Zou een mooie tegenstander zijn.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:11 schreef Nober het volgende:
Denk dat Belfort de volgende tegenstander is.
quote:
hij haalt geen 145 meer, vind het echt heel storend dat anderen van het geld afhoud, door zo lang mogelijk die belt te houden. want op basis dat hij champ is krijgt hij ook ppv geldquote:Op zondag 10 juli 2016 21:38 schreef Nober het volgende:
Denken jullie echt dat Conor zijn titel gaat verdedigen?
Ja, anders krijgt Conor dat vast nietquote:Op zondag 10 juli 2016 22:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij haalt geen 145 meer, vind het echt heel storend dat anderen van het geld afhoud, door zo lang mogelijk die belt te houden. want op basis dat hij champ is krijgt hij ook ppv geld
je snapt wel wat ik bedoel?quote:Op zondag 10 juli 2016 22:29 schreef Klaphark het volgende:
[..]
Ja, anders krijgt Conor dat vast niet
whut?quote:Op zondag 10 juli 2016 23:02 schreef Nober het volgende:
UFC Sioux Falls aanstaande woensdag, wie gaan er live kijken?
lijkt mij een kutcard, die mensen worden weer eens getildquote:
denk dat DC wel wilde winnen, maar silva niet wilde afmakenquote:Op maandag 11 juli 2016 00:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Die Cormier is best wel een schande man, kan niet eens een Silva finishen met 48 uur trainingstijd en uit een lichtere gewichtsklassen. En overigens waren de prelims leuker dan de main cards. Nah, UFC 200 was best kansloos.
Daar is de interim belt voor. Het is echt niet 100% zeker dat Conor die belt nooit meer gaat verdedigen.quote:Op zondag 10 juli 2016 22:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij haalt geen 145 meer, vind het echt heel storend dat anderen van het geld afhoud, door zo lang mogelijk die belt te houden. want op basis dat hij champ is krijgt hij ook ppv geld
Cormier had niet voor Silva getraind, cut ging erg slecht en hij was mentaal uitgeput door dat gezeik met Jones en het blijft Anderson Silva, de man die voor 2013 ongeslagen was in de UFC met een winstreak van 16quote:Op maandag 11 juli 2016 00:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Die Cormier is best wel een schande man, kan niet eens een Silva finishen met 48 uur trainingstijd en uit een lichtere gewichtsklassen. En overigens waren de prelims leuker dan de main cards. Nah, UFC 200 was best kansloos.
Mooie konten.quote:Op maandag 11 juli 2016 01:40 schreef THEFXR het volgende:
die gele mat, was niet om aan te zien.
[ afbeelding ]
Die gast klinkt echt niet snugger, al heb ik ook wel eens een soort docu-achtig iets gezien waarin zijn spraakprobleem een stuk minder opviel.quote:
quote:
hij heeft iets waardoor zijn brain sneller gaat dan hij kan spreken waardoor hij over zijn woorden struikelt.quote:Op maandag 11 juli 2016 06:20 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Die gast klinkt echt niet snugger, al heb ik ook wel eens een soort docu-achtig iets gezien waarin zijn spraakprobleem een stuk minder opviel.
Geen excuus. Silva is 41, een opgeblazen middleweight die 7 weken terug nog is geopereerd aan zijn galblaas en hij neemt op 2 dagen notice het gevecht aan. Alle props voor Silva, hij wilde er echt wel wat van maken. DC had op zijn minst een beetje zijn best kunnen doen om het publiek te vermaken.quote:Op maandag 11 juli 2016 01:26 schreef Henrys het volgende:
[..]
Cormier had niet voor Silva getraind, cut ging erg slecht en hij was mentaal uitgeput door dat gezeik met Jones en het blijft Anderson Silva, de man die voor 2013 ongeslagen was in de UFC met een winstreak van 16
Als DC niet veel zwaarder was geweest en het iets langer doorging staand dan had DC flink verloren.quote:Op maandag 11 juli 2016 12:54 schreef Vox_Populi het volgende:
[..]
Geen excuus. Silva is 41, een opgeblazen middleweight die 7 weken terug nog is geopereerd aan zijn galblaas en hij neemt op 2 dagen notice het gevecht aan. Alle props voor Silva, hij wilde er echt wel wat van maken. DC had op zijn minst een beetje zijn best kunnen doen om het publiek te vermaken.
Die gele mat en handschoenen met gouden letters waren echt butt ugly![]()
+1 voor alles tot 'geen fighting spirit'. In dit geval niet nee, maar in andere gevechten zeker wel.quote:Op maandag 11 juli 2016 16:11 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Als DC niet veel zwaarder was geweest en het iets langer doorging staand dan had DC flink verloren.
Vind DC sowieso een niets uitstralende champion. Geen charisma en geen fighting spirit.
"Geen fighting spirit" slaat nergens op, dat baseer je alleen maar op dit gevecht. Heb je z'n wars tegen Barnett, Gustafsson, Jones en Rumble niet gezien?quote:Op maandag 11 juli 2016 16:11 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Vind DC sowieso een niets uitstralende champion. Geen charisma en geen fighting spirit.
quote:Update: The UFC has been sold.
Early Monday morning, the UFC is expected to announce its sale for a price tag of $4 billion.
Late Sunday evening, Las Vegas CBS affiliate KLAS-TV reported the paperwork for the sale was signed on Saturday to an ownership group consisting of talent agency William Morris Endeavor, International Management Group, and private equity group MSD. Global investment firm KKR is also involved in the sale, according to the report.
UFC CEO Lorenzo Fertitta is reportedly expected to step down as chairman following a transitional period, after which he and his brother, Frank Fertitta, will remain on as minority owners. Dana White is expected stay on as president and will also hold a minority stake, according to the report.
Rumors of a sale began strongly in May when reports of a deal being in the late stages began to circulate. Then three weeks ago FloCombat began reporting the sale to WME-IMG. White responded to these reports in a company memo to his employees denying the sale, and threatening to take legal action against the reporters.
News of the sale comes just 24 hours after UFC 200, an event which took place at the brand new T-Mobile Arena in Las Vegas, NV and was heralded by many within the company as a historic evening.
The Ferttita brothers purchased the UFC for $2 million in 2001. A $4 billion price tag would stand as the largest franchise sale in sports history.
Die gevechten heb ik zeker gezien.quote:Op maandag 11 juli 2016 17:54 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
"Geen fighting spirit" slaat nergens op, dat baseer je alleen maar op dit gevecht. Heb je z'n wars tegen Barnett, Gustafsson, Jones en Rumble niet gezien?
zie geen sonnen, krijg een meid te zienquote:
quote:Op maandag 11 juli 2016 22:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zie geen sonnen, krijg een meid te zien
Nunes verliest van Pena, lekker belangrijk.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:33 schreef THEFXR het volgende:
Tate werd vernietigt, die RNC zat nog niet eens en ze was al aan het tappen.
die Nunes heeft tate haar neus verbrijzeld, zat met een doek ala rousey op de presser
iig geen lay and pray, maar goed afmakenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ach beter schrappen ze die hele vrouwen divisie weer want ze kennen er allemaal geen ene kut van
Of het niveau is heel erg hoog omdat er veel contenders zijn.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het niveau is gewoon lachwekkend daarom gaan ze ook maar gewoon los want iedereen kan van iedereen winnen
Dit dus, er is maar één mogelijkheid om Bisping te cashen en dat is ee titlefight in UK. Enige die die mogelijk zou kunnen winnen is Hendo. Die hebben mooie historie, beide prachtig verhaal. Goede buildup. Voor een Europese kaart redelijk goede ppv buys. Als Hendo wint, prima. Als Bisping wint gaat het sprookjesverhaal verder tegen Jacare/Rockhold/Weidman.quote:Op zondag 10 juli 2016 12:45 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Doek HW dan ook op, die titel is ook nooit vaker dan 2 keer achter elkaar verdedigd. En over Hendo, tsja.... Hendo vs Bisping levert minstens 2 keer zo veel ppv buys op dan Jacare vs Bisping. Belachelijk, maar het levert de UFC simpelweg meer geld op.
Inderdaad, totaal geen niveau. Daarom kwam JJ ook zo knap terug in ronde 3 t/m 5 met epische combo'squote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ach beter schrappen ze die hele vrouwen divisie weer want ze kennen er allemaal geen ene kut van
Het Nederlands vrouwenelftal heeft ook weleens een mooie goal gemaakt, maar alsnog kunnen ze er geen reet van.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:23 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Inderdaad, totaal geen niveau. Daarom kwam JJ ook zo knap terug in ronde 3 t/m 5 met epische combo's
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:18 schreef bascross het volgende:
[..]
Het Nederlands vrouwenelftal heeft ook weleens een mooie goal gemaakt, maar alsnog kunnen ze er geen reet van.
ja nr 13 op de lijst, maar goed te hypen en aan verdienen, dat telt, niet de ranking. die ranking is er voor de schijn op te houden.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:59 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
wtf Hendo krijgt titleshot en de rest niet
Nog best een goede card na het geweld van afgelopen donderdag t/m zaterdagquote:Op woensdag 13 juli 2016 00:52 schreef Nober het volgende:
McDonald vs Lineker zou zomaar eens voor een title shot kunnen zijn (ondanks Dillashaw en Caraway), daarnaast Ferguson tegen een nieuwkomer (Chiesa haakte geblesseerd af) en ook hij kan hierna een titelgevecht krijgen als Khabib Nurmagomedov 'm niet krijgt.
Smolka vs Nguyen ook een mooie partij voor een flyweight bout en ik verwacht ook wel wat van Holtzman en Alvey.
Voor Boetsch is het wellicht zijn laatste (van negentien) UFC gevecht na drie nederlagen (allen via finish) op rij.
Main Card (3:00)
(135) Michael McDonald #5 vs. #8 John Lineker (136)
(155) Tony Ferguson #3 vs. Landon Vannata (155.5)
(186) Tim Boetsch (186) vs. Josh Samman (186)
(243.5) Oleksiy Oliynyk vs. Daniel Omielanczuk (238)
(170.5) Kyle Noke vs. Keita Nakamura (171)
(125.5) Louis Smolka #12 vs. Ben Nguyen (125)
Prelims (1:00)
(135.5) Lauren Murphy #13 vs. Katlyn Chookagian (135)
(185) Eric Spicely vs. Sam Alvey (185.5)
(116) Cortney Casey vs. Cristina Stanciu (114)
(155.5) Scott Holtzman vs. Cody Pfister (156)
UFC Fight Pass (0:00)
(135) Rani Yahya vs. Matthew Lopez (136)
(185) Devin Clark vs. Alex Nicholson (184)
http://www.ufc.com/event/ufc-fight-night-sioux-falls?id=
https://en.wikipedia.org/(...)McDonald_vs._Lineker
6:30
Volgens mij geeft er echt niemand een hol om woodley met zijn onverdiende title shot, hij heft mij ook geblocked op twitter omdat hij graag als een koning behandeld wil worden, het is en beetje een rampage altijd huilen dat hij benadeelt wordtquote:
Omdat hij zijn wrestling gebruikte tegen Anderson. Wat mij betreft heel logisch, toen hij het ook even staand probeerde had hij gelijk een snoeiharde bodykick te pakken dus ik snap zijn gameplan prima. Gewoon netjes gedaan door DC.quote:Op woensdag 13 juli 2016 01:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
waarom, heeft geloof ik wel rond de 5 miljoen gecasht
quote:Op woensdag 13 juli 2016 01:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Volgens mij geeft er echt niemand een hol om woodley met zijn onverdiende title shot, hij heft mij ook geblocked op twitter omdat hij graag als een koning behandeld wil worden, het is en beetje een rampage altijd huilen dat hij benadeelt wordt
Hij heeft geld ingeleverd om op de card te blijven zei die tijdens de MMA Hour.quote:Op woensdag 13 juli 2016 01:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
waarom, heeft geloof ik wel rond de 5 miljoen gecasht
klopt, omdat het gevecht geen main event meer was. weet jij hoeveel geld?quote:Op woensdag 13 juli 2016 01:45 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Hij heeft geld ingeleverd om op de card te blijven zei die tijdens de MMA Hour.
Mooie neusquote:
Ik ook niet, hoop dat er een paar middleweights omhoog gaan met name Weidman.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:26 schreef Seamonkey- het volgende:
Snap die haat hier op DC niet zo. Op en top sportman. Voorbeeld voor de sport. Qua stijl ook niet mijn favoriete vechter maar om die man nu af te kraken.
whut? wat is er dan?quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:27 schreef bascross het volgende:
Nog mensen die live gaan kijken vannacht? Voor mij iets te laat, ga hem morgenochtend even terugkijken.
Maincardquote:
Moet hij echt een keertje niet bezwijken onder de druk...quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:30 schreef pmponer het volgende:
ik vond ufc200 .. mwah... jammer van de lay and pray partijen.
Tate... ik had er meer van verwacht.
Moose moet nu echt eens een tegenstander van naam krijgen! Hij krijgt wat mij betreft te veel partijen waar voor hem meer te verliezen dan te winnen is. (hoewel zijn paycheck er goed uitziet)
welke idioot heeft dat geplanned na 3 cards in een rij?quote:Op woensdag 13 juli 2016 23:07 schreef bascross het volgende:
[..]
Maincard
Bantamweight Michael McDonald vs. John Lineker
Lightweight Tony Ferguson vs. Landon Vannata
Middleweight Tim Boetsch vs. Josh Samman
Heavyweight Daniel Omielańczuk vs. Oleksiy Oliynyk
Welterweight Kyle Noke vs. Keita Nakamura
Flyweight Louis Smolka vs. Ben Nguyen
Preliminary Card (Fox Sports 1)
Women's Bantamweight Lauren Murphy vs. Katlyn Chookagian
Middleweight Eric Spicely vs. Sam Alvey
Women's Strawweight Cortney Casey vs. Cristina Stanciu
Lightweight Scott Holtzman vs. Cody Pfister
Preliminary Card (UFC Fight Pass)
Bantamweight Rani Yahya vs. Matthew Lopez
Middleweight Devin Clark vs. Alex Nicholson
Nee, dat is het risico als je daar naartoe gaat.quote:Op donderdag 14 juli 2016 00:05 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Zo'n iemand krijgt zijn geld ook niet terug?
Dat begrijp ik ergens. Maar die Jones is dan wel echt een immorele teringlijer...quote:Op donderdag 14 juli 2016 00:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee, dat is het risico als je daar naartoe gaat.
10 miljoen+ mislopen, ik zou ook janken.quote:Op donderdag 14 juli 2016 00:10 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ergens. Maar die Jones is dan wel echt een immorele teringlijer...
Beetje gemaakt sentimenteel doen over een regenboog...
Hij heeft meer dan genoeg geld.quote:Op donderdag 14 juli 2016 00:19 schreef Nober het volgende:
Buffer geopereerd aan zijn ACL en doet dus geen commentaar vanavond.
[..]
10 miljoen+ mislopen, ik zou ook janken.
Amateur worstelen is gewoon geen reet aan.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:26 schreef Seamonkey- het volgende:
Snap die haat hier op DC niet zo. Op en top sportman. Voorbeeld voor de sport. Qua stijl ook niet mijn favoriete vechter maar om die man nu af te kraken.
Hij deed mee aan de Spelen van 2008, waarschijnlijk toch niet zo amateuristisch.quote:Op donderdag 14 juli 2016 00:31 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Amateur worstelen is gewoon geen reet aan.
Als Moose de eerste ronde die powerstrikes ontwijkt moet het wel lukken, denk dat ie in ronde 2 of 3 Romero zelfs naar de grond kan krijgenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |