wil je al in de OP?quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:12 schreef Cygne het volgende:
[..]
Ik verwelkom ze met liefde.![]()
Maar echt.
Oh goddank dat ik niet de enige ben..quote:Op donderdag 14 juli 2016 20:02 schreef BlueEyes het volgende:
Ik werd gistermiddag wakker van mijn eigen snurk![]()
Had meteen weer zo'n Oh ja daar was wat mee in zwangere toestand momentje
Afwachten tot de kweek, dan kunnen ze de juiste antibiotica voorschrijven voor de gevonden bacterie.quote:Op donderdag 14 juli 2016 20:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Oh goddank dat ik niet de enige ben..![]()
Dames ik heb advies nodig... pas AB kuur nr 4 voor een blaasontsteking afgemaakt, en gisteren weer iets op kweek gezet nadat sneltest wel schoon was, maandag volgt daar de uitslag pas van, maar ik merk dat ik nu weer meer klachten krijg van een blaasontstekingmorgen urine brengen bij de huisarts of afwachten tot maandag?
Soort kerstquote:Op donderdag 14 juli 2016 20:56 schreef Molo het volgende:
Tip voor de zwangeren hier, je krijgt een miljoen kaarten na de bevalling, dus koop iets van een slinger ofzo waar je met knijpertjes oid kaarten aan op kan hangen, of een ander ophangsysteem. Het was hier nogal onverwacht veel en ik heb vandaag echt een takkeneind gelopen om knijpertjes te kopen, omdat ik de kaarten NUUUUUUU netjes op wilde hangen
Met kerst krijg ik aanzienlijk minder kaarten hoorquote:
Zo'n goeie tip! Die zou op de uitzetlijst moeten staan, in plaats van de 2 schone emmersquote:Op donderdag 14 juli 2016 20:56 schreef Molo het volgende:
Tip voor de zwangeren hier, je krijgt een miljoen kaarten na de bevalling, dus koop iets van een slinger ofzo waar je met knijpertjes oid kaarten aan op kan hangen, of een ander ophangsysteem. Het was hier nogal onverwacht veel en ik heb vandaag echt een takkeneind gelopen om knijpertjes te kopen, omdat ik de kaarten NUUUUUUU netjes op wilde hangen
Haha daar heb ik er idd al extra van liggen.😂quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:40 schreef Molo het volgende:
Als ik nu toch bezig ben, die twee pakken kraamverband, daar heb je niet genoeg aan
Ah goeie! Onthoud ik voor de volgende keerquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:44 schreef marel88 het volgende:
[..]
Zo'n goeie tip! Die zou op de uitzetlijst moeten staan, in plaats van de 2 schone emmers. Bij Bruna hebben/hadden ze knijpertjes in roze en blauw
Goeeeeeed, supergoed zelfsquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Haha daar heb ik er idd al extra van liggen.😂
Hoe is t verder met jullie?
Fijn dat het zo goed gaat! Het meeste klinkt idd erg herkenbaar..quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Goeeeeeed, supergoed zelfs
Tijd vliegt wel echt voorbij met alle basale zorg dingetjes een dag.
Wieg net verschoond, kotst larfje alles onder omdat voeding ophogen toch teveel was, kun je weer opnieuw beginnen![]()
Maar het is heerlijk, lieve baby, met echt wel een pittig karaktertje maar dat is logisch gezien de ouders
Nachten zijn nog beetje uitzoeken hoe dat werkt, maar komt vast goed.
Met mij gaat het ook prima, ik kan steeds meer, moet alleen niet het als gisteren 2,5 uur gaan wandelen, want dan doet de wond in mijn buik een beetje boel protesteren
Maar verder top, heb niks te klagen, alleen maar blij en gelukkig en zulks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |