Indeedeequote:
Ik ben ook uit de oude doosquote:
Zo praat je niet over je moeder, jongemanquote:
Qua online DJ'en hequote:Op maandag 11 juli 2016 19:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zo praat je niet over je moeder, jongeman
Koffie smaakt immer goedquote:Op maandag 11 juli 2016 19:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De koffie zal dan wel goed gesmaakt hebben.
gudver. Momentquote:Op maandag 11 juli 2016 19:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nu issie offline door veranderingen, had ik ook. Krijg je ineens andere IP en poort
Sterker nog, daar heb ik de volledige weekendploeg van Epson door ziek zien worden.quote:Op maandag 11 juli 2016 19:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Jij kent de DE koffie automaten van eind jaren 90 niet
hoiquote:
Epson was al een aflopend verhaal toen het opgericht werdquote:Op maandag 11 juli 2016 19:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
Sterker nog, daar heb ik de volledige weekendploeg van Epson door ziek zien worden.
Maar goed, de melkpoeder was dan ook groen uitgeslagen.
Ja die staan aan. En ik heb verbinding. IP / poort enzo zijn ook niet veranderd, en toch krijgt ie geen verbinding. Weird mênquote:Op maandag 11 juli 2016 19:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
Bij Theme Options kun je ook tags en aantal luisteraars aanvinken
en met de retro skin?quote:Op maandag 11 juli 2016 19:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja die staan aan. En ik heb verbinding. IP / poort enzo zijn ook niet veranderd, en toch krijgt ie geen verbinding. Weird mên
Op knop change server drukken en die invoeren heb ik gedaan.quote:Op maandag 11 juli 2016 19:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja die staan aan. En ik heb verbinding. IP / poort enzo zijn ook niet veranderd, en toch krijgt ie geen verbinding. Weird mên
ik pik gewoon het streamadres uit de icecast admin pagequote:Op maandag 11 juli 2016 19:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op knop change server drukken en die invoeren heb ik gedaan.
Nee, dat kan kloppen. Aangezien deze net wegviel, dacht ik "joh, we doen het even overnieuw"quote:Op maandag 11 juli 2016 19:31 schreef Elfletterig het volgende:
Kan het kloppen dat gewoon dezelfde plaat als net weer wordt gedraaid? Doe jij dat, Knokkels? Of pakt die website uit zichzelf de eerder gedraaide muziek weer op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |