Zeker in vergelijking met eerder op de avond het optreden van John Fogerty, die als een valse kraai song.quote:
Wow echt een OG hippie jijquote:Op zondag 29 juni 2025 00:11 schreef golfer het volgende:
Hij heeft nog steeds dezelfde stem als mijn eerste kennismaking met hem bij CSN&Y op het Woodstock-festival in 1969. 56 jaar geleden dus al.
Wacht maar tot-ie 80 is.quote:
Een valse cree ;-)quote:Op zondag 29 juni 2025 01:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Zeker in vergelijking met eerder op de avond het optreden van John Fogerty, die als een valse kraai song.
Oh wat balen! Kan je nog je kaartjes verkopen via Ticketswap?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:17 schreef PippenScottie het volgende:
Verdomme, ik moet het concert missen.
Ik heb dit weekend een nare buikgriep opgelopen. Het gaat vandaag wel wat beter, maar naar Groningen rijden en daar zes uur op een snikheet veld te staan is echt een heel slecht idee nu.
Ik baal er enorm van, maar shit happens. No pun intended.
Veel plezier aan iedereen dit gaat!
Ik heb mijn kaartje aan mijn zwager gegeven.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 09:02 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh wat balen! Kan je nog je kaartjes verkopen via Ticketswap?
Shit man.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 08:17 schreef PippenScottie het volgende:
Verdomme, ik moet het concert missen.
Ik heb dit weekend een nare buikgriep opgelopen. Het gaat vandaag wel wat beter, maar naar Groningen rijden en daar zes uur op een snikheet veld te staan is echt een heel slecht idee nu.
Ik baal er enorm van, maar shit happens. No pun intended.
Veel plezier aan iedereen dit gaat!
Haha ja. Ik dacht die valt zo weer om. Maar rete strak daarnaquote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:41 schreef Gehenna het volgende:
Pottomme Van, wat een baas![]()
Niet verwacht dat het zo vet zou worden, hij kwam ook wat fragiel het podium op lopen
Wij hebben hem live kunnen zien op de BBC tijdens Glastonbury en daarvan zijn wel een aantal opnames te vinden via:quote:Op woensdag 2 juli 2025 13:38 schreef tong80 het volgende:
Zijn er opnamen van één van zijn optredens hier ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |