SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All (2012)
En foto's van dezelfde groep: Flickr (2012)
Muziek van de Avondetappe: 2011, 2012 en 2013
TDF / Het grote Mart Smeets en zijn jasjes Tour-2013 topic![]()
Echt het niveau van de gesprekken en de interviews is echt om te jankenquote:
Tijd voor een rebus op hoog niveauquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 juli 2016 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tijd voor een rebus op hoog niveauKiserlovskiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was hem dan, tot de volgende keer.
Dione verklapte dat Dylan mag neuken in Zwitserlandquote:
Roosenquote:Op maandag 11 juli 2016 23:03 schreef showtimer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
BJ gaat morgen dus winnen?
Die etappe naar Bern leek me ook niet zo lastig.quote:Op maandag 11 juli 2016 23:03 schreef Marcoss het volgende:
Groenewegen ziet zaterdag niet als sprintkans dus
Dat z'n vriendin nog langs ging komen. Dylan wist van niets, moest blijkbaar een verrassing zijn. Of het was pure bullshit van Dioontje.quote:
Zou wat zijn als hij ook wat met koikarpers doet.quote:Op maandag 11 juli 2016 23:02 schreef marcodej het volgende:
Dylan is de Pietje Velthuizen van de wielrennerij. #mediatraining
Godverquote:Op maandag 11 juli 2016 23:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat z'n vriendin nog langs ging komen. Dylan wist van niets, moest blijkbaar een verrassing zijn. Of het was pure bullshit van Dioontje.
Mollema is gewoon een kleurloze saaie kutrenner.quote:
Dat lijkt me een echte vluchtersrit eigenlijk (en eentje waar Cance vast al een tijdje naar uitkijkt)quote:Op maandag 11 juli 2016 23:04 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Die etappe naar Bern leek me ook niet zo lastig.
Ja die gaat eeuwig anoniem 5e en 6e plaatsen aaneenrijgenquote:Op maandag 11 juli 2016 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mollema is gewoon een kleurloze saaie kutrenner.
Evans was niet kleurloos en saai en Mollema ook niet. Vind ik.quote:Op maandag 11 juli 2016 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mollema is gewoon een kleurloze saaie kutrenner.
Menchov schijnt anders nog altijd roze te zijn.quote:Op maandag 11 juli 2016 23:06 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Evans was niet kleurloos en saai en Mollema ook niet. Vind ik.
Het zijn geen types zoals Van den Broeck of Menchov ofzo. Díe waren kleurloos en saai.
Menchov na de tijdrit in de Giro 2009... Dat was echt geniaal, dat gaan VDB en Mollema nooit doenquote:Op maandag 11 juli 2016 23:06 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het zijn geen types zoals Van den Broeck of Menchov ofzo. Díe waren kleurloos en saai.
Ik vond Menchov niet echt saai.quote:Op maandag 11 juli 2016 23:06 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
KAMMAAN JE KUNT HETquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Evans had een groot ego, maar in de koers was Evans nou niet bepaald een spectaculaire renner. Menchov was kleurloos qua persoon maar heeft genoeg aangevallen in zijn wielerleven. VDB is gewoon saaiheid ten top.quote:Op maandag 11 juli 2016 23:06 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 juli 2016 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
KAMMAAN JE KUNT HETDit is dan weer te hoog gegrepen. Vooral die tweede afbeelding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was hem dan, tot de volgende keer.
Tweede tijdrit is toch wel meer voor de klassementsrennersquote:Op maandag 11 juli 2016 23:10 schreef Marcoss het volgende:
Dumoulin gaat die prestatie van Dekker herhalen deze Tour
Die zag er echt dramatisch uit daar.quote:Op maandag 11 juli 2016 23:10 schreef baggerbaas het volgende:
Best wel knap om die sprint te winnen van Botero.
Blijft toch ook bijzonder he, die is echt door iedereen volledig met rust gelaten, terwijl Boogerd alle stront en beschuldigingen over zich heen heeft gekregen..quote:
Het wasquote:Op maandag 11 juli 2016 23:10 schreef Fraaa het volgende:
[..]
Dit is dan weer te hoog gegrepen. Vooral die tweede afbeelding.
Dan nog maar een 2de vluchtersrit, hij denkt zelf aan morgenquote:Op maandag 11 juli 2016 23:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tweede tijdrit is toch wel meer voor de klassementsrenners
Ja echt schandalig eigenlijk, en dan die beelden nog een keer laten zien alsof het een god wasquote:Op maandag 11 juli 2016 23:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Blijft toch ook bijzonder he, die is echt door iedereen volledig met rust gelaten, terwijl Boogerd alle stront en beschuldigingen over zich heen heeft gekregen..
Ah. Sterke rebus. Ik zou solliciteren bij de NOS.quote:Op maandag 11 juli 2016 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het was
Plaatje 1 = Tom won hier de etappe 9 van de Vuelta en ook meteen het ROOD
Plaatje 2 = RIE Cramer
Plaatje 3 = Hoofdrolspeler in de film KES uit 1969
Roodriekes!
Die brief van z'n zoontje is nog eigenlijk het ergstequote:Op maandag 11 juli 2016 23:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja echt schandalig eigenlijk, en dan die beelden nog een keer laten zien alsof het een god was
De rebussen waren jaren terug wel moeilijker.quote:Op maandag 11 juli 2016 23:13 schreef Fraaa het volgende:
[..]
Ah. Sterke rebus. Ik zou solliciteren bij de NOS.
Tijntje zit er nog wel 30 jaar.quote:Op maandag 11 juli 2016 23:13 schreef Fraaa het volgende:
[..]
Ah. Sterke rebus. Ik zou solliciteren bij de NOS.
dat moet toch zo pijnlijk zijn geweestquote:Op maandag 11 juli 2016 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die brief van z'n zoontje is nog eigenlijk het ergste
Mwah, vond ze altijd vrij gemakkelijkquote:Op maandag 11 juli 2016 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De rebussen waren jaren terug wel moeilijker.
Ja, daarom. Deze editie zijn ze in ieder geval heel makkelijk.quote:Op maandag 11 juli 2016 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh jaquote:Op maandag 11 juli 2016 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voordeel voor Tom kan zijn dat de klassementsmannen dan al wat meer vermoeid zijn. Maar lijkt een kolfje naar de hand van Froome inderdaad.quote:Op maandag 11 juli 2016 23:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tweede tijdrit is toch wel meer voor de klassementsrenners
Had dat niet te maken met dat je toen gewoon veel minder (ex-)wielrenners kende?quote:Op maandag 11 juli 2016 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laat hem eerst vrijdag maar eens winnen. Men doet alweer of hij daar alleen nog kan verliezen.quote:Op maandag 11 juli 2016 23:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Voordeel voor Tom kan zijn dat de klassementsmannen dan al wat meer vermoeid zijn. Maar lijkt een kolfje naar de hand van Froome inderdaad.
Daardoor kon hij niet meer terug natuurlijk, dat begrijp ik ergens weer welquote:Op maandag 11 juli 2016 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Kans dat hij die niet wint is nog altijd groter dan dat 'ie 'em wint.quote:Op maandag 11 juli 2016 23:16 schreef showtimer het volgende:
[..]
Laat hem eerst vrijdag maar eens winnen. Men doet alweer of hij daar alleen nog kan verliezen.
quote:
quote:Op maandag 11 juli 2016 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Fabrice JeandesbozSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vraag het ook even aan de helft van Team Movistar dan.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Vraagt iemand morgen effe waarom hij met armwarmers heeft lopen fietsen bij 30 graden op een rustdag?
De halve zool.
Nou in principe is het niet ondenkbaar dat half Movistar aan een infuus heeft gezeten.quote:Op maandag 11 juli 2016 23:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vraag het ook even aan de helft van Team Movistar dan.
[ afbeelding ]
Hoe kom je er trouwens bij dat het ergens in de bergen net zo warm is als in het dal?
Kijk nu pas, maar deze uitzending was zeker niet live. Opgenomen uitzending. Veel te licht.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Elke dag live vanaf een ander pleintje, kasteeltje of herbergje.
Jinxen heet dat, bedankt Frank.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:34 schreef franklop het volgende:
Zit nu te kijken. Ik denk echt dat het net niet winnen van Kruijswijk en Dumoulin de opmaat iets van iets groots.
Je las het hier het eerst; Gesink wint de Vuelta
Gesink? Kruijswijk eerder. Dankzij prachtig meesterknechtwerk van Gesink.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:34 schreef franklop het volgende:
Zit nu te kijken. Ik denk echt dat het net niet winnen van Kruijswijk en Dumoulin de opmaat iets van iets groots.
Je las het hier het eerst; Gesink wint de Vuelta
Dione er niet bij dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:08 schreef golfer het volgende:
Vanavond driedubbel ergeren: Deelder, Nelissen en Harmeling.
Niet als gast.quote:
Je bent niet verplicht om te kijken hè.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:08 schreef golfer het volgende:
Gelukkig niet en Vive le Velo begint ook.quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:44 schreef maril het volgende:
Iedereen die vind dat Mart Smeets de carierre van Dione tegen gehouden heeft
Wat ben je toch een negatieve ouwe zakquote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:08 schreef golfer het volgende:
Haten op Brintaquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Paulien kan soms best oke zijn, maar dit klonk alsof het nergens over gaat
Wel dusquote:
Doei. Doe de deur goed dicht.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 17:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Gelukkig niet en Vive le Velo begint ook.
quote:
Jammer. Wat zijn de Belgen toch slecht in sport uitzenden. Nederland is wat dat betreft een topland.quote:
Hommoquote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een kutshow.
Ik ga lekker pokemon spelen ofzo
Ik zie geen correlatie tussen homoseksualiteit en het spelen van pokemon, maar oke.quote:
Deden ze dat in 1903? Ik kan het me niet voorstellen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:44 schreef ddx het volgende:
2 dagen rust steeds, tja stuk makkelijker dan.
Volgens wiki wel :quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:45 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Deden ze dat in 1903? Ik kan het me niet voorstellen.
quote:Dates
1–19 July 1903
Stages
6
Distance
2,428 km (1,509 mi)
Winning time
94h 33' 14"
En riep 'baisikkel boegie'.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 22:52 schreef tong80 het volgende:
Vreselijk die Harmeling. Net ook met z'n 'meest leukst.'
Wat een kut uitzending.
Jij gaat van te voren al zeiken. Nu kom je je gelijk halen terwijl je het niet hebt gezien. Je bent te triest.quote:
Ik heb alle afleveringen gezien en kan dus inderdaad van te voren inschatten dat deze uitzending niks zou worden.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:45 schreef tong80 het volgende:
Nu kom je je gelijk halen terwijl je het niet hebt gezien. Je bent te triest.
Hoe schat je zoiets dan in ?quote:Op woensdag 13 juli 2016 00:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb alle afleveringen gezien en kan dus inderdaad van te voren inschatten dat deze uitzending niks zou worden.
Waar zie je trouwens dat ik deze ook niet gezien heb?
Ik kijk alleen nooit rechtstreeks.
En laten we het alsjeblieft niet hebben over triest...want dat is wel ongeveer het enige wat volledig op jou, jouw geest en al jouw posts slaat.![]()
De muziek vond ik minder.quote:
Die is elke dag vreselijk. Had ooit iets over Hendrix en Deelder gehoord. En ging de kenner spelen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 01:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Rob ging uit zijn bol maar goed dat doet ie elke dag denk ik.
Deelder die mag ik wel, snap ook waarom die nooit bij Mart langskwam als echte wielerliefhebber.quote:Op woensdag 13 juli 2016 01:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die is elke dag vreselijk. Had ooit iets over Hendrix en Deelder gehoord. En ging de kenner spelen.
barney.gifquote:Op woensdag 13 juli 2016 00:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb alle afleveringen gezien en kan dus inderdaad van te voren inschatten dat deze uitzending niks zou worden.
Waar zie je trouwens dat ik deze ook niet gezien heb?
Ik kijk alleen nooit rechtstreeks.
En laten we het alsjeblieft niet hebben over triest...want dat is wel ongeveer het enige wat volledig op jou, jouw geest en al jouw posts slaat.![]()
Hij is volgens mij vorig jaar 70 geworden.quote:Op woensdag 13 juli 2016 01:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Deelder die mag ik wel, snap ook waarom die nooit bij Mart langskwam als echte wielerliefhebber.
Hij was er al bij voor ik geboren was.
quote:Op woensdag 13 juli 2016 01:57 schreef Mani89 het volgende:
Dione praatte tegen Jules alsof ze een bezoekje bracht aan haar dementerende opa in het bejaardentehuis. Ze probeerde nog net niet met een doekje het kwijl van zijn mond te vegen.
Even een gaatje vinden.quote:Op woensdag 13 juli 2016 05:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hee tong kun je Dione ff mailen dat ze het gewoon bij schaatsen moet houden.
Je draaft weer door nu.quote:Op woensdag 13 juli 2016 05:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Even een gaatje vinden.
Bij de spelen zit de judoka Edith Bosch aan de praattafel. Die heeft helemaal geen ervaring
Pardonquote:
Was geen negatieve post. Ik meldde het alleen. Ben Golfer niet, die van tevoren de conclusies trekt.quote:Op woensdag 13 juli 2016 05:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je moet altijd iemand de kans geven
Je kunt zoveel beter dan zo'n user te noemen die ligt te slapen nu.quote:Op woensdag 13 juli 2016 06:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was geen negatieve post. Ik meldde het alleen. Ben Golfer niet, die van tevoren de conclusies trekt.
Vanaf 23:30 laat Danny zien hoe je zoiets afmaakt in de Tour.quote:Op woensdag 13 juli 2016 01:53 schreef wimderon het volgende:
Ik snap de analyse van Danny echt totaal niet. Sagan heeft juist prima gereden. Uiteindelijk zelf gezorgd voor de halvering van de groep en op het klimmetje een dusdanig hoog tempo dat de anderen niet eens konden aanvallen. Iedereen kijkt toch naar hem bij een aanval en als hij 1x niet reageert is de overwinning weg. Hij kreeg uiteindelijk voor elkaar dat Impey tempo ging maken om de sprint aan te trekken. Veel beter had hij het niet echt kunnen doen.
Ik las dat hij het over basketbal heeftquote:Op woensdag 13 juli 2016 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Haha jullie kijken niet naar wielercollege van Mart.`
Haha! Wilfred de Bruin die aanschuift om over wielrennen te praten, dat is als een college van Barbie over de geschiedenis van de NASA.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Die weet niet wat hem hier overkomt... wijn drinken op tv
De mechanieker weet waar een bepaalde fiets staat op het dak.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:39 schreef -0- het volgende:
Hoe staan die fietsen op de wagen eigenlijk ingesteld dan?
Op de kopman zijn voorkeuren?
Hij zei het al van te voren ..quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:40 schreef prievieleezjuh het volgende:
[..]
Haha! Wilfred de Bruin die aanschuift om over wielrennen te praten, dat is als een college van Barbie over de geschiedenis van de NASA.
Beetje wereldvreemd Hans?quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tering wat is dat voor uber nerd aan tafel
quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:42 schreef Marcoss het volgende:
In elkaar geslagen worden en daarna in allerlei tv-programma's op mogen draven.. Best netjes gedaan
Das een Nederlandse homo schrijver/correspondent in Parijs die een aantal jaar geleden groot in het nieuws kwam omdat ie samen met zn vriend in elkaar war geslagen in Parijs om dat ze hand ein hand liepen volgens mij.. Daarna mocht ie bijna elke maand bij Mathijs van N aanschuivenquote:Op woensdag 13 juli 2016 22:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tering wat is dat voor uber nerd aan tafel
Volledig gemist.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Das een Nederlandse homo schrijver/correspondent in Parijs die een aantal jaar geleden groot in het nieuws kwam omdat ie samen met zn vriend in elkaar war geslagen in Parijs om dat ze hand ein hand liepen volgens mij.. Daarna mocht ie bijna elke maand bij Mathijs van N aanschuiven
Jij hebt duidelijk nog nooit een corpsbal gezien. Kan natuurlijk ook niet in een cursistenstad.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
man man man, wat een korpsballetje
Vind het maar kut dat ze 6 km onder de top al stoppen. Snap het overigens wel.quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Morgen sowieso hordes Fransen in aanval vanwege Quatorze Juillet
Laf gedoe, helemaal naar top zou echt epische TV opleverenquote:Op woensdag 13 juli 2016 22:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vind het maar kut dat ze 6 km onder de top al stoppen. Snap het overigens wel.
Het is nog steeds een hele zware klim. De zwaarste stukken zitten toch in het beginquote:Op woensdag 13 juli 2016 22:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vind het maar kut dat ze 6 km onder de top al stoppen. Snap het overigens wel.
Ha, niet helemaalquote:Op woensdag 13 juli 2016 22:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
NOS laat kaart zien van de rit tot helemaal aan de top
Debielen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |