quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zag gisteren bij wat ik denk een gym is, het plaatselijke theater aan verschillende kanten groepjes jongeren naar hun mobiel te kijken
Owh en een verdwaalde nerd liep door de stad naar zijn mobiel te staren.
Idd, maak van supermarkten een pokéstops. Lekker handig.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Valt me trouwens tegen dat de lokale AH XL hier geen Pokestop heeft. Kunnen bedrijven geen Pokestop inhuren/kopen? Zou een makkelijke manier zijn voor Niantic om geld te verdienen.
Bij de basisschool bij mij in de buurt zit er een los gymzaal gebouw...en dat gebouw is ook een gym ingame.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh joy, ik besef me nu pas dat de pokestop hierzo bij een basisschool is. Sta ik daar zometeen als 32-jarige man om me heen te kijken... gelukkig is het zomervakantie
Bij mij is dat toevallig wel het geval doordat er een of andere kunstwerk bij staatquote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Idd, maak van supermarkten een pokéstops. Lekker handig.
Als je niet veel stops in de buurt hebt ben je de lul. Als je in het centrum van een stad woont kom je nooit te kort.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:34 schreef Molurus het volgende:
Hoe kun je nou door je pokeballs heen zijn? Ik krijg er meer dan ik er gebruik.
Heb er nu nog 80 ofzo.
Ja hier niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:36 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Bij mij is dat toevallig wel het geval doordat er een of andere kunstwerk bij staat
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Als het zo door gaat zijn huizen met goede pokémon voorzieningen beter verkoopbaar dan huizen zonder.
Dat zal het zijn ja, er zitten er hier best veel.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:36 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Als je niet veel stops in de buurt hebt ben je de lul. Als je in het centrum van een stad woont kom je nooit te kort.
Ik moet een zieke N weg over en 3 straten voor de dichtsbijzijnde vanuit mijn huis.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:38 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat zal het zijn ja, er zitten er hier best veel.
Ja, dat is echt bizar. Elk klein dingetje is een PokéStop hier.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:36 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Als je niet veel stops in de buurt hebt ben je de lul. Als je in het centrum van een stad woont kom je nooit te kort.
Ok, dan zit ik hier best wel gunstig.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:38 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik moet een zieke N weg over en 3 straten voor de dichtsbijzijnde vanuit mijn huis.
Zo werd ik net met m'n 33 jaar door een groepje 16-jarige meisjes betrapt bij een gym.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh joy, ik besef me nu pas dat de pokestop hierzo bij een basisschool is. Sta ik daar zometeen als 32-jarige man om me heen te kijken... gelukkig is het zomervakantie
Problems while living a tourist hotspotquote:
Kan hem eindelijk levelen. Van 1100 naar 1500 CPquote:
Hetzelfde als dat ik bij de Tilburgse Uni woon. Ook heeeel veel chinezen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Problems while living a tourist hotspot
Pokemon zonder werk?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:08 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Die zat dus blijkbaar bij het UWV in Tilburg hahah
Echt he. Ga nu ook niet meer terug, kijk van de week wel weer eensquote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Problems while living a tourist hotspot
Hier in Wageningen ook veel Chinezen, maar heb nog geen gym bezocht dus ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:43 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Hetzelfde als dat ik bij de Tilburgse Uni woon. Ook heeeel veel chinezen.
Is gewoon randomquote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:46 schreef LXIV het volgende:
Even een lekenvraag: wie plaatst die beestjes dan overal? Of is dan een random-algoritme ahdv het coordinaat? En ziet iedereen hetzelfde beestje op dezelfde plaats?
En als iemand zo'n ding vangt, is het dan weg voor de volgende?
Heb je ze allemaal de moeder geneukt?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:39 schreef DaCybrSrfr het volgende:
[..]
Zo werd ik net met m'n 33 jaar door een groepje 16-jarige meisjes betrapt bij een gym.
Nee, moeders waren niet mee.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb je ze allemaal de moeder geneukt?
Volgens mij is het een algoritme op basis van de hoeveelheid bezoekers die er lopen. Dit was ook zo met energy op Ingress. Pokemon blijven een X tijd staan en kunnen maximaal een X aantal keer gevangen worden. Volgens mij altijd meer dan 2x tho.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:46 schreef LXIV het volgende:
Even een lekenvraag: wie plaatst die beestjes dan overal? Of is dan een random-algoritme ahdv het coordinaat? En ziet iedereen hetzelfde beestje op dezelfde plaats?
En als iemand zo'n ding vangt, is het dan weg voor de volgende?
jupquote:Op dinsdag 12 juli 2016 00:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kearl, jij ook?Ik heb het spel een uurtje of twee geleden geďnstalleerd, tijd om een team te vormen/samen voor een team te gaan spelen
Toegevoegd!quote:
Zoek werk manquote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dan heb ik wel erg veel bezoekers in mijn kamer.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:48 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Volgens mij is het een algoritme op basis van de hoeveelheid bezoekers die er lopen. Dit was ook zo met energy op Ingress. Pokemon blijven een X tijd staan en kunnen maximaal een X aantal keer gevangen worden. Volgens mij altijd meer dan 2x tho.
Mss woon je gewoon op een plek veel andere pokemon spelersquote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan heb ik wel erg veel bezoekers in mijn kamer.
Dat heb ik dus in zeeland ook, snap er niks van, waar ik nu ben is het veel drukker en bijna niks.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Goed plan, wellicht kom je er een Porygorn tegenquote:
Aight, hoopte al dat jij in geel zou gaanquote:
Omgeving he. Niet exacte locatie.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Pokemon zijn waarschijnlijk wel wat mensenschuw. Daarom zijn er in Zeeland meer pokemon te vinden, want hier zijn minder mensen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:53 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat heb ik dus in zeeland ook, snap er niks van, waar ik nu ben is het veel drukker en bijna niks.
met wat vrienden gaan we allemaal in geelquote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Aight, hoopte al dat jij in geel zou gaanBij deze kan ik ook alvast aan dat team toegevoegd worden, ookal ben ik nog niet lvl 5.
Team Mystic hierquote:
Zal dan wel er mee te maken hebben dat ik op 240 meter van twee basisscholen en op 400 meter van een aantal supermarkten woon.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:56 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Omgeving he. Niet exacte locatie.
Kut, ik fiets te hardquote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je harder gaat dan 15 km dan registreert de app dat niet als beweging.
Dus het maakt eigenlijk niet zoveel uit waar je loopt.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:48 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Volgens mij is het een algoritme op basis van de hoeveelheid bezoekers die er lopen. Dit was ook zo met energy op Ingress. Pokemon blijven een X tijd staan en kunnen maximaal een X aantal keer gevangen worden. Volgens mij altijd meer dan 2x tho.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |