Vind je dat serieus leuk?quote:Op zondag 10 juli 2016 21:37 schreef supersof het volgende:
Altijd leuk om te zien dat je ex met lelijkere meisjes flirt op fb dan jezelf
Ja inderdaad mwehh, ik hoop dat het wat lekkerder weer wordtquote:Op zondag 10 juli 2016 21:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan hadden we nog buiten kunnen zitten en/of terrasje pakken of naar het strand
Ja tuurlijkquote:
Zou me echt niks uit kunnen maken. Meer het feit dat iemand flirt dan. Maar hoe die eruit zou zien. Tsjaquote:
oh nee, vind het wel leuk hoorquote:Op zondag 10 juli 2016 21:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou me echt niks uit kunnen maken. Meer het feit dat iemand flirt dan. Maar hoe die eruit zou zien. Tsja
quote:Op zondag 10 juli 2016 21:37 schreef supersof het volgende:
Altijd leuk om te zien dat je ex met lelijkere meisjes flirt op fb dan jezelf
LB! Thanks voor de tips voor mijn broertje, volgens mij heeft ie al wat gevonden door dat duwoquote:
Dat is snelquote:Op zondag 10 juli 2016 21:42 schreef supersof het volgende:
[..]
LB! Thanks voor de tips voor mijn broertje, volgens mij heeft ie al wat gevonden door dat duwo
Ja komt omdat ie zo ver weg woont, maar weet niet of die kamer doorging.quote:
Ja eerstejaars hebben postcodevoorrang idd.quote:Op zondag 10 juli 2016 21:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja komt omdat ie zo ver weg woont, maar weet niet of die kamer doorging.
Nou deze theorie kan ook weer de prullenbak in hequote:Op zondag 10 juli 2016 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zei het je de eerste wedstrijd al.
Ik heb nog steeds gelijk.
uit 91 komt ie, perfect.quote:Op zondag 10 juli 2016 23:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Even heeeeel heeeeel snel naar Parijs gaan.
Niet zo haten jankerdquote:Op zondag 10 juli 2016 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het meest schijterige kuttoernooi krijgt wel een goede winnaar dan.
Maar man man man, wat is Portugal toch intens kut.
hij had het zelf vast beter gedaan tochquote:
Wat een intens domme opmerking is dit.quote:Op zondag 10 juli 2016 23:39 schreef supersof het volgende:
[..]
hij had het zelf vast beter gedaan toch
1x weten te winnen binnen 90 minuten in 7 wedstrijden, en dan Europees kampioen lol.quote:
Die Quaresma die Koscielny even half wurgtquote:Op zondag 10 juli 2016 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
1x weten te winnen binnen 90 minuten in 7 wedstrijden, en dan Europees kampioen lol.
Lachwekkend.
ook niet verlorenquote:Op zondag 10 juli 2016 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
1x weten te winnen binnen 90 minuten in 7 wedstrijden, en dan Europees kampioen lol.
Lachwekkend.
Zijn allemaal walgelijke spelers van dat Portugalquote:Op zondag 10 juli 2016 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die Quaresma die Koscielny even half wurgtWat een debiel is dat
Frankrijk speelde ontzettend beroerd ja.quote:Op zondag 10 juli 2016 23:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
ook niet verloren
En waren niet eens minder dan Frankrijk
Niet onterecht gewonnen
Frankrijk was erg matig ja helaasquote:Op zondag 10 juli 2016 23:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
ook niet verloren
En waren niet eens minder dan Frankrijk
Niet onterecht gewonnen
ga anders huilen omdat een land een onbenullig toernooi heeft gewonnenquote:Op zondag 10 juli 2016 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een intens domme opmerking is dit.
Een Europees Kampioenschap is geen onbenullig toernooi.quote:Op zondag 10 juli 2016 23:45 schreef supersof het volgende:
[..]
ga anders huilen omdat een land een onbenullig toernooi heeft gewonnen
aivd ingelichtquote:Op zondag 10 juli 2016 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alleen een IS aanslag kon deze finale eigenlijk nog redden.
niet raar als je de beste speler van de wereld in je team hebt en Frankrijk allemaal net niet spelers heeftquote:Op zondag 10 juli 2016 23:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Noooit verwacht dat portugal zou winnen
Griezzman, Pogba. Allemaal net niet. Uhuquote:Op zondag 10 juli 2016 23:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
niet raar als je de beste speler van de wereld in je team hebt en Frankrijk allemaal net niet spelers heeft
JR plsquote:Op zondag 10 juli 2016 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alleen een IS aanslag kon deze finale eigenlijk nog redden.
Nummer 3 uit een poule die doorgaat moeten ze ook mee stoppen.quote:Op zondag 10 juli 2016 23:52 schreef Fok-it het volgende:
Gewoon weer belachelijk geluk gehad met die bal van Gignac. En met Ronaldo stelde het ook weinigvoor, behalve tegen Hongarije.
Daar gaan ze nu niet mee stoppen natuurlijk. Allemaal extra centjesquote:Op zondag 10 juli 2016 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nummer 3 uit een poule die doorgaat moeten ze ook mee stoppen.
Te idioot voor woorden dat ze in die poule 3e werden en dan nog gekroond worden tot de beste van Europa
Dat ben ik wel met je eensquote:Op zondag 10 juli 2016 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nummer 3 uit een poule die doorgaat moeten ze ook mee stoppen.
Te idioot voor woorden dat ze in die poule 3e werden en dan nog gekroond worden tot de beste van Europa![]()
De UEFA vond het toernooi ook al geslaagd.quote:Op zondag 10 juli 2016 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar gaan ze nu niet mee stoppen natuurlijk. Allemaal extra centjes
Wat een onzin sla je weer uitquote:Op zondag 10 juli 2016 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De UEFA vond het toernooi ook al geslaagd.
Nou dan zijn ze de enige. Ja en de Portugal fans nu natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |