Nog geen koffie hier, welquote:Op maandag 11 juli 2016 11:57 schreef ToT het volgende:
[..]In die volgorde?!?
Of heb je al een pot koffie op?
Nee, ik ben nog volledig nuchter, begin het nu wel te voelenquote:Op maandag 11 juli 2016 11:57 schreef ToT het volgende:
[..]In die volgorde?!?
Of heb je al een pot koffie op?
Ik heb me ook maar weer eens geschoren. Ik zie er weer acceptabel uitquote:Op maandag 11 juli 2016 12:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nog geen koffie hier, wel![]()
Eerst even scheren, want ik heb een baard van een week en dat ziet er niet uit, ding groeit nogal hard, mijn baardaap heeft dat niet van een vreemde.![]()
Moet vanmiddag even brood en beleg halen en zo kan ik de straat niet op.
En daarna ga ik lekker 'ontbijten' met vers spul.
Ja okee, dat ook weeerquote:
Als je er als een zwerver uitziet laten mensen je tenminste met rustquote:Op maandag 11 juli 2016 12:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
tot op zekere hoogte, het moet geen Swiebertjelook worden
Swiebertje is toch best wel baas? Tenminste.. In de generatie voor mij?quote:Op maandag 11 juli 2016 12:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
tot op zekere hoogte, het moet geen Swiebertjelook worden
En.......... toch wist je van tevoren dat Symph Hugo had.quote:Op maandag 11 juli 2016 12:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Bench staat achter de eettafel, onder de vensterbank, zoveel mogelijk uit het zicht, het is hier geen dierenasiel. Nu kan ik tenminste normaal het huishouden doen zonder dat dat beest languit op de bank gaat liggen en ik eerst een half uur de bank moet 'ontharen' voordat ik er zelf op kan. Smerige harenbendeHugo is verder een hond waar je geen last van hebt, anders was er wel een andere oplossing gekomen. Hierna komt er nooit meer een huisdier in.
Swieb was tof, maar ik hoef er niet naast in bed te liggen eigenlijkquote:Op maandag 11 juli 2016 12:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
Swiebertje is toch best wel baas? Tenminste.. In de generatie voor mij?
ja, en hij weet dat ik niks van huisdieren moet hebbenquote:Op maandag 11 juli 2016 12:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
En.......... toch wist je van tevoren dat Symph Hugo had.
Ook niet naast mij, of Fogel.. toch?quote:Op maandag 11 juli 2016 12:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Swieb was tof, maar ik hoef er niet naast in bed te liggen eigenlijk
niks persoonlijks, maar nee, inderdaad. Ben getrouwd met een exemplaar dat scheren haat. Beetje baardje staat hem goed, maar na een paar dagen moet het wel netjes bijgewerkt of er gewoon afquote:Op maandag 11 juli 2016 12:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ook niet naast mij, of Fogel.. toch?
Ik ben hetzelfde hoor.quote:Op maandag 11 juli 2016 12:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
niks persoonlijks, maar nee, inderdaad. Ben getrouwd met een exemplaar dat scheren haat. Beetje baardje staat hem goed, maar na een paar dagen moet het wel netjes bijgewerkt of er gewoon af
Ik scheer me wanneer ik dat wil, dat gaat niemand anders voor mij bepalen.quote:Op maandag 11 juli 2016 12:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ben hetzelfde hoor.
Maar mijn voorkeuren liggen dan weer anders
quote:Op maandag 11 juli 2016 13:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik scheer me wanneer ik dat wil, dat gaat niemand anders voor mij bepalen.
Ben overigens nog niet geschoren sta wel op het punt dat te doen.![]()
Als het ding niet zo verdomde grijs zou zijn zou ik me er minder druk om maken, maar ik ga niet met een grijze baard lopen terwijl ik mijn haar netjes geverfd heb.quote:
of gewoon je haar niet verven natuurlijkquote:Op maandag 11 juli 2016 13:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als het ding niet zo verdomde grijs zou zijn zou ik me er minder druk om maken, maar ik ga niet met een grijze baard lopen terwijl ik mijn haar netjes geverfd heb.![]()
Baard ook verven is geen optie.
Het is een streven naar een uiterlijk dat bij mijn innerlijk past, en ik zie daar geen rol in weggelegd voor een oude man grijze met baard.quote:Op maandag 11 juli 2016 13:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
of gewoon je haar niet verven natuurlijk
grijs is toch de kleur van de oude wijze?quote:Op maandag 11 juli 2016 13:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is een streven naar een uiterlijk dat bij mijn innerlijk past, en ik zie daar geen rol in weggelegd voor een oude man grijze met baard.
Als ik verf maakt me dat niet minder wijs, tot zover deze eerste wijze uitspraak.quote:Op maandag 11 juli 2016 13:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
grijs is toch de kleur van de oude wijze?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |