het echoapparaat is kapot het echoapparaat is kapot HET ECHOAPPARAAT IS KAPOT HET ECHOAPPARAAT IS KAPOTquote:
Sja, euhh.. ik was vergeten mijn testdingetje even te muten. is het mijn mic niet, is het wel wat andersquote:Op maandag 11 juli 2016 18:59 schreef ToT het volgende:
Ah beter idd, en je knalt er als een malle door!
Herman Finkers, nadat hij een stotteraar had laten zien hoe een echo-apparaat werkte, antwoordde die: "DededaDAAR huhuhuHEB je tetetetoch neniet zo'n duur appappappaparaat voor nuhnenodig?"quote:Op maandag 11 juli 2016 19:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
het echoapparaat is kapot het echoapparaat is kapot HET ECHOAPPARAAT IS KAPOT HET ECHOAPPARAAT IS KAPOT
Nou ja, dan is die listenercount een beetje van het padje af. Ik luister ook, en de rest dus ook ... en toch staat ie op 1quote:
Ik meld me wel via PM. Ik moet eerst nog een uitzending in elkaar draaien (daar ben ik trouwens al mee bezig). En ik hoop gewoon dat Muis weer snel thuis is. Om haar gezondheid natuurlijk, maar ook om Gup op z'n donder te geven.quote:Op maandag 11 juli 2016 19:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Sja, euhh.. ik was vergeten mijn testdingetje even te muten. is het mijn mic niet, is het wel wat anders![]()
Maar goed, voor degenen die de inlog ook zouden willen, kommaarkommaar
quote:Op maandag 11 juli 2016 19:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Herman Finkers, nadat hij een stotteraar had laten zien hoe een echo-apparaat werkte, antwoordde die: "DededaDAAR huhuhuHEB je tetetetoch neniet zo'n duur appappappaparaat voor nuhnenodig?"![]()
En je moet refreshen om de titel te kunnen zien!quote:Op maandag 11 juli 2016 19:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nou ja, dan is die listenercount een beetje van het padje af. Ik luister ook, en de rest dus ook ... en toch staat ie op 1
Het rooster is nog te gebruiken, DJ moet alleen wel zelf op de eindtijd letten.quote:Op maandag 11 juli 2016 19:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Sja, euhh.. ik was vergeten mijn testdingetje even te muten. is het mijn mic niet, is het wel wat anders![]()
Maar goed, voor degenen die de inlog ook zouden willen, kommaarkommaar
Je kunt nog een boel instellen op pagina.quote:Op maandag 11 juli 2016 19:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nou ja, dan is die listenercount een beetje van het padje af. Ik luister ook, en de rest dus ook ... en toch staat ie op 1
oeh! Een ouderwetse DJ handoffquote:Op maandag 11 juli 2016 19:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het rooster is nog te gebruiken, DJ moet alleen wel zelf op de eindtijd letten.
Daar kwam ik achter, vandaar dat de listenercount nu wel werkt. Sort offquote:Op maandag 11 juli 2016 19:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je kunt nog een boel instellen op pagina.
Je hebt ook nog andere skin.quote:Op maandag 11 juli 2016 19:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
Daar kwam ik achter, vandaar dat de listenercount nu wel werkt. Sort off
Maar dat je er niet vanaf gedonderd word als er niemand na je wiltd draaien terwijl je nog een kwartier in je playlist hebt staan?quote:Op maandag 11 juli 2016 19:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het rooster is nog te gebruiken, DJ moet alleen wel zelf op de eindtijd letten.
Deze skin is best ruk hequote:
Nee joh, dat doen ze alleen bij SecondLife.quote:Op maandag 11 juli 2016 19:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maar dat je er niet vanaf gedonderd word als er niemand na je wiltd draaien terwijl je nog een kwartier in je playlist hebt staan?
Je kunt er niet afgedonderd worden wanneer je doordraait.quote:Op maandag 11 juli 2016 19:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maar dat je er niet vanaf gedonderd word als er niemand na je wiltd draaien terwijl je nog een kwartier in je playlist hebt staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |