Nice, Flareon is de mooiste! En ik heb er met dig als second attackquote:Op zondag 10 juli 2016 17:44 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Er is trouwens al bekend in wat Eevee evolueerd he:
Is de 2e aanval van Eevee Body Slam, dan wordt het een Jolteon, is het Swift dan krijg je Vaporeon en je krijgt Flareon als de tweede aanval Dig is.
Ik vind eerlijk gezegd als chanant genoeg om naar buiten te gaan en pokemons te gaan vangen. Laat staan dat ik een mede trainer aanspreek.quote:Op zondag 10 juli 2016 18:12 schreef Sarasi het volgende:
Vanavond weer op jacht met een meisje wat ik vannacht leerde kennen.
En vandaag met m'n moeder een wandeling gemaakt, er is hier in the middle of nowhere echt geen Pokémon of Pokéstop te bekennen man.
Fok! is overwegend rood, Spijkenisse overwegend geel en blauw (althans de gyms). Denk niet dat het veel uitmaakt, zou gewoon voor rood gaan.quote:Op zondag 10 juli 2016 18:18 schreef Fe2O3 het volgende:
Een waterding gevangen, de rest hier is pidges en zubats :/
Is er nog iets nuttigs aan teams? Welke kleur voor Rotterdam?
Teams zijn vooral belangrijk voor de gyms. Je kan een gym proberen te veroveren van een team met een andere kleur, maar je kan ook trainen in een gym van je eigen kleur. Je Pokémon gaan dan niet knock-out als ze een gevecht verliezen, dus het scheelt je revives en levert je XP op. Lukt het je om een gym van je eigen kleur te verslaan, dan kan je een Pokémon erbij plaatsen. Voor andere spelers is het dan moeilijker je gym te pakken, en kan je waarschijnlijk langer van de bonus genieten die je krijgt. Gratis muntjes!quote:Op zondag 10 juli 2016 18:18 schreef Fe2O3 het volgende:
Een waterding gevangen, de rest hier is pidges en zubats :/
Is er nog iets nuttigs aan teams? Welke kleur voor Rotterdam?
quote:Op zondag 10 juli 2016 18:21 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik vind eerlijk gezegd als chanant genoeg om naar buiten te gaan en pokemons te gaan vangen. Laat staan dat ik een mede trainer aanspreek.
Ditch the kakuna.quote:Op zondag 10 juli 2016 18:11 schreef esv7 het volgende:
Vandaag even over het dorp gelopen en wel een kwartier achter een magmar aangelopen, kon hem niet krijgen.
Ook heb ik nu een kakuna van 62 cp en een weedle van 85cp, maar als ik gewoon de kakuna naar beedril evolueer kan die beedril dan uiteindelijk net zo sterk worden als dat ik die weedle naar beedril evolueer(na kakuna)?
Anders moet ik nog aardig wat weedle's vangen.
Als je toch in een klein gehucht woont is een beetje concurrentie misschien wel leuk. Ik snap wel dat het leuker is met andere maar wild vreemden aanspreken is niet echt mijn ding.quote:Op zondag 10 juli 2016 18:23 schreef Sarasi het volgende:
[..]Ik vind het gewoon leuk joh. Gisteren twee uur met twee medetrainers rondgelopen en geëindigd bij eentje thuis met een biertje en twee katten. Ze zijn wel Mystic, maar goed dan houden we de gyms gewoon even mis.
Holy moley da's een hoop stopsquote:Op zondag 10 juli 2016 18:29 schreef kwaitnait het volgende:
[ afbeelding ]
vanuit de woonkamer in bereik van 3 pokestops
quote:Op zondag 10 juli 2016 18:29 schreef kwaitnait het volgende:
[ afbeelding ]
Vreemden aanspreken gaat een stuk makkelijker als je een aanknopingspunt hebt, zoals in dit geval Pokémonquote:Op zondag 10 juli 2016 18:27 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Als je toch in een klein gehucht woont is een beetje concurrentie misschien wel leuk. Ik snap wel dat het leuker is met andere maar wild vreemden aanspreken is niet echt mijn ding.
Hoi schatje, samen spelen?quote:Op zondag 10 juli 2016 18:29 schreef kwaitnait het volgende:
[ afbeelding ]
jellyquote:Op zondag 10 juli 2016 18:29 schreef kwaitnait het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is best watquote:Op zondag 10 juli 2016 18:46 schreef Shadowkid053 het volgende:
80mb verbruikt in 3 dagen met alleen Pokémon GO. Het gaat hard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |