Niet onaardig. Ronaldo Per brancarde van het veld. Huilendquote:
Wiellager rechts achter vervangen van auto voor APK.quote:Op maandag 11 juli 2016 00:09 schreef chufi het volgende:
Mooi zo eindelijk weer rust... Maandag rustdag
OK en die had je toch nog niet zo lang, Mazda was het toch?quote:Op maandag 11 juli 2016 01:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wiellager rechts achter vervangen van auto voor APK.
Half jaar nu, moet verse APK op, gisteren op de brug gehad bij Armeense buurman in garage.quote:Op maandag 11 juli 2016 01:14 schreef chufi het volgende:
[..]
OK en die had je toch nog niet zo lang, Mazda was het toch?
Mooiquote:Op maandag 11 juli 2016 01:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Half jaar nu, moet verse APK op, gisteren op de brug gehad bij Armeense buurman in garage.
1 wiellager vervangen en nieuwe olie enzo, voor 100 euro weer jaar rijden.
Ik zag gisteren een bericht over een treinconductrice in Friesland die toegetakeld was.. Moest aan je buurvrouw denken...quote:
Geen bericht gezien daarover?quote:Op maandag 11 juli 2016 18:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een bericht over een treinconductrice in Friesland die toegetakeld was.. Moest aan je buurvrouw denken...
Ik had gisteren iets in de KSC iets gepost over lastig gevallen conducteurs door jongerenquote:Op maandag 11 juli 2016 18:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Geen bericht gezien daarover?
Ik heb haar gister nog niet voorbij zien lopen trouwens, maar dat kan natuurlijk ook aan die dichtzittende gordijnen liggen.
google weet van niksquote:Op maandag 11 juli 2016 18:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had gisteren iets in de KSC iets gepost over lastig gevallen conducteurs door jongeren
Is van Arriva dus mogelijk is het een andere haar...quote:
Jeetje, Arriva wordt bijna nooit meer gecontroleerd en daardoor denken veel mensen er even makkelijk mee zwart te rijden. Ze zouden dus echt vaker moeten controleren en met tenminste 2 man/vrouw aanwezig zijn.quote:Op maandag 11 juli 2016 18:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Is van Arriva dus mogelijk is het een andere haar...
http://www.nu.nl/binnenla(...)t-in-leeuwarden.html
Tuig is het .. Ik hoop dat ze gepakt worden en langdurig gestraft wordenquote:Op maandag 11 juli 2016 18:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Jeetje, Arriva wordt bijna nooit meer gecontroleerd en daardoor denken veel mensen er even makkelijk mee zwart te rijden. Ze zouden dus echt vaker moeten controleren en met tenminste 2 man/vrouw aanwezig zijn.
Kutdorpse jongeren ook
Zullen of niet gevonden worden of enkel even foei tegen gezegd worden.quote:Op maandag 11 juli 2016 21:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Tuig is het .. Ik hoop dat ze gepakt worden en langdurig gestraft worden
Als ze een conducteur hebben mishandeld dan worden ze toch wel gestraft hoop ik?quote:Op maandag 11 juli 2016 21:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Zullen of niet gevonden worden of enkel even foei tegen gezegd worden.
Hoe krijg je zsm zoveel mogelijk tuig
camera deed het niet en jongens op de vlucht, als hier een burgernetbericht komt is 99 keer de schuldige nooit gevonden. Denk je dat men dan hiernaar uit gaat kijken?quote:Op maandag 11 juli 2016 21:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Als ze een conducteur hebben mishandeld dan worden ze toch wel gestraft hoop ik?
ow... geen bewijzen niks... ja dan wordt het lastig...quote:Op maandag 11 juli 2016 21:10 schreef drakin het volgende:
[..]
camera deed het niet en jongens op de vlucht, als hier een burgernetbericht komt is 99 keer de schuldige nooit gevonden. Denk je dat men dan hiernaar uit gaat kijken?
Ja, maar te licht, dat geldt overigens voor alles, alleen verkeersovertredingen nemen ze serieus.quote:Op maandag 11 juli 2016 21:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Als ze een conducteur hebben mishandeld dan worden ze toch wel gestraft hoop ik?
belachelijk dan....quote:Op maandag 11 juli 2016 21:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, maar te licht, dat geldt overigens voor alles, alleen verkeersovertredingen nemen ze serieus.
Alleen getuigen die nu op worden geroepen.quote:Op maandag 11 juli 2016 21:10 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... geen bewijzen niks... ja dan wordt het lastig...
Dat levert geld op, dat andere kost geld.quote:
ergens mag je blij zijn daaromquote:Op maandag 11 juli 2016 21:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Alleen getuigen die nu op worden geroepen.
Ik zat in Arnhem op dat moment dus helemaal gemist dit voorval.
waarom had ie jou geschopt?quote:Op maandag 11 juli 2016 21:12 schreef drakin het volgende:
Ik heb wel ooit een conducteur aangegeven die me geschopt had.
Zoiets had ik dan ook wel gedaan, meestal als ze iemand zoeken zorg ik gewoon niet in die buurt te komen. Burgernet als omgevingswaarschuwingsbericht gebruikenquote:Op maandag 11 juli 2016 21:13 schreef FANN het volgende:
[..]
ergens mag je blij zijn daaromaan de andere kant zou je misschien kunnen getuigen als
je het wél gezien had...
smakelijkquote:Op maandag 11 juli 2016 21:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
Heb vanmiddag hamlappen gekocht, denk dat ik die maar eens ga bakken.....heb ik voor straks tenminste iets te eten.
ja maar waarom was je nou geschopt?quote:Op maandag 11 juli 2016 21:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Zoiets had ik dan ook wel gedaan, meestal als ze iemand zoeken zorg ik gewoon niet in die buurt te komen. Burgernet als omgevingswaarschuwingsbericht gebruiken
voeten op de bank(was iets vergeten eronder te doen wat ik normaal altijd deed in die tijd), maar een conducteur hoort daar iets van te zeggen en niet uit het niets een trap te verkopen.quote:
Ik had van de week nog een bericht over een straatoverval, maar we moesten eigenlijk niets doen.. alleen doorgeven waar ze heen gingen denk ik dan... op basis van een vage omschrijving en te laat waarschijnlijkquote:Op maandag 11 juli 2016 21:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Zoiets had ik dan ook wel gedaan, meestal als ze iemand zoeken zorg ik gewoon niet in die buurt te komen. Burgernet als omgevingswaarschuwingsbericht gebruiken
Nee lijkt me ook niet dat ie meteen mag gaan schoppenquote:Op maandag 11 juli 2016 21:17 schreef drakin het volgende:
[..]
voeten op de bank(was iets vergeten eronder te doen wat ik normaal altijd deed in die tijd), maar een conducteur hoort daar iets van te zeggen en niet uit het niets een trap te verkopen.
Oh ik dacht foto shop ofzo. Maar je voeten horen niet op de stoelenquote:Op maandag 11 juli 2016 21:17 schreef drakin het volgende:
[..]
voeten op de bank(was iets vergeten eronder te doen wat ik normaal altijd deed in die tijd), maar een conducteur hoort daar iets van te zeggen en niet uit het niets een trap te verkopen.
Het was bijna 25 jaar geleden, en het mag als je er maar een krant of tas onder legt of je schoenen uit doet.quote:Op maandag 11 juli 2016 21:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee lijkt me ook niet dat ie meteen mag gaan schoppengewoon vragen of je die voeten
van de bank af wil halen was wel voldoende geweest denk ik...
mag ook niet heh?![]()
je mag tegenwoordig ook niks meer
ah... tja lijkt mij ook wel dat ie op zijn kop krijgt dan, zet er dan een boete op denk ik dan, is datquote:Op maandag 11 juli 2016 21:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Het was bijna 25 jaar geleden, en het mag als je er maar een krant of tas onder legt of je schoenen uit doet.
Maar dan nog, vraag het gewoon.
Ik heb dit wel gemeld en hij heeft flink op zijn kop gekregen toen
Als je een boete uit probeert te delen krijg je trappen als conducteur. Omgekeerde wereldquote:Op maandag 11 juli 2016 21:22 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... tja lijkt mij ook wel dat ie op zijn kop krijgt dan, zet er dan een boete op denk ik dan, is dat
eigenlijk niet zo?dat schriks mensen wel af
da's ook weer waarquote:Op maandag 11 juli 2016 21:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je een boete uit probeert te delen krijg je trappen als conducteur. Omgekeerde wereld
Ja diequote:Op maandag 11 juli 2016 21:36 schreef FANN het volgende:
[..]ja, met die spaanse danseres erop toch?
quote:
Zwart met roodquote:Op maandag 11 juli 2016 21:36 schreef FANN het volgende:
[..]ja, met die spaanse danseres erop toch?
Stukje mislukte nostalgie?quote:Op maandag 11 juli 2016 21:37 schreef drakin het volgende:
[..]
[..]
Zwart met rood
Ruikt wel erg naar ehh zeep, niet helemaal meer de herinnering die ik er aan had.
Ik heb er zojuist mijn handen mee gewassen
verkopen ze die nog?quote:Op maandag 11 juli 2016 21:37 schreef drakin het volgende:
[..]
[..]
Zwart met rood
Ruikt wel erg naar ehh zeep, niet helemaal meer de herinnering die ik er aan had.
Ik heb er zojuist mijn handen mee gewassen
Nee hoor, niks mislukt aan. In je herinnering is het wel iets anders, maar ik ben heel blij met weer eens een stukje maja zeep.quote:
wacht, maak even een fotoquote:Op maandag 11 juli 2016 21:40 schreef FANN het volgende:
[..]
verkopen ze die nog?![]()
ik weet niet wie het gebruikte bij ons thuis maar het werd wel eens kado gegeven geloof ik,
ik ken het in elk geval nog, maar ik weet niet meer hoe het ruikt
Lijkt me een Xenos dingetjequote:Op maandag 11 juli 2016 21:40 schreef FANN het volgende:
[..]
verkopen ze die nog?![]()
ik weet niet wie het gebruikte bij ons thuis maar het werd wel eens kado gegeven geloof ik,
ik ken het in elk geval nog, maar ik weet niet meer hoe het ruikt
quote:
Zelfs ik wist het, terwijl het meer voor vrouwen isquote:Op maandag 11 juli 2016 21:47 schreef FANN het volgende:
[..]
géén idee, het verbaasd me zelf dat ik meteen wist wat het was
Het lag gewoon in de badkamer als zeep, of je nou vrouw of man was, Als ik het ergens tegen kom koop ik het, Het rook lekkerquote:Op maandag 11 juli 2016 21:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Zelfs ik wist het, terwijl het meer voor vrouwen is
Wij hadden gewoon sunlight zeep, arme sloebers dat we waren.quote:Op maandag 11 juli 2016 21:47 schreef FANN het volgende:
[..]
géén idee, het verbaasd me zelf dat ik meteen wist wat het was
Nee, Lux geloof ik dat wij hadden maar misschien ook andere merkenquote:Op maandag 11 juli 2016 22:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wij hadden gewoon sunlight zeep, arme sloebers dat we waren.
Sunquote:Op maandag 11 juli 2016 22:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, Lux geloof ik dat wij hadden maar misschien ook andere merken
Mijn moeder kreeg zulke zeep voor haar verjaardag, maar die was uiteraard niet voor vader en de kinderen.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:03 schreef FANN het volgende:
Maja zeep was meer voor de luxe denk ikzal wel uitgewisseld zijn als kadootje ofzo dat
ik het ken... géén idee.........
ik denk dat dat bij ons ook het geval was, het lag in elk geval niet gewoon in de badkamerquote:Op maandag 11 juli 2016 22:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn moeder kreeg zulke zeep voor haar verjaardag, maar die was uiteraard niet voor vader en de kinderen.
Is dat houten toetsenbord van jou?quote:
bamboe en jaquote:
toe maarquote:Op maandag 11 juli 2016 22:06 schreef drakin het volgende:
[..]
bamboe en ja
Ik heb ook een bamboe muis zonder staart
Ik heb gewoon een lief vriendjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
We hadden maar één badkamer dus daar lag zeep, net zoals shampoo en tandpasta. Er was niet echt een andere plek. Mannen en vrouwen moesten het er maar mee doen Ook geen keus voor krullen, stijl droog of vet haar. Hahahaha.. Laat staan conditioner, ik ben gemarteld met lang haar.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn moeder kreeg zulke zeep voor haar verjaardag, maar die was uiteraard niet voor vader en de kinderen.
Vergeef me dat ik het vraag, maar, is zoiets nou erg duur?quote:Op maandag 11 juli 2016 22:06 schreef drakin het volgende:
[..]
bamboe en ja
Ik heb ook een bamboe muis zonder staart
quote:Op maandag 11 juli 2016 22:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een lief vriendje
Juist jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij viel het best mee, en als je het precies wil weten hoeveel het kost zul je bij sas moeten zijn. Hij kocht hem voor me.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vergeef me dat ik het vraag, maar, is zoiets nou erg duur?
Wel bijzonder, maar of het ook handig is...hmmm.
Die pijltjestoetsen zitten los en ik heb niet zo'n mooi matje erbijquote:
Eurootje of 50 of zo zag ikquote:Op maandag 11 juli 2016 22:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Volgens mij viel het best mee, en als je het precies wil weten hoeveel het kost zul je bij sas moeten zijn. Hij kocht hem voor me.
Dan heb ik net een slagje kleiner toetsenbord en geen muismatquote:
vind ik eigenlijk wel mooiquote:
DIe met muismat was het eerste zoek resultaat, wat ze in NL zo verkopen is ook zonderquote:Op maandag 11 juli 2016 22:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan heb ik net een slagje kleiner toetsenbord en geen muismat
Vroeger de eikenhouten meubels van mijn ouders, wat een nachtmerrie vond ik dat.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:13 schreef FANN het volgende:
[..]
vind ik eigenlijk wel mooi![]()
als ik helemaal alles opnieuw zou kunnen kopen zou ik héél veel hout doen![]()
in elk geval helemaal anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |