Hier zit echt om de 20 meter een pokestop en achter mijn huis zitten 4 gymsquote:Op zondag 10 juli 2016 13:02 schreef Unites het volgende:
Mwah, ik ben het nu al weer beu eigenlijk. Er is maar 1 Pokéstop bij ons in het dorp, dus dan houdt het al snel op. Toenstraks nog 3 Pokéballen daar gehaald, maar bij de 2de keer even later liep het gehele spel vast. Zo blijft het niet leuk.
Quick attack spammen biedt nog wel een kansje op succes, ook met lage levelsquote:Op zondag 10 juli 2016 15:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dit merk je nu alKom met mijn lvl 6 atm niet verder dan tussen de 70-90 CP. Gemiddelde CP in een gym om over te nemen: 300-400 CP. Tot zover dat idee
Tijd om eieren uit te laten komen
En dan krijg je een frickin magikarp
Hoeveel CP had je Eevee?quote:Op zondag 10 juli 2016 17:33 schreef Schuimpjes het volgende:
OMG net mijn Eevee geëvolueerd in een CP841 Vaporeon en een CP674 Magmar kwam er uit mijn 10 km ei
Er is trouwens al bekend in wat Eevee evolueerd he:quote:Op zondag 10 juli 2016 17:42 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Oh Gawd. Ik heb nu een Eevee met 270CP. Dat wordt hemels.
Als dit waar is; OH GAWD LORD SWEET JESUS YES! Jolteon <3quote:Op zondag 10 juli 2016 17:44 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Er is trouwens al bekend in wat Eevee evolueerd he:
Is de 2e aanval van Eevee Body Slam, dan wordt het een Jolteon, is het Swift dan krijg je Vaporeon en je krijgt Flareon als de tweede aanval Dig is.
quote:Op zondag 10 juli 2016 17:44 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Als dit waar is; OH GAWD LORD SWEET JESUS YES! Jolteon <3
Ik had gisteravond een Voltorb in m'n bed liggen maar had nog maar 2 Pokeballs. En dat ging dus niet goed.quote:Op zondag 10 juli 2016 17:47 schreef Shadowkid053 het volgende:
Caught 28, Seen 29. Kut Nidorans zijn sneller weg dan misdadigers van plaats delict.
Maar ik wil helemaal geen Vaporeonquote:Op zondag 10 juli 2016 17:44 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Er is trouwens al bekend in wat Eevee evolueerd he:
Is de 2e aanval van Eevee Body Slam, dan wordt het een Jolteon, is het Swift dan krijg je Vaporeon en je krijgt Flareon als de tweede aanval Dig is.
Ik ging vanmiddag op pokestop jacht. Ik kwam met minder balls terug.quote:Op zondag 10 juli 2016 17:48 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik had gisteravond een Voltorb in m'n bed liggen maar had nog maar 2 Pokeballs. En dat ging dus niet goed.
Dan kies je een andere Eevee uit om te evolueren.quote:
Ik zag geen muntquote:Op zondag 10 juli 2016 15:16 schreef Poekie1993 het volgende:
[..]
Bij de Pokestop zie je zo'n soort munt, die moet je even laten spinnen en dan krijg je wat items (pokeballs, potions, razzberrys e.d.)
Als het goed is ze zoiets:quote:Op zondag 10 juli 2016 18:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik zag geen muntKreeg een melding dat er een slot beschikbaar is
Ah!quote:Op zondag 10 juli 2016 18:16 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Als het goed is ze zoiets:
[ afbeelding ]
gewoon over dat plaatje swipen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |