Vind je dat serieus leuk?quote:Op zondag 10 juli 2016 21:37 schreef supersof het volgende:
Altijd leuk om te zien dat je ex met lelijkere meisjes flirt op fb dan jezelf
Ja inderdaad mwehh, ik hoop dat het wat lekkerder weer wordtquote:Op zondag 10 juli 2016 21:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan hadden we nog buiten kunnen zitten en/of terrasje pakken of naar het strand
Ja tuurlijkquote:
Zou me echt niks uit kunnen maken. Meer het feit dat iemand flirt dan. Maar hoe die eruit zou zien. Tsjaquote:
oh nee, vind het wel leuk hoorquote:Op zondag 10 juli 2016 21:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou me echt niks uit kunnen maken. Meer het feit dat iemand flirt dan. Maar hoe die eruit zou zien. Tsja
quote:Op zondag 10 juli 2016 21:37 schreef supersof het volgende:
Altijd leuk om te zien dat je ex met lelijkere meisjes flirt op fb dan jezelf
LB! Thanks voor de tips voor mijn broertje, volgens mij heeft ie al wat gevonden door dat duwoquote:
Dat is snelquote:Op zondag 10 juli 2016 21:42 schreef supersof het volgende:
[..]
LB! Thanks voor de tips voor mijn broertje, volgens mij heeft ie al wat gevonden door dat duwo
Ja komt omdat ie zo ver weg woont, maar weet niet of die kamer doorging.quote:
Ja eerstejaars hebben postcodevoorrang idd.quote:Op zondag 10 juli 2016 21:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja komt omdat ie zo ver weg woont, maar weet niet of die kamer doorging.
Nou deze theorie kan ook weer de prullenbak in hequote:Op zondag 10 juli 2016 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zei het je de eerste wedstrijd al.
Ik heb nog steeds gelijk.
uit 91 komt ie, perfect.quote:Op zondag 10 juli 2016 23:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Even heeeeel heeeeel snel naar Parijs gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |