rot op met die sc startquote:Op zondag 10 juli 2016 13:44 schreef Automatic_Rock het volgende:
Als het maar geen safety car start wordt..
Daarom moet je Kamphues van de buis afquote:Op zondag 10 juli 2016 13:45 schreef franklop het volgende:
Kampheus; "teleurstellende vierde startplek voor Ricciardo"
Als Max het was, was het volledig hosanna geweest.
jack is grappig met nico rosbergquote:
Gisteren maakte hij ook een smerige opmerking over Kvyat. Het zit diepquote:Op zondag 10 juli 2016 13:45 schreef franklop het volgende:
Kamphues is zelf ook een beetje teleurstellend.quote:Op zondag 10 juli 2016 13:45 schreef franklop het volgende:
Dank uquote:Op zondag 10 juli 2016 13:47 schreef Fopje het volgende:
[..]
http://go.ziggosporttotaal.nl/main/video/379/83
Alleen bij SC start is wets verplicht volgens mijquote:Op zondag 10 juli 2016 13:48 schreef F1gamer het volgende:
moeten ze nu ook inter/wets starten of moeten ze op slicks starten?
als het wet-race is mogen ze overstappen op inters/wets. EN dat zal ook gebeuren.quote:Op zondag 10 juli 2016 13:48 schreef F1gamer het volgende:
wat denk je?quote:Op zondag 10 juli 2016 13:48 schreef F1gamer het volgende:
ik mag het hopen van nietquote:Op zondag 10 juli 2016 13:48 schreef marcodej het volgende:
Dit worden weer tien rondjes achter de SC?
ach van mij mogen alle rondes nu wel achter de SC blijven rijden dan heeft Max wel zijn 3de plekquote:Op zondag 10 juli 2016 13:48 schreef marcodej het volgende:
Dit worden weer tien rondjes achter de SC?
Duidelijk geen F1 liefhebber dus.quote:Op zondag 10 juli 2016 13:50 schreef RAVW het volgende:
[..]
ach van mij mogen alle rondes nu wel achter de SC blijven rijden dan heeft Max wel zijn 3de plek
die staat altijd klaar en vertrekt net voor de opwarmronde.quote:
Kutsport.quote:
quote:
bedankt hansquote:Op zondag 10 juli 2016 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik verwacht geen SC start als de boel opdroogt.
ik zag bij een force india de band met oranje wangquote:Op zondag 10 juli 2016 13:48 schreef franklop het volgende:
[..]
als het wet-race is mogen ze overstappen op inters/wets. EN dat zal ook gebeuren.
twitter:GrandPrixTimes twitterde op zondag 10-07-2016 om 13:50:42Safety Car start confirmed
#F1 reageer retweet
ja wel maar dan heeft Max zij 1 2 en 3 te pakken ..quote:
Ja ik heb geen beelden, dus ik weet niet of het nog regent.quote:
Zo is het toch altijd? Altijd vloeken en schelden op alles wat F1-gerelateerd is, maar op zondag om 14.00 toch op de bank zitten om te kijken.quote:Op zondag 10 juli 2016 13:51 schreef Fopje het volgende:
..... ik blijf wel kijken hoor. Maar wat is het soms een enorme kutsport zeg mocht er een SC start komen.
Zuchtquote:Op zondag 10 juli 2016 13:51 schreef ZaZoe het volgende:
twitter:GrandPrixTimes twitterde op zondag 10-07-2016 om 13:50:42Safety Car start confirmed
#F1 reageer retweet
Jaquote:Op zondag 10 juli 2016 13:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zo is het toch altijd? Altijd vloeken en schelden op alles wat F1-gerelateerd is, maar op zondag om 14.00 toch op de bank zitten om te kijken.
quote:
uh?quote:
Ja hoorquote:Op zondag 10 juli 2016 13:53 schreef Fir3fly het volgende:
Wat heeft iedereen toch tegen die SC starts? Maakt het ten minste veilig.
quote:
JA WAT IS HET NOU?quote:
Volgend jaar weer downforce, dus dat lost het probleem op nat wegdek ook weer op.quote:Op zondag 10 juli 2016 13:51 schreef Fopje het volgende:
..... ik blijf wel kijken hoor. Maar wat is het soms een enorme kutsport zeg mocht er een SC start komen.
en daarna wisselt iedereen naar mediumsquote:Op zondag 10 juli 2016 13:53 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja
Maar het is te beschamend voor woorden om achter een SC te starten. Bij Monaco had ik het begrepen als het gewoon 1 ronde was geweest.
Maar nu op Silverstone?Sjonge jonge....
Rollende start prima, alleen rijden ze dan ZO lang door totdat er geen regen meer ligt. Rijd dan gewoon niet als het regent.quote:Op zondag 10 juli 2016 13:53 schreef Fir3fly het volgende:
quote:Op zondag 10 juli 2016 13:53 schreef savale het volgende:
Hey de Hennoken van gisteren werkt niet meer. Iemand een spoiler? thnx
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil spektakel!quote:Op zondag 10 juli 2016 13:53 schreef Fir3fly het volgende:
quote:Op zondag 10 juli 2016 13:54 schreef Zorro het volgende:
SC in, iedereen in want inters droogweerbanden
Dan wordt de start uitgesteld, dat is ook niets. Als het niet meer regent kun je net zo goed de baan weer droog maken.quote:Op zondag 10 juli 2016 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rollende start prima, alleen rijden ze dan ZO lang door totdat er geen regen meer ligt. Rijd dan gewoon niet als het regent.
rollend op de Amerikaanse manier is prima, niet dat de koplopers meteen een gat van 10 kilometer kunnen trekken bij het zwaaien van de groene vlagquote:Op zondag 10 juli 2016 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rollende start prima, alleen rijden ze dan ZO lang door totdat er geen regen meer ligt. Rijd dan gewoon niet als het regent.
Zal wel met tv-rechten ofzo te maken hebben.quote:
Hoezo later starten?quote:
quote:Op zondag 10 juli 2016 13:54 schreef franklop het volgende:
Ze lopen echt ontzettend achter in die studio daar
"Hoop dat het geen SC-start wordt"
Bij de start moet het droog zijn, maar na 1 ronde mag het van mij wat vaker regenen.quote:Op zondag 10 juli 2016 13:57 schreef Fir3fly het volgende:
Altijd dat geroep om regen maar als het dan zo ver is....
Dat zeiden ze al rond 13:48 inderdaadquote:
Verstappen gaat gewoon winnenquote:Op zondag 10 juli 2016 13:56 schreef franklop het volgende:
Tsja, is dus zo droog. Zullen wel gelijk overstappen van full wets naar slicks
wij ook nietquote:Op zondag 10 juli 2016 13:57 schreef motorbloempje het volgende:
We zijn niet blij met de SC start hier op Woodcote, luid boegeroep hier en daar.
Nee hoor, is al meer dan 10 minuten bekendquote:Op zondag 10 juli 2016 13:58 schreef Abdus18 het volgende:
wat beslissen ze dat ook 8 min voor de start -_-
Beeld blijft zwartquote:Op zondag 10 juli 2016 13:47 schreef Fopje het volgende:
[..]
http://go.ziggosporttotaal.nl/main/video/379/83
Het is beter als de regen vijf minuten na de start van de race begint.quote:Op zondag 10 juli 2016 13:57 schreef Fir3fly het volgende:
Heb je betaald?quote:
dit ook jaquote:Op zondag 10 juli 2016 13:57 schreef Fir3fly het volgende:
Jepquote:
'Best drivers of the world'quote:Op zondag 10 juli 2016 13:59 schreef habitue het volgende:
Safety car starthet zijn toch geen kleine kinderen.
quote:
Raar dan.quote:
Deed ie in Monaco ook alquote:Op zondag 10 juli 2016 14:00 schreef Peterselieman het volgende:
en we zijn los. Wat een goede start voor Hamilton. Zo goed is hij dit jaar nog niet vertrokken
hij klinkt beter dan gisteren bij kwaliquote:Op zondag 10 juli 2016 14:00 schreef stripe het volgende:
Wat praat olav mol somber. Soms slecht verstaanbaar zelfs.
euh omdat niemand nog met regen heeft gereden dit weekend?quote:Op zondag 10 juli 2016 14:00 schreef VacaLoca het volgende:
Hoe de fuck is dit een SC start.
Vroeger maakten we indycar nog belachelijk omdat die niet reden in de regen meen ik terwijl F1 spektakel races had in de regen.
Hij ziet toch niks, dus boeiendquote:Op zondag 10 juli 2016 14:00 schreef stripe het volgende:
Wat praat olav mol somber. Soms slecht verstaanbaar zelfs.
En dat ook nog.quote:Op zondag 10 juli 2016 14:01 schreef Sinister-D- het volgende:
1 voordeel, die domme banden regel met verschillende compounds is al vervallen
jaquote:
dat zie je tochquote:
Ze zijn al gestart.quote:
Is dat de reden ja? Wat kansloosquote:Op zondag 10 juli 2016 14:01 schreef caspervc het volgende:
[..]
euh omdat niemand nog met regen heeft gereden dit weekend?
Volgens Sky blijft ie nog wel evenquote:Op zondag 10 juli 2016 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als de SC meer dan 3 ronden er voor blijft rijden is dit echt genant
Bianchi's erfenis.....quote:Op zondag 10 juli 2016 14:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
Paar plasjes water... gelijk de SC
Hoe verpest je F1
SC start vind ik sowieso onzin, verpest gewoon een deel van de race. 'Vroeger' starten ze ook gewoon ongeacht het weer.quote:Op zondag 10 juli 2016 14:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
Paar plasjes water... gelijk de SC
Hoe verpest je F1
Gaat om de puddlesquote:Op zondag 10 juli 2016 14:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zie al volle bak blauwe lucht.
Dat willen de meesten hier inderdaad. Beetje zielig is dat altijd.quote:Op zondag 10 juli 2016 14:04 schreef La_Moustache het volgende:
Wat een mietjesport is dit eigenlijk, ik ben een F1 leek maar ik wil chaos zien.
zeker, dat zijn minder ronden knokken om positie met Rosberg.quote:
welk treetje?quote:Op zondag 10 juli 2016 14:03 schreef Genesisfan het volgende:
[..]
Max staat bij mijn stream al op het podium.
is elke keer zoquote:Op zondag 10 juli 2016 14:04 schreef Knipoogje het volgende:
Bah, ziggo sport nog even niet te bekijken via horizon... Iedereen logt daar tegelijk in natuurlijk
nee, was al in eerste ronde toen het nog droog wasquote:Op zondag 10 juli 2016 14:04 schreef tralalala het volgende:
Crashte Max vorig jaar niet op een vrij natte baan toen de SC naar binnen ging?
Nee, zeiken omdat de SC te langzaam gaat en zijn motor warmloopt, aquaplanning op de achterbanden. Die rot er straks in 1 keer af of levert 4 plaatsen in.quote:Op zondag 10 juli 2016 14:05 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
zeker, dat zijn minder ronden knokken om positie met Rosberg.
Das de stream van Oostenrijk denk ikquote:Op zondag 10 juli 2016 14:03 schreef Genesisfan het volgende:
[..]
Max staat bij mijn stream al op het podium.
...quote:
quote:Op zondag 10 juli 2016 14:07 schreef Justevo het volgende:
Waarom starten ze niet met ronde 1 als de SC weg is.. Je bent echt belachelijk veel rondjes kwijt zo.
Ah ik hoor het al.. Hij moet juist binnen 5 lengtes blijvenquote:Op zondag 10 juli 2016 14:07 schreef chufi het volgende:
Is het niet de bedoeling dat ze afstand houden van de SC? Hamilton zit er soms bijna boven op..
Ja ze willen hem toch zo graag droog rijden, doe dat dan lekker zonder dat dat ten kosten gaat van ons kijkplezier.quote:Op zondag 10 juli 2016 14:07 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]Waarom zou je dan überhaupt starten
http://www.livesportstreaming24.com/quote:Op zondag 10 juli 2016 14:07 schreef exile79 het volgende:
Crap, ik heb die livetiming linkjes nog steeds niet gebookmarked. Heeft iemand die nog?
Meer van, het is 20x gezegd waarom SC blijftquote:Op zondag 10 juli 2016 14:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze hebben regenbanden en natte baan hoort erbij. Nu kan je zien wie ermee kan dealen
Die zijn daar aanwezig tochquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |