Iedereen heeft er last van volgens mij, wordt echt tijd voor zon.quote:Op woensdag 13 juli 2016 20:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, dat helpt dan inderdaad niet.
We zijn allemaal toe aan een beetje zomer. Mijn stemming is ook niet geweldig.
Morgen wordt het hier 16 graden, en overmorgen 17quote:Op woensdag 13 juli 2016 20:17 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Iedereen heeft er last van volgens mij, wordt echt tijd voor zon.
quote:Op woensdag 13 juli 2016 20:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Morgen wordt het hier 16 graden, en overmorgen 17
Mijn lijf / weerstand kan niet goed tegen te grote temperatuurswisselingen, dus van 26 --> 17 is drama, keelpijn enzo in hartje zomerquote:Op woensdag 13 juli 2016 20:17 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Iedereen heeft er last van volgens mij, wordt echt tijd voor zon.
En dan lopen we hier weer te zuchten dat het zo benauwd is.quote:Op woensdag 13 juli 2016 18:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat die voorspellingen kloppen. Ik ben zo toe aan wat warm en zonnig weer.
Vandaag 19, morgen 20, zaterdag 24!quote:Op woensdag 13 juli 2016 20:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Morgen wordt het hier 16 graden, en overmorgen 17
Nee, 30 is te veel van het goede, maar dat het een beetje warm en aangenaam is met veel zon, dat is toch niet te veel gevraagd?quote:Op donderdag 14 juli 2016 07:58 schreef Gia het volgende:
[..]
Vandaag 19, morgen 20, zaterdag 24!
Dat vind ik aangename temperaturen.
30 hoeft echt niet voor mij.
Ik heb het altijd benauwd ongeacht de temperatuur.quote:Op donderdag 14 juli 2016 09:17 schreef LPFAN het volgende:
Bij 24 graden en zon kook ik al ;p maar is wel lekker.
Succes!quote:Op donderdag 14 juli 2016 09:37 schreef superkimmi het volgende:
in ieder geval goed geslapen. benauwdheid blijft helaas. Heb vandaag introductiemiddag van mn werk..
Succes!quote:Op donderdag 14 juli 2016 09:37 schreef superkimmi het volgende:
in ieder geval goed geslapen. benauwdheid blijft helaas. Heb vandaag introductiemiddag van mn werk..
Beterschap!quote:Op donderdag 14 juli 2016 09:52 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik ben nog steeds een wrakEnorm slecht en gebroken geslapen, hoest me de longen uit m'n lijf en alles doet zeer
![]()
Straks het werk afbellen en vanmiddag maar weer richting bed.
(Oh en doe mij maar -10 met een pak sneeuw)
Helemaal overheen gelezenquote:Op donderdag 14 juli 2016 07:45 schreef Sylvana het volgende:
Pfft wat een dramanacht weer. Lijkt wel alsof er water in mn insulinepomp zit ipv insuline. Voor het slapen op 8.9, gecorrigeerd, vannacht op 9.3 en misselijk. Weer gecorrigeerd en nu op 10 en nog steeds misselijk
Toch maar proberen 1 broodje te eten, water drinken ipv optimel en pomp maar ff op 150% zetten. Hopelijk kan ik mn ogen openhouden op therapie vandaag.
Goedzoquote:Op donderdag 14 juli 2016 10:06 schreef LPFAN het volgende:
Dokter was tevreden over mijn waardes, ook over mijn ijzer dus we gaan vrolijk zo door. Fosfaat is wel wat te hoog maar minimaal. Het is iig stukken beter dan het geweest is dus daar ff de volgende maand van afwachten.
Komt goed! Als mijn buik ook nog ff normaal gaat doen dan is het helemaal goedquote:
Nou helaas niet want zit nu op 18.4quote:Op donderdag 14 juli 2016 10:56 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Helemaal overheen gelezenWat rot zeg
Hopelijk voel je je gauw beter. Knuffel
beterschap!!quote:Op donderdag 14 juli 2016 09:52 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik ben nog steeds een wrakEnorm slecht en gebroken geslapen, hoest me de longen uit m'n lijf en alles doet zeer
![]()
Straks het werk afbellen en vanmiddag maar weer richting bed.
(Oh en doe mij maar -10 met een pak sneeuw)
brr, krijg hier deja-vu's van de insulinepomp. Weet dat ie bij jou over het algemeen super werkt hoor, maar de herinneringen bezorgen me rillingen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 11:24 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nou helaas niet want zit nu op 18.4En heb maar 1 boterham gegeten vanochtend. Dus ondanks dat hij geen melding geeft dat hij verstopt is denk ik toch dat naaldje niet goed zit. Dus nu onderweg naar huis omdat ik me zo beroerd voel en daar maar nieuw infuussetje schieten. Dankje
Oh getver! Hopelijk helpt dat.quote:Op donderdag 14 juli 2016 11:24 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nou helaas niet want zit nu op 18.4En heb maar 1 boterham gegeten vanochtend. Dus ondanks dat hij geen melding geeft dat hij verstopt is denk ik toch dat naaldje niet goed zit. Dus nu onderweg naar huis omdat ik me zo beroerd voel en daar maar nieuw infuussetje schieten. Dankje
Ja met pomp gaat over algemeen idd goed, heb maar heel af en toe zoiets als dit. Bij jouw man was heel anders idd. Ik hoop het ook. Naaldje was toch krom idd, wel raar dat pomp geen alarm gaf van verstopping.quote:Op donderdag 14 juli 2016 11:29 schreef superkimmi het volgende:
[..]
brr, krijg hier deja-vu's van de insulinepomp. Weet dat ie bij jou over het algemeen super werkt hoor, maar de herinneringen bezorgen me rillingen.
Hoop dat het is opgelost met een nieuw infuus.
Trustequote:Op donderdag 14 juli 2016 12:14 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja met pomp gaat over algemeen idd goed, heb maar heel af en toe zoiets als dit. Bij jouw man was heel anders idd. Ik hoop het ook. Naaldje was toch krom idd, wel raar dat pomp geen alarm gaf van verstopping.
LPFAN ook bedankt
Nu hopen dat met nieuwe infuussetje wel goed gaat en ik duik nog maar ff mn bed in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |