quote:Op maandag 11 juli 2016 15:18 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik zie het trouwens ook al voor me hoe het er aan toe gaat in huize sponzenbakker....
Schat wat ben je aan het doen het stinkt in de keuken, "ik bak wat sponzen voor de rotweiler van de buren" ...
quote:Op maandag 11 juli 2016 16:14 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Wat ben je grappig vandaag. Ben je nog onder invloed van iets? Of gewoon van nature zo?
Dat muziekje ook er bij!quote:Op maandag 11 juli 2016 15:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik was even bang dat mijn garpje een generatiekloof niet zou overleven. Maar gelukkig.
Nee, want eigen weilandquote:Op maandag 11 juli 2016 15:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En loop jij daar dan weer achteraan met een zakje
De onverdraagzaamheid viert hier hoogtij.quote:Op maandag 11 juli 2016 16:23 schreef Dven het volgende:
Jemig jemig jemig, het goedkeuren van honden doden omdat er eens wat poep op je stoep ligt, eigenaren van honden bellen omdat er een drol in je tuin ligt, boete van 90 euro als je geen schijtzakjes bij je hebt.
Nederland Nederland Nederland![]()
quote:Op maandag 11 juli 2016 16:23 schreef Dven het volgende:
Jemig jemig jemig, het goedkeuren van honden doden omdat er eens wat poep op je stoep ligt, eigenaren van honden bellen omdat er een drol in je tuin ligt, boete van 90 euro als je geen schijtzakjes bij je hebt.
Hier kunnen ze er ook wat van hoor. In het park is het verboden om met je hond te komen. Wel woont er een tiental straathonden in het parkquote:Op maandag 11 juli 2016 16:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]waar een klein land groot in kan zijn....
Dat is gewoon in overleg met de buurman hoor, we hebben erg goed contact met de buren. Zo kan hij zijn hond de hele dag buiten laten wandelen.quote:Op maandag 11 juli 2016 16:23 schreef Dven het volgende:
quote:Op maandag 11 juli 2016 16:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Hier kunnen ze er ook wat van hoor. In het park is het verboden om met je hond te komen. Wel woont er een tiental straathonden in het park
Dat wil ik allemaal best geloven maar ik kan het mezelf gewoon niet zo snel doen.quote:Op maandag 11 juli 2016 16:31 schreef Physsic het volgende:
[..]
Dat is gewoon in overleg met de buurman hoor, we hebben erg goed contact met de buren. Zo kan hij zijn hond de hele dag buiten laten wandelen.
Je zou het zelf opruimen?quote:Op maandag 11 juli 2016 16:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat wil ik allemaal best geloven maar ik kan het mezelf gewoon niet zo snel doen.
"Hey een drol! Snel naar binnen lopen om de buurman te bellen zodat hij zelf die drol op kan ruimen"
Nee, ik zie het mezelf gewoon niet zo vlug doen.
Ja. Net zoals ik m'n wijf niet opbel omdat ze vergeten 's morgens vergeten is haar glas in de vaatwasser te zetten en of ze direct eventjes naar huis wil komen om dat alsnog eventjes te doen.quote:Op maandag 11 juli 2016 16:32 schreef Physsic het volgende:
[..]
Je zou het zelf opruimen?
Moet jij weten.
Wie keurt het doden van honden goed?quote:Op maandag 11 juli 2016 16:23 schreef Dven het volgende:
Ik wel hoor om verder lijden te voorkomen. Als zo'n hond helemaal op het einde van zijn latijn is en gewoon kapot gaat van de pijn dan mag een hond van mij best gedood worden.quote:Op maandag 11 juli 2016 16:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wie keurt het doden van honden goed?
Ik geloof niemand hier.
quote:Op maandag 11 juli 2016 16:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja. Net zoals ik m'n wijf niet opbel omdat ze vergeten 's morgens vergeten is haar glas in de vaatwasser te zetten en of ze direct eventjes naar huis wil komen om dat alsnog eventjes te doen.
Das hier te ver lopen, wel 100 meter.quote:Op maandag 11 juli 2016 16:32 schreef Physsic het volgende:
Wij hebben trouwens ook gewoon verschillende uitlaatveldjes in de buurt (met een hek er omheen).
Ik heb nergens gezegd dat wij direct opbellen en dat de buurman direct dient te komen.quote:Op maandag 11 juli 2016 16:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja. Net zoals ik m'n wijf niet opbel omdat ze vergeten 's morgens vergeten is haar glas in de vaatwasser te zetten en of ze direct eventjes naar huis wil komen om dat alsnog eventjes te doen.
Haha, dan haalt die hond het waarschijnlijk niet eens.quote:Op maandag 11 juli 2016 16:49 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Das hier te ver lopen, wel 100 meter.
Naar buiten, om de hoek schijten en weer terug. Ik geloof dat die honden de 100 meter niet eens halen, die komen half bibberend en zittend naar buiten.
Overal je hond laten schijten en menen dat dat "normaal" is.quote:Op maandag 11 juli 2016 16:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]waar een klein land groot in kan zijn....
Ik geloof niet dat het daar om gaat, meer meer om het gezeik er over.quote:Op maandag 11 juli 2016 16:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Overal je hond laten schijten en menen dat dat "normaal" is.![]()
En dan nog maf reageren als anderen dat gedrag niet normaal vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |