Eens. Nu Thijs nog voor Marijn, verder niks meer aan doen.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel de beste uitzending die ik tot nog toe zag. Boogie heeft ook wel wat te melden.
Hier ben ik het wel mee eens, of eigenlijk liever geen Dione en Marijnquote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Graag meer Edwin Shops, Graag meer Boogerd, minder Dione en Marijn.
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
En Lefevere die vrolijk nog de baas van een van de grootste ploegen in het peloton isquote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat is ook het hypocriete. Enerzijds Boogerd schorsen maar Riis met open armen ontvangen als die weer een ploeg heeft.
geen Bertje Carvillage?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon Shops, Boogerd, Nelissen en Sunfield. Ik zie het helemaal zitten.
En dan voor de humoristische ondertoon Jakobs er tussen door.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon Shops, Boogerd, Nelissen en Sunfield. Ik zie het helemaal zitten.
Behalve tong zelfquote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alleen tong is fan van Dione, maar niemand neemt hem serieus
Ik vind haar ook niet zo slecht eerlijk gezegd. Ze heeft misschien weinig affiniteit met de Tour maar als presentatrice doet ze het niet verkeerd.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alleen tong is fan van Dione, maar niemand neemt hem serieus
Affiniteit heeft ze wel, dat ontbrak vorig jaar bij Gert juist totaal.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:01 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik vind haar ook niet zo slecht eerlijk gezegd. Ze heeft misschien weinig affiniteit met de Tour maar als presentatrice doet ze het niet verkeerd.
Dat kwam vnl.omdat het vorig jaar in een kille studio in Hilversum was in een setting van een begraafplaats.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:03 schreef showtimer het volgende:
[..]
Affiniteit heeft ze wel, dat ontbrak vorig jaar bij Gert juist totaal.
Liever tour du jour dan Dione. Gewoon alleen herman, dan had ik nog wel gekeken.quote:
Wel n geweldige etappe in de Tour gewonnenquote:Op zondag 10 juli 2016 13:10 schreef Boezeidekoe het volgende:
Het kijken van dit programma is redelijk vol te houden zolang die mongool van een Harmeling niet aan tafel zit.
Ik ook. Maar als ik die vent op TV zie kijk ik met plaatsvervangende schaamte.quote:Op zondag 10 juli 2016 15:05 schreef TLC het volgende:
[..]
Wel n geweldige etappe in de Tour gewonnenik stond te juichen toen
![]()
Komt door de voetbalfinale.quote:Op zondag 10 juli 2016 21:03 schreef golfer het volgende:
Wint een Nederlander op een heroïsche wijze de koninginnerit van de Tour, is de Avondetappe er na middernacht een half uurtje.
Joh.quote:
twitter:tom_dumoulin twitterde op zondag 10-07-2016 om 23:32:44Worst Europian champion ever... reageer retweet
Costa was inderdaad ook alleen maar aan het slepen vandaag.quote:Op zondag 10 juli 2016 23:36 schreef marcodej het volgende:
twitter:tom_dumoulin twitterde op zondag 10-07-2016 om 23:32:44Worst Europian champion ever... reageer retweet
quote:Op zondag 10 juli 2016 23:35 schreef marcodej het volgende:
Nou, begin maar. Dit wil ik verder niet zien.
Snap ook niet dat ze de Avondetappe niet gewoon op NPO2 hebben uitgezonden deze weekquote:Op zondag 10 juli 2016 21:03 schreef golfer het volgende:
Wint een Nederlander op een heroïsche wijze de koninginnerit van de Tour, is de Avondetappe er na middernacht een half uurtje.
Europianquote:Op zondag 10 juli 2016 23:36 schreef marcodej het volgende:
Vanaf dinsdag VLV, TDJ is wegbezuinigd.quote:Op maandag 11 juli 2016 00:09 schreef ZakaRosa het volgende:
Is er vanaf morgen ook weer Tour du Sjoer en Vive le Vélo?
Hoho, er was nog een potje om Boogerd twee keer naar Hilversum te laten rijden. Neem tenminste aan dat hij morgen ook komt.quote:
Morgen Boogerd bij Genee en Derksen aan tafel?quote:Op maandag 11 juli 2016 00:12 schreef showtimer het volgende:
[..]
Hoho, er was nog een potje om Boogerd twee keer naar Hilversum te laten rijden. Neem tenminste aan dat hij morgen ook komt.
Gisteren zat ie nog in Frankrijk aan tafel. Mart zal wel met deuren hebben gegooid.quote:Op maandag 11 juli 2016 00:12 schreef showtimer het volgende:
[..]
Hoho, er was nog een potje om Boogerd twee keer naar Hilversum te laten rijden. Neem tenminste aan dat hij morgen ook komt.
gaat hij zeker weer zielig doen vanwege zijn schorsingquote:Op maandag 11 juli 2016 00:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Morgen Boogerd bij Genee en Derksen aan tafel?
Hij zat vrijdag ook aan de bar.quote:Op maandag 11 juli 2016 00:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Morgen Boogerd bij Genee en Derksen aan tafel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |