Als die verhalen van hem serieus bedoeld waren en geen trolling vermoed ik dat hij of ergens in een hoekje zit te bibberen of ergens op een psychiatrische afdeling zit.quote:Op zondag 11 september 2016 18:53 schreef Manke het volgende:
Niemand die zich afvraagt hoe het met Jaroon is? Laatst online: 21 dagen geleden and counting.
Kan je zo'n statement onderbouwen?quote:Op maandag 12 september 2016 19:13 schreef Baas_bas het volgende:
Waarom zijn het met name vrouwen die in deze shit geloven?
dat zeggen ze altijd over paranormaal beursenquote:Op maandag 12 september 2016 20:11 schreef Maurice76 het volgende:
Ignorance is bliss, denk ik dan maar. De rest weet gelukkig wel beter. Het is vooral een kwestie van het kaf van het koren scheiden - er is namelijk best veel kaf te vinden op dit gebied. Charlatans en kwakzalvers, die inspelen op de goedgelovigheid van mensen. Om het koren te vinden is een gezonde dosis scepsis nodig.
Volgens mij iedereen nu...quote:
Is onwaar.quote:Op maandag 12 september 2016 19:13 schreef Baas_bas het volgende:
Waarom zijn het met name vrouwen die in deze shit geloven?
nietquote:
Deed je de destijds de afwas voor een paar dagen niet?quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:20 schreef Villas__Rubin het volgende:
Ik heb in het oude huis zulke vreemde, freaky dingen meegemaakt, dat ik toch wel vrij terughoudend ben in roepen 'is allemaal onzin joh!'. Ik hoop dat al die dingen op een manier te verklaren zijn die ik over het hoofd heb gezien. Maar op het moment dat je 's nachts echt vreemde dingen meemaakt, zoals aanrakingen, (harde) geluiden waar je je waus van schrikt, geroezemoes beneden in de woonkamer, terwijl je boven aan de trap luistert, en meer dingen die echt 'overduidelijk' waren op de momenten dat het zich voordeed, dan denk je toch niet zo heel makkelijk rationeel op die momenten.
We weten het simpelweg niet. Ik hoop dat het BS is.
Ik heb er liever iig zo weinig mogelijk mee te maken.
Nou, fijn om te horen hoor.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 10:41 schreef Coppi het volgende:
Vroeger dacht ik altijd dat mensen die in paranormale zaken geloven nutcases waren. Op een dag realiseerde ik mij dat er 6 miljard mensen geloven in Goden die het heelal geschapen hebben en wonderen verrichten. Toen realiseerde ik mij dat de zweefteven een subgroep van de meerderheid vormen en dat ik en enkelen op Aarde met mij (gelukkig relatief veel Nederlanders) een kleine verlichte minderheid zijn, die het geluk heeft gehad op hoog niveau onderwijs te hebben genoten. Dit in tegenstelling tot het grootste deel van de mensheid.
Sindsdien ben ik mild tegen collega's die pranic healen, praten met hun huisdier, hun telefoon niet tegen hun oor durven te houden, zich niet vaccineren of alleen superfoods eten.
Ik permitteer mijzelf zelfs af en toe mindful door het raam naar buiten te staren. Niemand is tenslotte volledig zweefteefvrij.
Kun je er nog een toelichting op geven?quote:Op zondag 21 augustus 2016 02:10 schreef Jaroon het volgende:
Even serieus. Dit is werkelijk aan de hand.
Weinig. Ik begrijp het nog steeds niet. Veel meer mensen blijken dit soort van ervaringen te hebben trouwens. De psych. 'hulpverlening' heeft ook geen antwoord. Het is geen psychose geweest.........maar wat dan wel? Het blijft de vraag. Ik ben er niet zo heel veel meer mee bezig.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:26 schreef Lunatiek het volgende:
Jaroon is terug.
[..]
Kun je er nog een toelichting op geven?
Gedwongen opname met een geleend leren jack met vreemde mouwen......quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 21:24 schreef Manke het volgende:
[..]
gaat alles goed? Dit was je laatste post op het forum. Of ben je op de paaz beland?
Ik geloof nergens in. In mijzelf ja. Ik heb al die paden bewandeld. Buitenaardse wezens, paranormale wereld, godsdienst. Allemaal beurzen geweest en mijzelf laten lezen. Zat geld aan kwijt geweest. Zelfs psychedelische middelen gebruikt als test vroeger.quote:Op maandag 11 juli 2016 21:00 schreef Baas_bas het volgende:
Hoe kan je oprecht in paranormale dingen geloven? Ben je dan een keer hard op je hoofd gevallen of heb je echt een gave?
Zoals geesten in huis of monsters onder je bed? Hoe kan je zoiets geloven?
Ik slaap altijd met 1 blote enkel naast m'n bed, terwijl het donker is en ik alleen thuis was. Word helaas nooit gegrepen, er gebeurt ook nooit iets spannends in m'n levenAltijd al een keer ruzie willen hebben met een spook. Dan moet je toch wat te vertellen hebben
wel gek dat met al die smartphones tegenwoordig je nooit leuke filmpjes hebt van geesten die ruzie zoeken
Mooi gezegd. Uiteindelijk komt het hier wel op neer. De hele mensheid is zowat schizofreen.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 10:41 schreef Coppi het volgende:
Vroeger dacht ik altijd dat mensen die in paranormale zaken geloven nutcases waren. Op een dag realiseerde ik mij dat er 6 miljard mensen geloven in Goden die het heelal geschapen hebben en wonderen verrichten. Toen realiseerde ik mij dat de zweefteven een subgroep van de meerderheid vormen en dat ik en enkelen op Aarde met mij (gelukkig relatief veel Nederlanders) een kleine verlichte minderheid zijn, die het geluk heeft gehad op hoog niveau onderwijs te hebben genoten. Dit in tegenstelling tot het grootste deel van de mensheid.
Sindsdien ben ik mild tegen collega's die pranic healen, praten met hun huisdier, hun telefoon niet tegen hun oor durven te houden, zich niet vaccineren of alleen superfoods eten.
Ik permitteer mijzelf zelfs af en toe mindful door het raam naar buiten te staren. Niemand is tenslotte volledig zweefteefvrij.
Dat er "niets" is daar is ook geen bewijs voor.quote:Op woensdag 30 november 2016 10:21 schreef Draconian het volgende:
[..]
Ik geloof nergens in. In mijzelf ja. Ik heb al die paden bewandeld. Buitenaardse wezens, paranormale wereld, godsdienst. Allemaal beurzen geweest en mijzelf laten lezen. Zat geld aan kwijt geweest. Zelfs psychedelische middelen gebruikt als test vroeger.
Er is niets! Al die bullshit waar ik in geloofde is omdat op dat moment het je gevoel bevestigd. Het past in je straatje en op dat moment is dat je houvast in deze wereld.
Ik geloof nergens meer in omdat het allemaal onzin is. Net zoals godsdienst. Iets geloven wat een ander ooit in een boek geschreven heeft. Soort kuddegedrag. We zijn zo beïnvloedbaar als mens, en als we ergens in gaan geloven wordt het nog werkelijkheid ook voor je.
Net zoals psychedelische paddenstoelen kunnen fucken met je geest waardoor je echt dingen ziet of voelt die er helemaal niet zijn. Dan leer je wel hoe beïnvloedbaar de mens kan zijn om dingen te geloven.
Het is gewoon echt waar dat de mens in de grootst mogelijk onzin wilt geloven. Ze plaatsen liever iemand boven zich zoals een schepper omdat ze anders geen houvast hebben in dit leven van hoe en waarom. Geloof in jezelf zou ik zeggen. Dat is waar je wel echt mee te maken hebt in dit leven.
[..]
Mooi gezegd. Uiteindelijk komt het hier wel op neer. De hele mensheid is zowat schizofreen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |