Getver. Beterschap!quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:39 schreef Poesopstokje het volgende:
Knuff voor de ziekzwakmisselijken!
Ik voeg me er ook bij, sinds vanmorgen geveld door een naar virusje.
Billy kwam er zondag mee thuis en nu heb ik het ook![]()
Spierpijn, hoesten, pijn op de borst, gevoelige tanden, bah
Thanksquote:Op woensdag 13 juli 2016 17:46 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Thanks, jij ook![]()
Ik kruip tegelijk met peuter op bed denk ik
Wordt weer beter naar het weekend toe, en daarna ook nog.quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja volgens mij ook, zeker als het beter weer hoort te zijn.
Nu maar hopen dat die voorspellingen kloppen. Ik ben zo toe aan wat warm en zonnig weer.quote:Op woensdag 13 juli 2016 18:24 schreef Gia het volgende:
[..]
Wordt weer beter naar het weekend toe, en daarna ook nog.
Same here. Want mn stemming is echt beneden het vriespunt de laatste dagen. En ook zo moe. En dan helpt een hypo van 1.6 (!!!) gisteren ook niet mee. Dat trekt je lichaam echt helemaal leeg. Lang geleden dat ik zo'n erge hypo heb gehad en duurde ook lang voor ik eruit was. Zelfs toen ik een banaan gegeten had daalde ik weer van 3.3 naar 2.6quote:Op woensdag 13 juli 2016 18:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat die voorspellingen kloppen. Ik ben zo toe aan wat warm en zonnig weer.
Damn!quote:Op woensdag 13 juli 2016 19:14 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Same here. Want mn stemming is echt beneden het vriespunt de laatste dagen. En ook zo moe. En dan helpt een hypo van 1.6 (!!!) gisteren ook niet mee. Dat trekt je lichaam echt helemaal leeg. Lang geleden dat ik zo'n erge hypo heb gehad en duurde ook lang voor ik eruit was. Zelfs toen ik een banaan gegeten had daalde ik weer van 3.3 naar 2.6
Moe nogquote:Op woensdag 13 juli 2016 19:17 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Damn!Hoe voel je je nu? beetje opgeknapt?
Lekker rustig aan danquote:Op woensdag 13 juli 2016 19:21 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Moe nogLater gisteren 's avonds ook nog hypo gehad van 3.3. Als ik dan eenmaal hypo heb gehad blijf ik ook laag rest van de dag ondanks eten.
Vandaag zat ik wel gewoon goed (tussen 4.3 en 6.1), maar was pas 12 uur uit bed en totaal geen energie. Maar het weer heeft bij mij ook altijd veel invloed. En alle stress die ik momenteel heb werkt ook niet mee natuurlijk. Maar loop echt op mn laatste tandvlees. Nog een kleine maand en dan lekker op vakantie. Zo aan toe...
jeeeetje, 1.6.. ja dat helpt zeker niet mee! doe rustig aan hequote:Op woensdag 13 juli 2016 19:14 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Same here. Want mn stemming is echt beneden het vriespunt de laatste dagen. En ook zo moe. En dan helpt een hypo van 1.6 (!!!) gisteren ook niet mee. Dat trekt je lichaam echt helemaal leeg. Lang geleden dat ik zo'n erge hypo heb gehad en duurde ook lang voor ik eruit was. Zelfs toen ik een banaan gegeten had daalde ik weer van 3.3 naar 2.6
Ja idd, maar hoop toch ook dat het in NL voor die tijd ook een keer echt zomer wordt.quote:Op woensdag 13 juli 2016 19:27 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Lekker rustig aan danKan me goed voorstellen dat je daar aan toe bent!
Komt goed, voor zover het kan natuurlijkquote:Op woensdag 13 juli 2016 19:29 schreef superkimmi het volgende:
[..]
jeeeetje, 1.6.. ja dat helpt zeker niet mee! doe rustig aan he
Ik hoop het ook idd! Over 2 weken gaan mijn ouders 2 weken op vakantie, ik woon dan daar 2 weken om op de hond te passen, en ze hebben een heerlijke achtertuinquote:Op woensdag 13 juli 2016 19:32 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja idd, maar hoop toch ook dat het in NL voor die tijd ook een keer echt zomer wordt.
[..]
Komt goed, voor zover het kan natuurlijk
Ja dat zou zeker fijn zijn dan!quote:Op woensdag 13 juli 2016 19:33 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik hoop het ook idd! Over 2 weken gaan mijn ouders 2 weken op vakantie, ik woon dan daar 2 weken om op de hond te passen, en ze hebben een heerlijke achtertuindus ik hoop dat het dan buiten zit weer is.
Ze wonen een straat achter me, maar heb dan toch een soort van vakantie ook hahaquote:
Haha toch een ander huis dan iig, is toch andersquote:Op woensdag 13 juli 2016 19:35 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ze wonen een straat achter me, maar heb dan toch een soort van vakantie ook haha
Ja idd.quote:Op woensdag 13 juli 2016 19:50 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Haha toch een ander huis dan iig, is toch anders
Nee, dat helpt dan inderdaad niet.quote:Op woensdag 13 juli 2016 19:14 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Iedereen heeft er last van volgens mij, wordt echt tijd voor zon.quote:Op woensdag 13 juli 2016 20:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, dat helpt dan inderdaad niet.
We zijn allemaal toe aan een beetje zomer. Mijn stemming is ook niet geweldig.
Morgen wordt het hier 16 graden, en overmorgen 17quote:Op woensdag 13 juli 2016 20:17 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Iedereen heeft er last van volgens mij, wordt echt tijd voor zon.
quote:Op woensdag 13 juli 2016 20:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Morgen wordt het hier 16 graden, en overmorgen 17
Mijn lijf / weerstand kan niet goed tegen te grote temperatuurswisselingen, dus van 26 --> 17 is drama, keelpijn enzo in hartje zomerquote:Op woensdag 13 juli 2016 20:17 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Iedereen heeft er last van volgens mij, wordt echt tijd voor zon.
En dan lopen we hier weer te zuchten dat het zo benauwd is.quote:Op woensdag 13 juli 2016 18:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat die voorspellingen kloppen. Ik ben zo toe aan wat warm en zonnig weer.
Vandaag 19, morgen 20, zaterdag 24!quote:Op woensdag 13 juli 2016 20:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Morgen wordt het hier 16 graden, en overmorgen 17
Nee, 30 is te veel van het goede, maar dat het een beetje warm en aangenaam is met veel zon, dat is toch niet te veel gevraagd?quote:Op donderdag 14 juli 2016 07:58 schreef Gia het volgende:
[..]
Vandaag 19, morgen 20, zaterdag 24!
Dat vind ik aangename temperaturen.
30 hoeft echt niet voor mij.
Ik heb het altijd benauwd ongeacht de temperatuur.quote:Op donderdag 14 juli 2016 09:17 schreef LPFAN het volgende:
Bij 24 graden en zon kook ik al ;p maar is wel lekker.
Succes!quote:Op donderdag 14 juli 2016 09:37 schreef superkimmi het volgende:
in ieder geval goed geslapen. benauwdheid blijft helaas. Heb vandaag introductiemiddag van mn werk..
Succes!quote:Op donderdag 14 juli 2016 09:37 schreef superkimmi het volgende:
in ieder geval goed geslapen. benauwdheid blijft helaas. Heb vandaag introductiemiddag van mn werk..
Beterschap!quote:Op donderdag 14 juli 2016 09:52 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik ben nog steeds een wrakEnorm slecht en gebroken geslapen, hoest me de longen uit m'n lijf en alles doet zeer
![]()
Straks het werk afbellen en vanmiddag maar weer richting bed.
(Oh en doe mij maar -10 met een pak sneeuw)
Helemaal overheen gelezenquote:Op donderdag 14 juli 2016 07:45 schreef Sylvana het volgende:
Pfft wat een dramanacht weer. Lijkt wel alsof er water in mn insulinepomp zit ipv insuline. Voor het slapen op 8.9, gecorrigeerd, vannacht op 9.3 en misselijk. Weer gecorrigeerd en nu op 10 en nog steeds misselijk
Toch maar proberen 1 broodje te eten, water drinken ipv optimel en pomp maar ff op 150% zetten. Hopelijk kan ik mn ogen openhouden op therapie vandaag.
Goedzoquote:Op donderdag 14 juli 2016 10:06 schreef LPFAN het volgende:
Dokter was tevreden over mijn waardes, ook over mijn ijzer dus we gaan vrolijk zo door. Fosfaat is wel wat te hoog maar minimaal. Het is iig stukken beter dan het geweest is dus daar ff de volgende maand van afwachten.
Komt goed! Als mijn buik ook nog ff normaal gaat doen dan is het helemaal goedquote:
Nou helaas niet want zit nu op 18.4quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:56 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Helemaal overheen gelezenWat rot zeg
Hopelijk voel je je gauw beter. Knuffel
beterschap!!quote:Op donderdag 14 juli 2016 09:52 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik ben nog steeds een wrakEnorm slecht en gebroken geslapen, hoest me de longen uit m'n lijf en alles doet zeer
![]()
Straks het werk afbellen en vanmiddag maar weer richting bed.
(Oh en doe mij maar -10 met een pak sneeuw)
brr, krijg hier deja-vu's van de insulinepomp. Weet dat ie bij jou over het algemeen super werkt hoor, maar de herinneringen bezorgen me rillingen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 11:24 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nou helaas niet want zit nu op 18.4En heb maar 1 boterham gegeten vanochtend. Dus ondanks dat hij geen melding geeft dat hij verstopt is denk ik toch dat naaldje niet goed zit. Dus nu onderweg naar huis omdat ik me zo beroerd voel en daar maar nieuw infuussetje schieten. Dankje
Oh getver! Hopelijk helpt dat.quote:Op donderdag 14 juli 2016 11:24 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nou helaas niet want zit nu op 18.4En heb maar 1 boterham gegeten vanochtend. Dus ondanks dat hij geen melding geeft dat hij verstopt is denk ik toch dat naaldje niet goed zit. Dus nu onderweg naar huis omdat ik me zo beroerd voel en daar maar nieuw infuussetje schieten. Dankje
Ja met pomp gaat over algemeen idd goed, heb maar heel af en toe zoiets als dit. Bij jouw man was heel anders idd. Ik hoop het ook. Naaldje was toch krom idd, wel raar dat pomp geen alarm gaf van verstopping.quote:Op donderdag 14 juli 2016 11:29 schreef superkimmi het volgende:
[..]
brr, krijg hier deja-vu's van de insulinepomp. Weet dat ie bij jou over het algemeen super werkt hoor, maar de herinneringen bezorgen me rillingen.
Hoop dat het is opgelost met een nieuw infuus.
Trustequote:Op donderdag 14 juli 2016 12:14 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja met pomp gaat over algemeen idd goed, heb maar heel af en toe zoiets als dit. Bij jouw man was heel anders idd. Ik hoop het ook. Naaldje was toch krom idd, wel raar dat pomp geen alarm gaf van verstopping.
LPFAN ook bedankt
Nu hopen dat met nieuwe infuussetje wel goed gaat en ik duik nog maar ff mn bed in
Geloof ik ja, lekker op tijd op bed dan, zo straks een beetje kunnen slapen?quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:48 schreef Sylvana het volgende:
Dankje nog LPFAN
Gelukkig werkt mn nieuwe infuussetje wel, zat voor het eten weer netjes op 6.7
Ben alleen nog steeds doodmoe. Morgen nog maar ff dagje rustig aan doen maar. Lichaam heeft toch wel een opdonder gehad eerst met die erge hypo van de week en nu met die hyper.
Ja heb vanmiddag wel 1.5 uur zo'n beetje geslapen en vanavond idd ook op tijd naar bed iddquote:Op donderdag 14 juli 2016 20:19 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Geloof ik ja, lekker op tijd op bed dan, zo straks een beetje kunnen slapen?
Gelukkig weer wat beterquote:Op donderdag 14 juli 2016 20:31 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja heb vanmiddag wel 1.5 uur zo'n beetje geslapen en vanavond idd ook op tijd naar bed idd
Gelukkkigquote:Op donderdag 14 juli 2016 20:31 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja heb vanmiddag wel 1.5 uur zo'n beetje geslapen en vanavond idd ook op tijd naar bed idd
Jeuj, goed bezig!!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 15:11 schreef LPFAN het volgende:
Ik heb weer gesport voor het eerst sinds wekenNu compleet uitgeput maar wel mooi 70 minuten volgehouden
Yay goed bezigquote:Op vrijdag 15 juli 2016 15:11 schreef LPFAN het volgende:
Ik heb weer gesport voor het eerst sinds wekenNu compleet uitgeput maar wel mooi 70 minuten volgehouden
Wat houdt zo'n aanval precies in?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:16 schreef sararaats het volgende:
brr, de zenuwen zijn hardnekkig vandaag. vannacht een aanval gehad. tedju.
Jaaaquote:
Hoe is het met jou?quote:
Brak, kon vanmorgen de slaap niet vattenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:17 schreef LPFAN het volgende:
[..]
JaaaHoe is het met jou?
[..]
Hoe is het met jou?
Hmm getverquote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:19 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Brak, kon vanmorgen de slaap niet vatten![]()
Heb alwel vast m'n voor en achtertuin met azijn besproeid, morgen wordt het mooi weer en dan -moet- ik het onkruid weghalen. Pittig klusje altijd..
Mijn knie kut ook nog steeds, fysio zei dat dat nog wel even kon duren.. was verder niks aan te doen helaas.
ademstilstand en veel paniek.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:03 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Wat houdt zo'n aanval precies in?
Mwah, qua waardes wel weer gewoon goed vandaag. Maar slapen gaat slecht en aan de dag beginnen is lastig. Als ik eenmaal gedoucht en aangekleed ben dan gaat het wel. Maar dat was vanmiddag pas rond 14 uurquote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:17 schreef LPFAN het volgende:
[..]
JaaaHoe is het met jou?
[..]
Hoe is het met jou?
Logisch na gister! Lekker rustig aan doen hoorquote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:30 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Mwah, qua waardes wel weer gewoon goed vandaag. Maar slapen gaat slecht en aan de dag beginnen is lastig. Als ik eenmaal gedoucht en aangekleed ben dan gaat het wel. Maar dat was vanmiddag pas rond 14 uur
Als ik verder nergens heen hoef is het zo'n strijd om mn bed uit te komen.
Poes, balen van je knie, maar hopelijk wel weer een mooie tuin morgen
Sara veel succes met je onderzoek. Komt goed!
Succes met het slaaponderzoek!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:28 schreef sararaats het volgende:
[..]
ademstilstand en veel paniek.
ik ga vertrekken want druk op de baan.
Ik heb hier ook nog wel wat schoonmaak hoor als je je verveeld.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:40 schreef LPFAN het volgende:
Kan wel merken dat ik me beter voel. de afwas eindelijk gedaan van een dikke week, zometeen ff de vloer vegen en de kattenbak verschonen en dan van de week de rest wel.
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 17:19 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Brak, kon vanmorgen de slaap niet vatten![]()
Heb alwel vast m'n voor en achtertuin met azijn besproeid, morgen wordt het mooi weer en dan -moet- ik het onkruid weghalen. Pittig klusje altijd..
Mijn knie kut ook nog steeds, fysio zei dat dat nog wel even kon duren.. was verder niks aan te doen helaas.
Lekker rustig aan doenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 19:30 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Mwah, qua waardes wel weer gewoon goed vandaag. Maar slapen gaat slecht en aan de dag beginnen is lastig. Als ik eenmaal gedoucht en aangekleed ben dan gaat het wel. Maar dat was vanmiddag pas rond 14 uur
Als ik verder nergens heen hoef is het zo'n strijd om mn bed uit te komen.
Poes, balen van je knie, maar hopelijk wel weer een mooie tuin morgen
Sara veel succes met je onderzoek. Komt goed!
Hahah ;p hele week al niks gedaan dus moest welquote:Op vrijdag 15 juli 2016 23:19 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Ik heb hier ook nog wel wat schoonmaak hoor als je je verveeld.
Fijn dat je je beter voelt
wat voor aanval had je?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 07:55 schreef sararaats het volgende:
Groetjes vanuit het ziekenhuis.
Klein aanvalletje gehad maar geen grote paniek.
Ik ben verlost van mijn dradenwinkel.
De mama nam gisteren een foto van mij.
[ afbeelding ]
Dat zoeken ze nu uit.quote:
Klinkt eng...quote:Op zaterdag 16 juli 2016 08:24 schreef sararaats het volgende:
[..]
Dat zoeken ze nu uit.
Ademstilstand en ik had ook erge steken in mijn hoofd.
Hmm dat klinkt idd niet goed nee. Hopelijk kunnen ze ontdekken wat het is.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 08:24 schreef sararaats het volgende:
[..]
Dat zoeken ze nu uit.
Ademstilstand en ik had ook erge steken in mijn hoofd.
Ja, doet ook flink zeer nuquote:Op zaterdag 16 juli 2016 10:06 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Hmm dat klinkt idd niet goed nee. Hopelijk kunnen ze ontdekken wat het is.
LPFAN balen weer
Ik ken wel meer dingen die zeer doen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |