondje loop en qua Pokemon zelf zit er ook al niks.
Er zit wel een gym in mijn straat, maar mijn Pokemon zijn nog niet hoog genoeg om over te nemen.![]()
Btw voeg me toe bij Valor!![]()
![]()
Ik denk het wel, maar je kan ook binnen beginnen en tegelijk de afleveringen kijken als tutorial.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:27 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Haha kijk, ik heb nog nooit Pokemon gespeeld/gekeken (hoogstens kaarten op school geruild), dus ik ben er niet echt bekend mee. Is het spel op zich zelf wel leuk (en voor iemand die er niet bekend mee is)?
Het is leuker als je bekend bent met pokemon. dan zie je een Psyduck en dan denk je terug aan aflevering 5 waar misty razend wordt omdat psyduck een halve gare is.![]()
Ah ok. Dus dat van die water pok bij water klopt niet?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:27 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Het is vrij random, bepaalde regio's hebben een hogere spawnrate voor bepaalde pokemons. Bij mij in de buurt zitten er vaak Staryu's bijvoorbeeld.Op donderdag 12 augustus 2014 19:17 schreef yvonne het volgende:
Dat klop naar mijn ervaring wel, alleen in dun bevolkt gebied zal je minder pokemon vinden en dus ook minder water pokemon.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:30 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Ah ok. Dus dat van die water pok bij water klopt niet?![]()
Als je je telefoon naar beneden houdt dan gaat je scherm op zwart, wat dus minder energie kost. De app blijft dan nog wel aan en trilt wanneer er iets in de buurt is.quote:![]()
Hier wel. Als ik kijk naar waar ik woon is het heel logisch dat hier meer waterpokemon zit, daar heb ik er ook al veel meer van dan de rest.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:30 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Ah ok. Dus dat van die water pok bij water klopt niet?❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Nah dat wordt echt too muchquote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:30 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik denk het wel, maar je kan ook binnen beginnen en tegelijk de afleveringen kijken als tutorial.
Het is leuker als je bekend bent met pokemon. dan zie je een Psyduck en dan denk je terug aan aflevering 5 waar misty razend wordt omdat psyduck een halve gare is.misschien als ik een keer een week ziek thuis zit. Maar kan me wel voorstellen dat dat het wel echt leuk maakt:)
Op donderdag 12 augustus 2014 19:17 schreef yvonne het volgende:
Als je de app aan hebt en je houdt je telefoon met de bovenkant naar beneden, wordt het scherm zwart maar blijft hij toch werken. Zo kun je hem dus in je zak steken en toch pokemon vindenquote:![]()
![]()
Je was zo traag, ik wilde verder posten.quote:Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Ik heb hiervoor de space-variant gespeeld: Ingress. Dat is hetzelfde spel. Als je het leuk vind om een beetje actief te zijn en ook gamen wel een beetje leuk vind is dit perfect!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:27 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Haha kijk, ik heb nog nooit Pokemon gespeeld/gekeken (hoogstens kaarten op school geruild), dus ik ben er niet echt bekend mee. Is het spel op zich zelf wel leuk (en voor iemand die er niet bekend mee is)?Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Wil je dan in elk geval de op even fixen 2 topics terug is er een hoop info verdwenen. uitleg over incense enzo.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:34 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Je was zo traag, ik wilde verder posten.![]()
Aha nou snap ik hem maar werkt het ook nog als de telefoon op slot gaat?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:34 schreef bagpiper001 het volgende:
[..]
Als je de app aan hebt en je houdt je telefoon met de bovenkant naar beneden, wordt het scherm zwart maar blijft hij toch werken. Zo kun je hem dus in je zak steken en toch pokemon vindenYo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene![]()
Opzich zit er een relatie tussen water en water pokemon, berg en bergpokemon, etc. Maar dit is niet dusdanig zwaar wegend dat je geen waterpokemon op het vaste land kan vinden.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:29 schreef peterkailey het volgende:
En hoe wordt er bepaald waar de pokemons verschijnen? Ik hoorde dat er bvb water pokemons bij water worden gezet, hoe wordt dit bepaald? En raken de pokemons niet op naarmate meer mensen mee gaan spelen?
Als een pokemon spawnt kan een X aantal mensen deze vangen/verschijnt deze een X aantal minuten en dan verdwijnt hij weer.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: