Hey hallo, over 5 minuten wordt je in de TV SC verwacht.quote:Op zondag 10 juli 2016 20:23 schreef Maraca het volgende:
Het heeft dus geen zin om een avondwandelingetje te maken?
Maar... maar.. ik heb eindelijk verbinding en ik heb mijn 10k van mijn Fitbit nog niet gehaald en enquote:Op zondag 10 juli 2016 20:25 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Hey hallo, over 5 minuten wordt je in de TV SC verwacht.
Ga maar een lekker rondje lopen. Vang maar een mooie Pokčmonquote:Op zondag 10 juli 2016 20:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar... maar.. ik heb eindelijk verbinding en ik heb mijn 10k van mijn Fitbit nog niet gehaald en en
quote:Op zondag 10 juli 2016 20:27 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ga maar een lekker rondje lopen. Vang maar een mooie Pokčmon
Moest ook opnieuw inloggen, maar heb mijn hele Pokemoncollectie (3 stuksquote:Op zondag 10 juli 2016 20:33 schreef Max-Westerman het volgende:
Kan het zijn dat ze mensen resetten?
Ik was opeens uitgelogd... Dus ik ging opnieuw inloggen en toen moest ik helemaal opnieuw beginnen..
Maar ik weet ook niet zeker of ik op de goede Gmail ben ingelogd
Hoeveel CP is de zubat? Welk level ben jequote:Op zondag 10 juli 2016 20:42 schreef Narcotical het volgende:
Ik zit al de hele dag op 1 zubat candy te wachten zodat ik hem kan evolven
143 en level 10quote:Op zondag 10 juli 2016 20:43 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Hoeveel CP is de zubat? Welk level ben je
oh..quote:Op zondag 10 juli 2016 20:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Moest ook opnieuw inloggen, maar heb mijn hele Pokemoncollectie (3 stuks) nog
Dan heb ik drie toekomstige Jolteonsquote:Op zondag 10 juli 2016 17:44 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Er is trouwens al bekend in wat Eevee evolueerd he:
Is de 2e aanval van Eevee Body Slam, dan wordt het een Jolteon, is het Swift dan krijg je Vaporeon en je krijgt Flareon als de tweede aanval Dig is.
Mn Eevee heeft 310 cp nu. Dat wordt een pittige jolteon.quote:Op zondag 10 juli 2016 20:53 schreef Funzel het volgende:
[..]
Dan heb ik drie toekomstige Jolteonsbeetje jammer dat al m'n Eevee's Body Slam hebben
Wauw ja. Mijn hoogste heeft 136cp.quote:Op zondag 10 juli 2016 20:54 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Mn Eevee heeft 310 cp nu. Dat wordt een pittige jolteon.
Ja was naar een gym gelopen en toe viel die uit, wel drie goldeens gevangen en een ontsnaptquote:Op zondag 10 juli 2016 20:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
Serverissues en waardeloze spawns..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |