Ja, door erop te klikken kan je ze met candy en stardust levelen.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:56 schreef Feyenoord035 het volgende:
Kan je je pokemons ook sterker maken?
Ja. http://www.iculture.nl/ti(...)es-account-aanmaken/quote:Op zondag 10 juli 2016 15:31 schreef Fokker101 het volgende:
Hoe kan je Pokemon GO installeren voor je Iphone? Komt misschien een beetje dom over maar wie kan mij is even helpen. Moet het gewoon via de Amerikaanse store?
Maar dat stardust heb je maar een beetje van toch? En hoeveel cp komt er dan ongeveer bij?quote:Op zondag 10 juli 2016 15:57 schreef rubensanti het volgende:
[..]
Ja, door erop te klikken kan je ze met candy en stardust levelen.
Je kan dan gewoon weer inloggen met je Google/Pokemon Club account en hebt alles weer.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:21 schreef Harveo het volgende:
Even een vraagje wat misschien al aan bod is gekomen. Als je via de omweg Pokemon Go installeerd kan je dan uiteindelijk wel verder gaan met je huidige "save" of moet je dan overnieuw beginnen?
Niet dat je dadelijk al redelijk ver bent en dat je de officiële app moet downloaden voor updates e.d.
je krijgt 100 stardust per gevangen pokémon. Daarnaast krijg je soms ook stardust voor een achievement.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:00 schreef Feyenoord035 het volgende:
[..]
Maar dat stardust heb je maar een beetje van toch? En hoeveel cp komt er dan ongeveer bij?
Je kan ALTIJD langs een Pokéstop. Elke 5 minuten kan je items halen.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:01 schreef Tjik het volgende:
Ben net begonnen en ging bij een pokestop langs. Staat er dat ik geen pokestop module heb? Deed voor mij dus niks. Hoe werkt dat?
Oke, my bad. Ik opende de pokestop en er gebeurde niksquote:Op zondag 10 juli 2016 16:02 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Je kan ALTIJD langs een Pokéstop. Elke 5 minuten kan je items halen.
Waar jij op doelt is een Lure Module. Die kun je plaatsen op een pokéstop. Je lokt dan Pokemons naar de pokestop. Anderen kunnen er ook van profiteren.
Coins kan je elke 20 uur krijgen als je een of meerdere gyms in handen hebt, rechtboven staat de redeem knop bij de store.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:06 schreef Feyenoord035 het volgende:
Hoe kom je aan coins in de game? Rood ben ik ook, heeft hier een gym kan ik daar dan wat ophalen?
Je moet het logo van de pokestop een draai aan meegeven. Dan geeft ie pokeballs, potions en later eieren en antidotes vrij.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:09 schreef Tjik het volgende:
[..]
Oke, my bad. Ik opende de pokestop en er gebeurde niks
Moet je dan naar de gym lopen? Eigen pokemons erin zijn dan niet nodig?quote:Op zondag 10 juli 2016 16:09 schreef Delibird het volgende:
[..]
Coins kan je elke 20 uur krijgen als je een of meerdere gyms in handen hebt, rechtboven staat de redeem knop bij de store.
Verdommequote:Op zondag 10 juli 2016 16:11 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Je moet het logo van de pokestop een draai aan meegeven. Dan geeft ie pokeballs, potions en later eieren en antidotes vrij.
Top en gooi nu deze ff in de op onder downloadsquote:
Ik las dat het om de 5min opnieuw geprobeerd kan worden. Ben iig zelf een rondje gaan fietsen en kwam op de heen en terugweg langs dezelfde plekken. Met een uurtje er tussenin: gewoon 2x items opstrijkenquote:Op zondag 10 juli 2016 16:12 schreef Tjik het volgende:
[..]
VerdommeStom... volgende keer beter haha
Ik had sinds gisteravond bijna een heel topic aan berichten bij te lezenquote:Op zondag 10 juli 2016 16:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Top en gooi nu deze ff in de op onder downloads
http://www.macworld.co.uk(...)phone-in-uk-3642992/
En mensen wtf.. ik slaap even en meteen 150 berichten![]()
Jawel, juist als je een eigen Pokemon erin hebt kan je die coins krijgen. En ja, om Pokemons in de gym te zetten moet je erheen lopen. Zodra je die in handen hebt kun je de coins vanaf overal in de store redeemen.quote:Op zondag 10 juli 2016 16:11 schreef Feyenoord035 het volgende:
[..]
Moet je dan naar de gym lopen? Eigen pokemons erin zijn dan niet nodig?
Ik denk dat het wel veilig isquote:Op zondag 10 juli 2016 16:17 schreef E-Dubble het volgende:
Is het beter om te wachten op de officiële release of kan je nu ookal veilig coins kopen?
Nja dan koop ik ze maarquote:Op zondag 10 juli 2016 16:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel veilig is
Ze gaan er nu toch niets meer aan doen.. ze moeten gewoon met de hypetrain mee
of ze nu willen of niet
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |