Dan is het een kutidee.quote:Op zondag 10 juli 2016 19:33 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Dankje, Ik verzin het net ter plekke, is niet echt een ding.
Ja precies, ben een tijdje geleden 2 uur bezig geweest om pokemon blue te spelen op een iPad. Dat was het wel waard.quote:Op zondag 10 juli 2016 19:33 schreef Narcotical het volgende:
[..]
10 minuten werk (ruim geschat) is moeite?
Gaat meer om de onbekende risico's die eraan verbonden zitten. Leuk om het een weekje eerder te spelen maar het zal maar vies backfire'enquote:Op zondag 10 juli 2016 19:33 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Ik heb m'n telefoon net een maand! Dan ga ik er niet mee zitten rommelen alleen om een spelletje "illegaal" te krijgen. (Weet ff het goede woord niet.)quote:Op zondag 10 juli 2016 19:33 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Overschat ze niet hoorquote:Op zondag 10 juli 2016 19:38 schreef Narcotical het volgende:
Zal allemaal wel loslopen denk ik. Als ze echt niet hadden gewild dat mensen via dit soort omwegen toch gaan spelen hadden ze er wel voor gezorgd dat hier nog niks te doen was of dat we er gewoon niet in konden
Je hebt een iPhone maak ik uit je eerdere post op? Is dan alleen maar een kwestie van een accountje in een andere store aanmaken, is geen rommelen aan want is gewoon de officiele store waar je dan vandaan download. Maar keuze is aan jou natuurlijkquote:Op zondag 10 juli 2016 19:39 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik heb m'n telefoon net een maand! Dan ga ik er niet mee zitten rommelen alleen om een spelletje "illegaal" te krijgen. (Weet ff het goede woord niet.)
de apk downloader, die te verkrijgen is via een link op de voorpagina van dit subforum, is geverifieerd door Niantic Inc zelf, dus ik zou niet weten waarom ze dit zouden beschouwen als illegaal...quote:Op zondag 10 juli 2016 19:35 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Gaat meer om de onbekende risico's die eraan verbonden zitten. Leuk om het een weekje eerder te spelen maar het zal maar vies backfire'en
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 juli 2016 19:42 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik heb best geduld hoor.
Haha, wat jij wil danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
Dan moet ik eerst opzoeken hoe dat allemaal werkt = moeite doen. Dus nee.quote:Op zondag 10 juli 2016 19:40 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Je hebt een iPhone maak ik uit je eerdere post op? Is dan alleen maar een kwestie van een accountje in een andere store aanmaken, is geen rommelen aan want is gewoon de officiele store waar je dan vandaan download. Maar keuze is aan jou natuurlijk
quote:Op zondag 10 juli 2016 19:42 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik heb best geduld hoor.
Oh men, ik ben verslaafd. En bezit de gym in de straat, samen met mn vriendje. KwaitnaitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
Mocht je van gedachten veranderen wil ik het je best even uitleggen in een PBtje ofzo, zo moeilijk is het namelijk allemaal nietquote:Op zondag 10 juli 2016 19:44 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst opzoeken hoe dat allemaal werkt = moeite doen. Dus nee.
Echt, ik wacht wel!
Wat willen ze doen? Ik heb een officiële apk van de google play store, ik speel alleen niet in de landen waar het uit is. Ze hebben juridisch geen poot om op te staan, dan moet IEDEREEN gereset worden.quote:Op zondag 10 juli 2016 19:35 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Gaat meer om de onbekende risico's die eraan verbonden zitten. Leuk om het een weekje eerder te spelen maar het zal maar vies backfire'en
Eind augustus pas??quote:Op zondag 10 juli 2016 19:46 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Wat willen ze doen? Ik heb een officiële apk van de google play store, ik speel alleen niet in de landen waar het uit is. Ze hebben juridisch geen poot om op te staan, dan moet IEDEREEN gereset worden.
Daarnaast gaat het niet om een weekje, de huidige prognose is eind augustus.
Ja de roll-out is vertraagd vanwege de server problemenquote:Op zondag 10 juli 2016 19:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Eind augustus pas??![]()
Zit ik hier te wachten..
Komt omdat de servers overcrowded zijn. Dit komt omdat iedereen buiten de officiele gebieden speelt xDquote:Op zondag 10 juli 2016 19:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Eind augustus pas??![]()
Zit ik hier te wachten..
Waardoor iedereen buiten de officiële gebieden speeltquote:Op zondag 10 juli 2016 19:52 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Komt omdat de servers overcrowded zijn. Dit komt omdat iedereen buiten de officiele gebieden speelt xD
Ik snap niet dat ze gewoon geen tijdelijke servers huren voor een maandje. 20%valt altijd wel af.quote:Op zondag 10 juli 2016 19:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Waardoor iedereen buiten de officiële gebieden speeltHeerlijk dit
Ja dat had ik begrepen maar ik wist nog niet dat het zo lang zou duren voordat je hem officieel kon downloaden. Maar eens overwegen om hem uit een buitenlandse Appstore te halenquote:Op zondag 10 juli 2016 19:52 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Komt omdat de servers overcrowded zijn. Dit komt omdat iedereen buiten de officiele gebieden speelt xD
Heb ik ook gedaanquote:Op zondag 10 juli 2016 19:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja dat had ik begrepen maar ik wist nog niet dat het zo lang zou duren voordat je hem officieel kon downloaden. Maar eens overwegen om hem uit een buitenlandse Appstore te halen
Te bedenken dat ze in Australië nog slapenquote:Op zondag 10 juli 2016 20:11 schreef TigerXtrm het volgende:
Wil ik net even een rondje gaan lopen, liggen de servers er weer uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |