Dat dus ja.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:21 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Als je niet snel fietst. Vandaag fietste ik 20km/u en niks geregistreerd.
Het gaat over het hatchen van eieren.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Weten jullie zeker dat er een limiet op zit? Op een 80KM/h weg heb ik 2 Pokemons gevangen en langs een pokestop gereden en items gekregen.
Het gaat enkel om de eieren. Je kan gewoon pokemon vangen en pokestops openen, maar de eieren tellen niet door.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Weten jullie zeker dat er een limiet op zit? Op een 80KM/h weg heb ik 2 Pokemons gevangen en langs een pokestop gereden en items gekregen.
Wel op het registreren van de km. De stops en pokemons vangen kan wel.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik kan al m'n Pokemons in 1 keer vangen aangezien ze allemaal lage CP waardes hebbenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:22 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wel op het registreren van de km. De stops en pokemons vangen kan wel.
Maar als het vangen de eerste keer niet lukt, dan ontsnapt ie wel vaak omdat hij dan buiten bereik is vanwege doorrijden.
Ik heb er al gehad waar ik tien van die ballen aan kwijt was...quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik kan al m'n Pokemons in 1 keer vangen aangezien ze allemaal lage CP waardes hebben
Dat verschilt. Je kunt ook andere items krijgen. Soms krijg je 2 Pokéballen en een Potion bijvoorbeeld, soms 4 of 5. Het verschilt echt. Ook per speler (als je met meerdere mensen bij dezelfde Pokéstop staat, kun je in principe allemaal iets anders krijgen).quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoeveel krijg je er per pokestop?
Super chill.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik kan al m'n Pokemons in 1 keer vangen aangezien ze allemaal lage CP waardes hebben
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:24 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb er al gehad waar ik tien van die ballen aan kwijt was...
En dan poef, pleite nog ook.
Ik ben Linn93, in regio Coevorden (Drenthe)quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:43 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Done!
Als er anderen ook in de OP willen, zeg het! Tevens: Je kan ook je IGN (in game name) doorgeven, die komt erachter. Zo kunnen FOK!ers je herkennen
Mag toch hopen dat je niet zelf reedquote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Oh mijn god. Ik had van de week een 10cp Magicarp... na 3 ballen ging hij escapequote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik verheug me nu al op de frustratie.
Neequote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat je niet zelf reed
Zijn die trouwens echt zo speciaal?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:28 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Oh mijn god. Ik had van de week een 10cp Magicarp... na 3 ballen ging hij escape
Gyarados is zieke baas.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zijn die trouwens echt zo speciaal?
400 snoepjes nodig voor een evolution...
Het is wel grappig, als je ook maar in de buurt van een Pokestop komt zie je sowieso minimaal 1 persoon die naar z'n telefoon aan het staren isquote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Owja eigenlijk moet ik pokeballen gaan verzamelen.
Maar eigenlijk heb ik geen zin om een persoon te zijn die lopend naar de supermarkt gaat om langs pokestops te gaan.
Wat is je Team?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:26 schreef Poekie1993 het volgende:
[..]
Ik ben Linn93, in regio Coevorden (Drenthe)![]()
Misschien ook leuk om dat er bij te zetten, als mensen dat willen.
Of te kopenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:29 schreef Rossdale het volgende:
Pokeballs zijn op.. Nieuwe zijn alleen te farmen bij die pokestops zeker? Zit er hier maar eentje in de buurt namelijk
No balls, no level up
Nee joh, echt totaal niet xD Maar een 10CP die ontsnapt is zielig.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zijn die trouwens echt zo speciaal?
400 snoepjes nodig voor een evolution...
Ik zag gisteren bij wat ik denk een gym is, het plaatselijke theater aan verschillende kanten groepjes jongeren naar hun mobiel te kijkenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het is wel grappig, als je ook maar in de buurt van een Pokestop komt zie je sowieso minimaal 1 persoon die naar z'n telefoon aan het staren is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |