SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
In verband met een storing zijn de DJ's van Radio49 tijdelijk niet te beluisteren.
Tot nader bericht kunt je via:
Piet_Piraat met http://ppsound.myl2mr.com/
MadMaster met http://madmaster.myl2mr.com/
toch naar enkele DJ's luisteren.
[ Bericht 1% gewijzigd door Mo_Muffin op 10-07-2016 18:56:59 ]"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Duurde even voor ik de lapo doorhad.quote:
quote:Op zondag 10 juli 2016 17:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Duurde even voor ik de lapo doorhad.
We snappen in Nederland nog niet zo goed dat je hardleerse wetsovertreders gaandeweg harder moet gaan straffen als ze hun gedrag niet aanpassen.quote:Op zondag 10 juli 2016 18:01 schreef knokkels het volgende:
Notoire zwartrijder voor 235e keer in de fout
Euh.. wacht. Wat?
Ja, dat. En goeienavond Elfquote:Op zondag 10 juli 2016 18:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We snappen in Nederland nog niet zo goed dat je hardleerse wetsovertreders gaandeweg harder moet gaan straffen als ze hun gedrag niet aanpassen.
Goedenavond, trouwens
En dit heb je nu pas door...quote:Op zondag 10 juli 2016 17:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Duurde even voor ik de lapo doorhad.
quote:Op zondag 10 juli 2016 11:22 schreef just me het volgende:
Als iemand een nieuw topic opent graag de linkjes vermelden
quote:Op zondag 10 juli 2016 11:27 schreef chufi het volgende:
We hebben nu:
Piet_Piraat met http://ppsound.myl2mr.com/
MadMaster met http://madmaster.myl2mr.com
Tsss en ik ben je enige luisteraar nu!quote:Op zondag 10 juli 2016 18:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dit heb je nu pas door...
[..]
[..]
Dank je voor de reminder.quote:Op zondag 10 juli 2016 18:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dit heb je nu pas door...
[..]
[..]
Het is een allegaartje wat ik in de loop der tijd op R49 gedraaid heb en daarna in een R49 afspeellijst binnen Mixxx heb verzameld...quote:
Mocht je de tekst liever gewijzigd zien dan geef je het maar door of je gaat lapo hunten voor de volgende.quote:
Nee, ik vind het allemaal prima.quote:Op zondag 10 juli 2016 18:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mocht je de tekst liever gewijzigd zien dan geef je het maar door of je gaat lapo hunten voor de volgende.
Strak plan.quote:Op zondag 10 juli 2016 18:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik vind het allemaal prima.
En anders vragen we het aan Tailfox...
quote:Op zondag 10 juli 2016 19:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
PC weer opgestart na middagje kleinzoon.
Gezellig, zo'n kleinzoon!quote:Op zondag 10 juli 2016 19:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
PC weer opgestart na middagje kleinzoon.
Ow via wat dan?quote:Op zondag 10 juli 2016 20:16 schreef svann het volgende:
[..]
Gezellig, zo'n kleinzoon!
Huh?
Kreeg een notificatie van Listen2MyRadio dat PP weer in de digitale lucht is.
Via de Listen2MyRadio-app die bij de livestream van je sig hoort.quote:
Geluid staat uit op de speakers nu. Zit TV te kijken naar een geweldige EK finale.quote:Op zondag 10 juli 2016 21:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan luister je telkens weer naar je eigen muziek
Ook alquote:Op zondag 10 juli 2016 21:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Geluid staat uit op de speakers nu. Zit TV te kijken naar een geweldige EK finale.
Ik vind het jammer voor hemquote:Op zondag 10 juli 2016 22:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een huilende Ronaldo wil je niet missen natuurlijk.
Zware job, dat DJ'en...quote:Op zondag 10 juli 2016 21:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Geluid staat uit op de speakers nu. Zit TV te kijken naar een geweldige EK finale.
Heb hele grote mappen.quote:Op zondag 10 juli 2016 22:02 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan draait ie elke keer hetzelfde mappie?
510 staan er nog in de Que.quote:Op zondag 10 juli 2016 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er vanmorgen zo'n 1500 songs ingezet, goed voor een dag of 4...
Heb verschillende songs en weer verschillende versies daarvan van hem en anderen in die map staan.quote:
Rustig aan, er valt momenteel weinig te streamen via R49...quote:Op zondag 10 juli 2016 22:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik hoop ergens in de vakantie Henk weer on air te krijgen
ik zag hetquote:Op zondag 10 juli 2016 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rustig aan, er valt momenteel weinig te streamen via R49...
laatstveen paar gig midimeuk weggeflikkerdquote:Op zondag 10 juli 2016 23:10 schreef tailfox het volgende:
even nieuwe dingen testen.
#midimappingf4life
Vertaling Symphquote:Op zondag 10 juli 2016 23:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
laatstveen paar gig midimeuk weggeflikkerd
gewoon mijn harde schijf opgeruimd en duizenden bites aan rommel die ik op mijn keyboardbkon afspelen handmatig verwijderdquote:
Hoeveel wedstrijden hebben ze dit toernooi binnen de reguliere speeltijd gewonnen? Eentje toch?quote:
geenquote:Op zondag 10 juli 2016 23:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden hebben ze dit toernooi binnen de reguliere speeltijd gewonnen? Eentje toch?
Dat je 1 cue point hebt die je een halve noot kan verhogen of verlagen.quote:Op zondag 10 juli 2016 23:15 schreef tailfox het volgende:
maar ik bedoel meer dat ik bezig ben met pitch cue points
Ze zijn Europees kampioen 2016.quote:Op zondag 10 juli 2016 23:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden hebben ze dit toernooi binnen de reguliere speeltijd gewonnen? Eentje toch?
Ik had het de Belgen wel gegund, en de Duitsers of Wales ook.quote:
jaquote:Op zondag 10 juli 2016 23:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat je 1 cue point hebt die je een halve noot kan verhogen of verlagen.
In plaats van meerdere aparte.
Men neme Ableton...quote:Op zondag 10 juli 2016 23:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat je 1 cue point hebt die je een halve noot kan verhogen of verlagen.
In plaats van meerdere aparte.
Jammer, altijd fun, degene die hem mist is de lul, lammer dat Ronaldo eruit was, kon hij hem niet missen als het zover gekomen was.quote:
Er zijn er zoveel, Logic, Cubase, Reason, Ableton, Tracktion, Presonus, Motu, etc. etc...quote:
Het duurt zo lang allemaal dan.quote:Op zondag 10 juli 2016 23:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jammer, altijd fun, degene die hem mist is de lul, lammer dat Ronaldo eruit was, kon hij hem niet missen als het zover gekomen was.
Duitsland of Wales, zelfs Frankrijk...quote:Op zondag 10 juli 2016 23:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had het de Belgen wel gegund, en de Duitsers of Wales ook.
Had je nog iets anders dringend te doen dan.quote:
OK, ik neme Ableton...quote:Op zondag 10 juli 2016 23:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er zijn er zoveel, Logic, Cubase, Reason, Ableton, Tracktion, Presonus, Motu, etc. etc...
En FL Studio, vroeger Fruity Loops.
Een Yamaha PSS-680 PortaSound.quote:Op maandag 11 juli 2016 00:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb deze nog liggen voor kleinzoon.
[ afbeelding ]
Ik dacht dat het ei was.quote:Op maandag 11 juli 2016 00:28 schreef svann het volgende:
Je oma heeft zo te zien ooit eens een advocaatje omgegooid.
Vroeg me al af waar jullie het over hadden.
bitwigquote:Op zondag 10 juli 2016 23:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er zijn er zoveel, Logic, Cubase, Reason, Ableton, Tracktion, Presonus, Motu, etc. etc...
En FL Studio, vroeger Fruity Loops.
Vingerverf.quote:Op maandag 11 juli 2016 00:28 schreef svann het volgende:
Je oma heeft zo te zien ooit eens een advocaatje omgegooid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |